Студен въздух от парното

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: казанлък

за

Мнение от kiko4 » 07 Яну 2009, 21:18

двата клапана трябва ли да са горещи защото моите не се пипат направо

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 07 Яну 2009, 22:37

Колеги на моя компакт нямах парно,свалих въпросния клапан и го разглобих(маркучите и двата бяха врели-пускам парното духа топло в последствие хладко),вътре има едно буталце и го махнах защтото клапана не сработва(беше в полу затворено състояние)има една гума в която приляга буталцето и него го орязах,да не се скъса и да попадне в серпентината на радиаторчето.Сега циркулира постоянно не може и да затлачи,затварам врътката от топло към студено и си ми духа студено,пускам си и климатика нямам проблеми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Re: за

Мнение от sobiss » 07 Яну 2009, 22:37

kiko4 написа:двата клапана трябва ли да са горещи защото моите не се пипат направо

Барай маркучите които излизат от тях. Те трябва да са топли ;) Ако имаш студен маркуч, имаш и запушен клапан.

nasko_arsov
През централния въздуховод трябва да духа хладно, но през страничните трябва да духа топло.
Онзи ден се качвах в на един приятел 320-ката, и той е с врътките. И ми направи впечатление, че на 6-7 мин. в колата стана баня. При положение, че се качихме в нея на -2 градуса.
А аз си мислех, че имам парно :mhihi:

vladi_a_i написа:Колеги на моя компакт нямах парно,свалих въпросния клапан и го разглобих(маркучите и двата бяха врели-пускам парното духа топло в последствие хладко),вътре има едно буталце и го махнах защтото клапана не сработва(беше в полу затворено състояние)има една гума в която приляга буталцето и него го орязах,да не се скъса и да попадне в серпентината на радиаторчето.Сега циркулира постоянно не може и да затлачи,затварам врътката от топло към студено и си ми духа студено,пускам си и климатика нямам проблеми.


Само, че по този начин изолираш 2-те врътки, вътре на конзолата. Демек или топло до дупка или яко студ...немаш средно положение :mhihi:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 07 Яну 2009, 23:03

На мен си ми е добре за другите не знам,и без климатика пак си ми духа студено и топло.... :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Мнение от sobiss » 07 Яну 2009, 23:08

vladi_a_i написа:На мен си ми е добре за другите не знам,и без климатика пак си ми духа студено и топло.... :mhihi:

Ако немеца види какво си направил, ще си скъса дипломата :mhihi:
(тва в кръга на шегата :) )
Иначе и това което си направил е решение, макар че аз искам да си е задодско...ама в краен случай и клапаните ще изкормя и направо с един тройник :mhihi:
Москвича е на тоя принцип, няма кран на радиатора за парното и зиме, лете вътре все кипи :mhihi:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 07 Яну 2009, 23:28

Колега Binev за въпросния теч на антифрис вътре в купето-от удара явно се е разтресла колата и ако е имала малка цепнатина на радиаторчето и е сълзяло-сега сигурно тече вече...може и това да е успех :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 11.08.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: e36 320i

Re: за

Мнение от bimer » 08 Яну 2009, 0:03

nasko_arsov
През централния въздуховод трябва да духа хладно, но през страничните трябва да духа топло.
Онзи ден се качвах в на един приятел 320-ката, и той е с врътките. И ми направи впечатление, че на 6-7 мин. в колата стана баня. При положение, че се качихме в нея на -2 градуса.
А аз си мислех, че имам парно :mhihi:
точно казано баня :mhihi: .но централния въздъховод като го сложа на топло заедно със врътките на климата и те да са през централният въздуховод духа топло :conf:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 08 Яну 2009, 16:49

при мен си духа навсякаде топло и винаги така си е било ,просто от 2 седмици въздушната стрия е супер слаба и незнам от какво се получи това .
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 08 Яну 2009, 16:59

Колега най вероятно е от филтъра за парното,четрите степени работат ли ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 08 Яну 2009, 18:22

всички степенеи работят ,филтара е нов и вече незнам от къде идва проблема а незнам и какво представлява таз клапа за разпределение на въздушният поток и дали има въобще тъкава защото никога не сам ровил там
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 15.11.2007
Местоположение: sofia
Кара: e60 само с десния крак
Мечтае да кара: m5

Мнение от lozen_bmw » 09 Яну 2009, 13:54

и при мен губи те4ност,но сега за два дни сам долял 2 литра,а не те4е никаде
NE SI GO DAVAM BMW-to-MOE SI E!!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 09 Яну 2009, 15:29

Колеги има един шибан тройник в задната часта на главата. Въпроса е как да го изкрам щото мястото там е толкова малко че не мога да бракна по никакав начин. Дайте някаква идея как да го изкарам и да го сменя без да вадя главата. Щото аз не виждам как ще стане много е заврян. Става въпрос за М43 компак 94, ако някои има идеи да го съобщава. Мерси предварително.

А относно парното на мен през всички въздуховоди в купето ми духа топличко, незнам как при вас от централните духа студено :roll:
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 09 Яну 2009, 19:38

Въздуховодите под чистачките ги разкачаш,едно ключе 7 и звезда отвертка

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 10 Яну 2009, 0:11

flober написа:всички степенеи работят ,филтара е нов и вече незнам от къде идва проблема а незнам и какво представлява таз клапа за разпределение на въздушният поток и дали има въобще тъкава защото никога не сам ровил там

В корпуса на парното,непосредствено над радиаторчето има една клапа,която се управлява посредством жило от врътката за вентилатора на парното.Когато врътката е на "0"-клапата е затворена,а когато започнеш да въртиш врътката от "0" към "1"-клапата плавно се отваря напълно!На положения "2","3" и "4" клапата си остава отворена!Провери си жилото-възможно е да се е откачило и клапата да е останала почти затворена!Успех!


Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 8.10.2008
Пол: Мъж

Мнение от mitaka8028 » 10 Яну 2009, 17:46

колеги относно топло студено и при мен е така може наистина една от двете клапанчета да е запушено но когато си загрее както трябва горе доло се оправя а наистина и антифриза играе важна роля за това трябва винаги да си е на ниво

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook