Студен въздух от парното
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Колеги на моя компакт нямах парно,свалих въпросния клапан и го разглобих(маркучите и двата бяха врели-пускам парното духа топло в последствие хладко),вътре има едно буталце и го махнах защтото клапана не сработва(беше в полу затворено състояние)има една гума в която приляга буталцето и него го орязах,да не се скъса и да попадне в серпентината на радиаторчето.Сега циркулира постоянно не може и да затлачи,затварам врътката от топло към студено и си ми духа студено,пускам си и климатика нямам проблеми.
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: за
kiko4 написа:двата клапана трябва ли да са горещи защото моите не се пипат направо
Барай маркучите които излизат от тях. Те трябва да са топли

nasko_arsov
През централния въздуховод трябва да духа хладно, но през страничните трябва да духа топло.
Онзи ден се качвах в на един приятел 320-ката, и той е с врътките. И ми направи впечатление, че на 6-7 мин. в колата стана баня. При положение, че се качихме в нея на -2 градуса.
А аз си мислех, че имам парно

vladi_a_i написа:Колеги на моя компакт нямах парно,свалих въпросния клапан и го разглобих(маркучите и двата бяха врели-пускам парното духа топло в последствие хладко),вътре има едно буталце и го махнах защтото клапана не сработва(беше в полу затворено състояние)има една гума в която приляга буталцето и него го орязах,да не се скъса и да попадне в серпентината на радиаторчето.Сега циркулира постоянно не може и да затлачи,затварам врътката от топло към студено и си ми духа студено,пускам си и климатика нямам проблеми.
Само, че по този начин изолираш 2-те врътки, вътре на конзолата. Демек или топло до дупка или яко студ...немаш средно положение

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
vladi_a_i написа:На мен си ми е добре за другите не знам,и без климатика пак си ми духа студено и топло....
Ако немеца види какво си направил, ще си скъса дипломата

(тва в кръга на шегата

Иначе и това което си направил е решение, макар че аз искам да си е задодско...ама в краен случай и клапаните ще изкормя и направо с един тройник

Москвича е на тоя принцип, няма кран на радиатора за парното и зиме, лете вътре все кипи

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Колега Binev за въпросния теч на антифрис вътре в купето-от удара явно се е разтресла колата и ако е имала малка цепнатина на радиаторчето и е сълзяло-сега сигурно тече вече...може и това да е успех 

- bimer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 11.08.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i
Re: за
nasko_arsov
През централния въздуховод трябва да духа хладно, но през страничните трябва да духа топло.
Онзи ден се качвах в на един приятел 320-ката, и той е с врътките. И ми направи впечатление, че на 6-7 мин. в колата стана баня. При положение, че се качихме в нея на -2 градуса.
А аз си мислех, че имам парно
точно казано баня
.но централния въздъховод като го сложа на топло заедно със врътките на климата и те да са през централният въздуховод духа топло 
През централния въздуховод трябва да духа хладно, но през страничните трябва да духа топло.
Онзи ден се качвах в на един приятел 320-ката, и той е с врътките. И ми направи впечатление, че на 6-7 мин. в колата стана баня. При положение, че се качихме в нея на -2 градуса.
А аз си мислех, че имам парно

точно казано баня


- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
при мен си духа навсякаде топло и винаги така си е било ,просто от 2 седмици въздушната стрия е супер слаба и незнам от какво се получи това .
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
всички степенеи работят ,филтара е нов и вече незнам от къде идва проблема а незнам и какво представлява таз клапа за разпределение на въздушният поток и дали има въобще тъкава защото никога не сам ровил там
- lozen_bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 15.11.2007
- Местоположение: sofia
- Кара: e60 само с десния крак
- Мечтае да кара: m5
и при мен губи те4ност,но сега за два дни сам долял 2 литра,а не те4е никаде
NE SI GO DAVAM BMW-to-MOE SI E!!!!
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Колеги има един шибан тройник в задната часта на главата. Въпроса е как да го изкрам щото мястото там е толкова малко че не мога да бракна по никакав начин. Дайте някаква идея как да го изкарам и да го сменя без да вадя главата. Щото аз не виждам как ще стане много е заврян. Става въпрос за М43 компак 94, ако някои има идеи да го съобщава. Мерси предварително.
А относно парното на мен през всички въздуховоди в купето ми духа топличко, незнам как при вас от централните духа студено
А относно парното на мен през всички въздуховоди в купето ми духа топличко, незнам как при вас от централните духа студено

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
flober написа:всички степенеи работят ,филтара е нов и вече незнам от къде идва проблема а незнам и какво представлява таз клапа за разпределение на въздушният поток и дали има въобще тъкава защото никога не сам ровил там
В корпуса на парното,непосредствено над радиаторчето има една клапа,която се управлява посредством жило от врътката за вентилатора на парното.Когато врътката е на "0"-клапата е затворена,а когато започнеш да въртиш врътката от "0" към "1"-клапата плавно се отваря напълно!На положения "2","3" и "4" клапата си остава отворена!Провери си жилото-възможно е да се е откачило и клапата да е останала почти затворена!Успех!
- mitaka8028
-
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 8.10.2008
- Пол: Мъж
колеги относно топло студено и при мен е така може наистина една от двете клапанчета да е запушено но когато си загрее както трябва горе доло се оправя а наистина и антифриза играе важна роля за това трябва винаги да си е на ниво
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани