Въпрос е46 316i/318i
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Въпрос е46 316i/318i
Става въпрос за М43Б19 мотора. Очевидно разликата не е просто в електрониката, къй като с чип не може да се постигне една и съща мощност. Предполагам, че разликата е в степента на сгъстяване, но още не мога да намеря достатъчно информация.
Ако някой може да сподели информация по въпроса, каква е разликата между двата варианта, ще бъда благодарен.
Весели празници!

Ако някой може да сподели информация по въпроса, каква е разликата между двата варианта, ще бъда благодарен.
Весели празници!



Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Гледах им степента на сгъстяване и при двете е 9.7, не съм открил някъде да пише дали има разлика в клапаните или инжекторите, така че засега изглежда правдоподобно това, което казва колегата по-горе. Ако някой е правил опит да сменя дебитомера и чипа, нека сподели опита си. Благодаря.
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Колега аз незнам каде им е разликата но едва ли е толкова елементарна - дебитомер и чип
Но дори и това да е какъв е смисъла да го правиш. Нито една от двете не е бърза. Е наистина при 16ката мъката е по-голяма ... ама става да си се движиш с нея и градско и извънградско.

Но дори и това да е какъв е смисъла да го правиш. Нито една от двете не е бърза. Е наистина при 16ката мъката е по-голяма ... ама става да си се движиш с нея и градско и извънградско.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Има логика да е толкова елементарна разликата, дори само заради производствените разходи, този подход се ползва и при процесорите за компютри например. Произвежда се един и същ продукт на една и съща производствена линия, което пести много разходи и накрая просто се ограничава софтуерно или с някаква добавъчна малка хардуерна разлика като дебитомер например.
А аз се инересувам, защото трябва да сменям гарнитура на глава и първоначално мислех, че разликата е в степента на сгъстяване.
А аз се инересувам, защото трябва да сменям гарнитура на глава и първоначално мислех, че разликата е в степента на сгъстяване.
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
може да има разлика в смукатели/изпускатели ,както и портовете на главата ,не ми се проверява сега това в реалоем просто давам идея
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
stilko написа:Засега нямаме познал![]()
Дебитомер - еднакъв
Клапани - еднакви
Колектор - еднакъв
Инжектори - еднакви
Има разлика в разпределителния вал и в компютъра.
Е те това ****** чаках

Вярно бе, сега го проверих в реалоем-а, най-сърдечно благодаря на колегата stilko.
Сега въпроса е дали си струва да престържа главата малко като сменям гарнитурата и да сложа един по-раздвижен вал.
Може да заключвате темата, мисля, че това е разликата.
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Колега един приятел слага шрик вал на 318ката +чип и кит с конусен филтър. Цялата процедура му стъпи над 1000 лв. и разликата не беше осезаема. Имаше разлика , но 1000лв. +++ заслужават ли си.
Ако направиш това на 316ката разликата ще е доста по-осезаема, но дали си заслужава.... да вървиш заедно с 320 М52
Ако направиш това на 316ката разликата ще е доста по-осезаема, но дали си заслужава.... да вървиш заедно с 320 М52

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
kriso85 написа:Колега един приятел слага шрик вал на 318ката +чип и кит с конусен филтър. Цялата процедура му стъпи над 1000 лв. и разликата не беше осезаема. Имаше разлика , но 1000лв. +++ заслужават ли си.
Ако направиш това на 316ката разликата ще е доста по-осезаема, но дали си заслужава.... да вървиш заедно с 320 М52
В моя случай разликата ще е с 15 коня повече за същите пари, защото съм с 316, а мен не, че не ми харесва как си върви колата, аз за целите на спорта си имам е30, но по-скоро въпроса беше покрай текущите ремонтни нужди дали не мога да комбинирам и някой лек силов тунинг.
Поздрави!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани