и моята не пали при минусови температури

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 933
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: O.C.
Пол: Мъж
Кара: Е36

и моята не пали при минусови температури

Мнение от Escape » 07 Яну 2009, 21:47

Изчетох повечето теми по въпроса, ама никъде нямаше такива симптоми.
Значи на студеното изобщо не върти стартера нито нищо, а като се затопли (днес на обяд) си запали без проблем. За втора поредна вечер при минусови температури ми направи такъв проблем. Идеи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 07 Яну 2009, 21:49

акумулатор ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 933
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: O.C.
Пол: Мъж
Кара: Е36

Мнение от Escape » 07 Яну 2009, 21:50

не не не...
акумулатора си е ок - той е на има няма 1-2 месеца. Когато няма акумулатор не свети нищо по таблото а сега си има ток - дори тествах фаровете.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: Varna

Мнение от slowtraveler » 07 Яну 2009, 22:01

Все пак виж акумулатора колко волта дава....
Преди няколко години имах един опел с оригинален БОШ акумулатор при -18С. Зеления му сензор си 'светеше'. Фарове, клаксон, индикации - имаше. Но като дойдеше време да върти явно не стигаше ток да задвижи бендикса и нищо не се чуваше - лампите си светят, но стартера не включваше. Смених акумулатора и всичко си дойде на място. Можеш и ти да пробваш с друг акумулатор - така ще изключиш тази вероятност
Друго, което ми идва на акъла - може с някоя 'твърда' смазка да е смазан контактния ключ, и като е студено да не може да даде контакт на стартера...

П.С. Мери напрежението в момента на товарене (като се опитваш да завъртиш стартера)
Последна промяна slowtraveler на 07 Яну 2009, 22:05, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: по-хубавия град до морето
Пол: Мъж
Кара: E 36
Мечтае да кара: само БМВ

Мнение от Вальо 60 » 07 Яну 2009, 22:03

гадно масло
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО МОЩНА КОЛА КАРАШ,А ВАЖНО Е ДА КАРАШ С УМ И УВАЖЕНИЕ КЪМ ОСТАНАЛИТЕИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 07 Яну 2009, 22:07

Дамм,може и маслото да е! ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 07 Яну 2009, 22:08

Колега случих веднъж на чисто нов акумулатор със суха клетка и аз като тебе като последен вариант поставих акумулатора, ама добре че беше гаранционен и ми го смениха
Има много коли и ....BMW
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 933
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: O.C.
Пол: Мъж
Кара: Е36

Мнение от Escape » 07 Яну 2009, 22:10

Nasko_325TD написа:Дамм,може и маслото да е! ;)

:shock: верно?

Че то аз скоро долях някъв Шел че ми се видя намаляло, а по принцип карам само с Кастрол Магнатех. И как точно гадно масло пречи на запалването? То по скоро стартера изобщо не врътва

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София

Мнение от DencheSso » 07 Яну 2009, 22:16

Колкото и гадно да е маслото при 100% изряден акумулатор трябва да запали, като се има в предвид че температурите не са кой знае колко ниски (-10).
На 99% съм сигурен че е от акумулатора!!!
"The Beast" (звяра).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 31.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E-90

Мнение от arkadas » 07 Яну 2009, 22:17

провери дали ти са стегнати клемите на кабелите на акумулатора или слаба маса на стартера или пък износени четки на същия ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 11.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Жената да мърка

Мнение от Kurt Vagner » 07 Яну 2009, 22:23

Имах подобен проблем но при мене при студени температури трудно палеше и работеше на 3-4 цилиндъра а ми е 6-так ванос и се оказа от демферната шайба !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: Varna

Мнение от slowtraveler » 07 Яну 2009, 22:26

Няма логика заради масло да не върти стартера....
Заради масло може да върти бавно и заради това да не може да запали, но не и да не върти стартера :roll:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 07 Яну 2009, 22:57

Може би втулки на стартера (при топло се разширяват а при студено се свиват),и затова ротора не може да завърти и дава на късо

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 08 Яну 2009, 12:51

vladi_a_i написа:Може би втулки на стартера (при топло се разширяват а при студено се свиват),и затова ротора не може да завърти и дава на късо

:yes:
Toва е отговора в случая ;)
Свали стартера да му направят профилактика и си готов ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 933
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: O.C.
Пол: Мъж
Кара: Е36

Мнение от Escape » 08 Яну 2009, 14:13

vld написа:
vladi_a_i написа:Може би втулки на стартера (при топло се разширяват а при студено се свиват),и затова ротора не може да завърти и дава на късо

:yes:
Toва е отговора в случая ;)
Свали стартера да му направят профилактика и си готов ;)


Остава само един въпрос с повишена трудност: как да я запаля тогава в студеното, че поне да мога да я закарам на сервиз. Ако седя да чакам да се затопли времето мога да си чакам до март месец.

С бутане не става, че в уличката до нас не е разчиствана никога и сега е 20 см киша а отдолу лед.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook