и моята не пали при минусови температури
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
и моята не пали при минусови температури
Изчетох повечето теми по въпроса, ама никъде нямаше такива симптоми.
Значи на студеното изобщо не върти стартера нито нищо, а като се затопли (днес на обяд) си запали без проблем. За втора поредна вечер при минусови температури ми направи такъв проблем. Идеи?
Значи на студеното изобщо не върти стартера нито нищо, а като се затопли (днес на обяд) си запали без проблем. За втора поредна вечер при минусови температури ми направи такъв проблем. Идеи?
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Все пак виж акумулатора колко волта дава....
Преди няколко години имах един опел с оригинален БОШ акумулатор при -18С. Зеления му сензор си 'светеше'. Фарове, клаксон, индикации - имаше. Но като дойдеше време да върти явно не стигаше ток да задвижи бендикса и нищо не се чуваше - лампите си светят, но стартера не включваше. Смених акумулатора и всичко си дойде на място. Можеш и ти да пробваш с друг акумулатор - така ще изключиш тази вероятност
Друго, което ми идва на акъла - може с някоя 'твърда' смазка да е смазан контактния ключ, и като е студено да не може да даде контакт на стартера...
П.С. Мери напрежението в момента на товарене (като се опитваш да завъртиш стартера)
Преди няколко години имах един опел с оригинален БОШ акумулатор при -18С. Зеления му сензор си 'светеше'. Фарове, клаксон, индикации - имаше. Но като дойдеше време да върти явно не стигаше ток да задвижи бендикса и нищо не се чуваше - лампите си светят, но стартера не включваше. Смених акумулатора и всичко си дойде на място. Можеш и ти да пробваш с друг акумулатор - така ще изключиш тази вероятност
Друго, което ми идва на акъла - може с някоя 'твърда' смазка да е смазан контактния ключ, и като е студено да не може да даде контакт на стартера...
П.С. Мери напрежението в момента на товарене (като се опитваш да завъртиш стартера)
Последна промяна slowtraveler на 07 Яну 2009, 22:05, променена общо 1 път
- Вальо 60
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: по-хубавия град до морето
- Пол: Мъж
- Кара: E 36
- Мечтае да кара: само БМВ
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Колега случих веднъж на чисто нов акумулатор със суха клетка и аз като тебе като последен вариант поставих акумулатора, ама добре че беше гаранционен и ми го смениха
- arkadas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-90
провери дали ти са стегнати клемите на кабелите на акумулатора или слаба маса на стартера или пък износени четки на същия 

- Kurt Vagner
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 11.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Жената да мърка
Имах подобен проблем но при мене при студени температури трудно палеше и работеше на 3-4 цилиндъра а ми е 6-так ванос и се оказа от демферната шайба !
- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Няма логика заради масло да не върти стартера....
Заради масло може да върти бавно и заради това да не може да запали, но не и да не върти стартера
Заради масло може да върти бавно и заради това да не може да запали, но не и да не върти стартера

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Може би втулки на стартера (при топло се разширяват а при студено се свиват),и затова ротора не може да завърти и дава на късо
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
vladi_a_i написа:Може би втулки на стартера (при топло се разширяват а при студено се свиват),и затова ротора не може да завърти и дава на късо

Toва е отговора в случая

Свали стартера да му направят профилактика и си готов


vld написа:vladi_a_i написа:Може би втулки на стартера (при топло се разширяват а при студено се свиват),и затова ротора не може да завърти и дава на късо
![]()
Toва е отговора в случая![]()
Свали стартера да му направят профилактика и си готов
Остава само един въпрос с повишена трудност: как да я запаля тогава в студеното, че поне да мога да я закарам на сервиз. Ако седя да чакам да се затопли времето мога да си чакам до март месец.
С бутане не става, че в уличката до нас не е разчиствана никога и сега е 20 см киша а отдолу лед.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани