ЕКУ / Алтернатор проблем

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 23.01.2008

ЕКУ / Алтернатор проблем

Мнение от vAiO » 07 Яну 2009, 12:08

От 1 година ми свети лампата на двигателя. Ходих на какви ли не диагностики, смених доста чарколяци, и накрая дарукар стигна до извода, че компа ми е за смяна. Намерих си комп 1:1 втора употреба. Откачихме акумолатора, откачихме моя комп и закачихме другия(втората употреба) но колата изобщо не успя да запали с него (около 7-8 пъти пробвахме). След което не остана нищо друго освен да си закача пак моя комп - и колата запали веднага. Само че светеше лампата на акумолатора :( . Днес сутринта го замерих - 12.5 В, при запален двигател пада на 12.0 - т.е. не зарежда :( !
Въпроса ми е дали може да сме го гръмнали алтернатора ? или някой бушон или реле ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 07 Яну 2009, 12:31

Все пак би ли споделил модел, година... ей такива леки подробности :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 23.01.2008

Мнение от vAiO » 07 Яну 2009, 12:38

сори ама толкова се изнервих че съм забравил ... вместо да се оправи стана по зле :(

E46 sedan, 1999, 316i - 1.9, двигателя е M43


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 07 Яну 2009, 13:19

Кофти работа а после бензините няма ли проблеми дрън дрън. И кое стана по зле колега? Виж нещо ремъците да не са хлабави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 23.01.2008

Мнение от vAiO » 07 Яну 2009, 13:26

ок са ремъците, стегнати са си, въртят се, не скърцат;
довечера ще пробвам със смяна на реле-регулатора...


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 07 Яну 2009, 13:32

milennyc написа:Кофти работа а после бензините няма ли проблеми дрън дрън. И кое стана по зле колега? Виж нещо ремъците да не са хлабави


колега защо трябва да даваш "компетентни" мнения във всяка тема , която видиш :?: Явно е , че нямаш никаква идея за какво иде реч, трупаш бройка на мненията ли :evil:

до автора на темата - колата ти има вграден имобилайзер и той е синхронизиран с ЕКУто . Не можеш свободно да си сменяш последното, трябва да се адаптира към имото след смяната ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 23.01.2008

Мнение от vAiO » 07 Яну 2009, 13:35

V-max написа:...колата ти има вграден имобилайзер и той е синхронизиран с ЕКУто . Не можеш свободно да си сменяш последното, трябва да се адаптира към имото след смяната ;)


ок - това означава, че все пак екуто втора ръка може да се върже някак си.
а някакви идеи какво може да се е случило на алтернатора ? т.е. възможно ли е да е изпушил той самия или релето или някой бушон?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 07 Яну 2009, 13:36

V-max написа:
milennyc написа:Кофти работа а после бензините няма ли проблеми дрън дрън. И кое стана по зле колега? Виж нещо ремъците да не са хлабави


колега защо трябва да даваш "компетентни" мнения във всяка тема , която видиш :?: Явно е , че нямаш никаква идея за какво иде реч, трупаш бройка на мненията ли :evil:

до автора на темата - колата ти има вграден имобилайзер и той е синхронизиран с ЕКУто . Не можеш свободно да си сменяш последното, трябва да се адаптира към имото след смяната ;)


Колега тва кое давам и кое не давам си преценява всеки сам за себе си! Не ти е нужно ти да преценяш за всеки тук във форума. Ако искаш си направи твой форум и си давай само ти компетентни мения там.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 07 Яну 2009, 13:47

дай поне едно компетентно мнение и тогава говори ;) А не на всяка манджа мерудия да ръсиш :mhihi: Нищо лично нямам , просто много дразни тоталната ти некомпетентност . Не е въпрос на обем да има всяка тема по 200 мнения и само едно-две да са полезни.... това имам предвид , пък за нов форум няма нужда да ми даваш съвети :D


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 07 Яну 2009, 13:53

Dani Dupeto написа:
milennyc написа:Проблема ти е в нивомера в резервоара. Не прави добър контакт. А ако се окаже това само трябва да ти го почистят и си 6
:yes:

ето ти едно.
А след като ти не искаш съвети и ти недавай. Ако искаш да си промотираш бизнеса тук не е мястото да се правиш на велик. Аз не се имам за разбирач, и пиша колкото знам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Мнение от majstorapetkov » 07 Яну 2009, 14:06

Момчета, успокойте топката! Споровете знаете са излишни. Нека все пак да помогнем на колегата, кой както може.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 07 Яну 2009, 14:16

milennyc написа:
Dani Dupeto написа:
milennyc написа:Проблема ти е в нивомера в резервоара. Не прави добър контакт. А ако се окаже това само трябва да ти го почистят и си 6
:yes:

ето ти едно.
А след като ти не искаш съвети и ти недавай. Ако искаш да си промотираш бизнеса тук не е мястото да се правиш на велик. Аз не се имам за разбирач, и пиша колкото знам


абе какъв бизнес видя бе момче , да съм ти предложил нещо или на колегата :?: Не се правя на велик , просто ми писна да чета празни мнения , не разбра ли какво ми пречи в твоите изказвания ? Пиши като знаеш наще СЪС СИГУРНОСТ , а не само фишеци от въображението :idea: Пак ти повтарям , нямам нищо против теб , просто мисли какво пишеш и дали си сигурен в това което пишеш . Ако погледнеш аз каквото знам съм го казал и съм сигурен , че това е проблема на човека в момента ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 07 Яну 2009, 14:41

Здравей колега, в понеделник брах ядове с алтернатора, съответно сам си го ремонтирах. Ако си от София дай да го видя ако искаш, иначе се сменят четки, проверяват се диодите, малко почистване и това е.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 07 Яну 2009, 14:57

за имото V-Max e прав,даже на екутата има вин номера на колата за която са адаптирани....а по въпроса с алтернатора много е важно да кажеш в кой момент точно разкачихте клемите на акумолатора ако е при работещ мотор 100% сте изгорили реле-регулатора :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 23.01.2008

Мнение от vAiO » 07 Яну 2009, 15:16

ето точната последователност на нещата:
1) откачихме минуса на акумолатора (плюса остана вързан)
2) откачихме оригиналното еку
3) закачихме второто еку
4) закачихме минуса на акумолатора
5) последваха няколко опита за запалване (неуспешни)
6) пак откачихме минуса на акумолатора
7) махнахме втората ръка еку и закачихме оригиналното
8) вързахме минуса на акумолатора
9) колата запали от първия път, но лампата на акумолатора светеше

поне имам едно резервно реле-регулатор което зарежда на 13.6, но поне зарежда ще тествам довечера дали в него е проблема

btw някой знае ли как става това синхронизиране на имобилайзера с екуто ?

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook