ЕКУ / Алтернатор проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
ЕКУ / Алтернатор проблем
От 1 година ми свети лампата на двигателя. Ходих на какви ли не диагностики, смених доста чарколяци, и накрая дарукар стигна до извода, че компа ми е за смяна. Намерих си комп 1:1 втора употреба. Откачихме акумолатора, откачихме моя комп и закачихме другия(втората употреба) но колата изобщо не успя да запали с него (около 7-8 пъти пробвахме). След което не остана нищо друго освен да си закача пак моя комп - и колата запали веднага. Само че светеше лампата на акумолатора
. Днес сутринта го замерих - 12.5 В, при запален двигател пада на 12.0 - т.е. не зарежда
!
Въпроса ми е дали може да сме го гръмнали алтернатора ? или някой бушон или реле ?


Въпроса ми е дали може да сме го гръмнали алтернатора ? или някой бушон или реле ?
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Кофти работа а после бензините няма ли проблеми дрън дрън. И кое стана по зле колега? Виж нещо ремъците да не са хлабави
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
milennyc написа:Кофти работа а после бензините няма ли проблеми дрън дрън. И кое стана по зле колега? Виж нещо ремъците да не са хлабави
колега защо трябва да даваш "компетентни" мнения във всяка тема , която видиш


до автора на темата - колата ти има вграден имобилайзер и той е синхронизиран с ЕКУто . Не можеш свободно да си сменяш последното, трябва да се адаптира към имото след смяната

V-max написа:...колата ти има вграден имобилайзер и той е синхронизиран с ЕКУто . Не можеш свободно да си сменяш последното, трябва да се адаптира към имото след смяната
ок - това означава, че все пак екуто втора ръка може да се върже някак си.
а някакви идеи какво може да се е случило на алтернатора ? т.е. възможно ли е да е изпушил той самия или релето или някой бушон?
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
V-max написа:milennyc написа:Кофти работа а после бензините няма ли проблеми дрън дрън. И кое стана по зле колега? Виж нещо ремъците да не са хлабави
колега защо трябва да даваш "компетентни" мнения във всяка тема , която видишЯвно е , че нямаш никаква идея за какво иде реч, трупаш бройка на мненията ли
![]()
до автора на темата - колата ти има вграден имобилайзер и той е синхронизиран с ЕКУто . Не можеш свободно да си сменяш последното, трябва да се адаптира към имото след смяната
Колега тва кое давам и кое не давам си преценява всеки сам за себе си! Не ти е нужно ти да преценяш за всеки тук във форума. Ако искаш си направи твой форум и си давай само ти компетентни мения там.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
дай поне едно компетентно мнение и тогава говори
А не на всяка манджа мерудия да ръсиш
Нищо лично нямам , просто много дразни тоталната ти некомпетентност . Не е въпрос на обем да има всяка тема по 200 мнения и само едно-две да са полезни.... това имам предвид , пък за нов форум няма нужда да ми даваш съвети 



- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Dani Dupeto написа:milennyc написа:Проблема ти е в нивомера в резервоара. Не прави добър контакт. А ако се окаже това само трябва да ти го почистят и си 6
ето ти едно.
А след като ти не искаш съвети и ти недавай. Ако искаш да си промотираш бизнеса тук не е мястото да се правиш на велик. Аз не се имам за разбирач, и пиша колкото знам
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Момчета, успокойте топката! Споровете знаете са излишни. Нека все пак да помогнем на колегата, кой както може.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
milennyc написа:Dani Dupeto написа:milennyc написа:Проблема ти е в нивомера в резервоара. Не прави добър контакт. А ако се окаже това само трябва да ти го почистят и си 6
ето ти едно.
А след като ти не искаш съвети и ти недавай. Ако искаш да си промотираш бизнеса тук не е мястото да се правиш на велик. Аз не се имам за разбирач, и пиша колкото знам
абе какъв бизнес видя бе момче , да съм ти предложил нещо или на колегата



- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Здравей колега, в понеделник брах ядове с алтернатора, съответно сам си го ремонтирах. Ако си от София дай да го видя ако искаш, иначе се сменят четки, проверяват се диодите, малко почистване и това е.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
за имото V-Max e прав,даже на екутата има вин номера на колата за която са адаптирани....а по въпроса с алтернатора много е важно да кажеш в кой момент точно разкачихте клемите на акумолатора ако е при работещ мотор 100% сте изгорили реле-регулатора 

ето точната последователност на нещата:
1) откачихме минуса на акумолатора (плюса остана вързан)
2) откачихме оригиналното еку
3) закачихме второто еку
4) закачихме минуса на акумолатора
5) последваха няколко опита за запалване (неуспешни)
6) пак откачихме минуса на акумолатора
7) махнахме втората ръка еку и закачихме оригиналното
8) вързахме минуса на акумолатора
9) колата запали от първия път, но лампата на акумолатора светеше
поне имам едно резервно реле-регулатор което зарежда на 13.6, но поне зарежда ще тествам довечера дали в него е проблема
btw някой знае ли как става това синхронизиране на имобилайзера с екуто ?
1) откачихме минуса на акумолатора (плюса остана вързан)
2) откачихме оригиналното еку
3) закачихме второто еку
4) закачихме минуса на акумолатора
5) последваха няколко опита за запалване (неуспешни)
6) пак откачихме минуса на акумолатора
7) махнахме втората ръка еку и закачихме оригиналното
8) вързахме минуса на акумолатора
9) колата запали от първия път, но лампата на акумолатора светеше
поне имам едно резервно реле-регулатор което зарежда на 13.6, но поне зарежда ще тествам довечера дали в него е проблема
btw някой знае ли как става това синхронизиране на имобилайзера с екуто ?
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани