Дискусия относно една импортната тема за задно през зимата.
Модератор: Общи модератори
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
///peter написа:Ех, в онази тема се говореше, че големите вентилатори не можели, са само с тази 7ца стана
Я виж пак кво съм написал - никъде не става дума за вентилаторите въобще, а конкретно за тази седмица.
Аре бе, кво става, нали се бяхте качвали на връх Ком със задно при половин метър сняг, къде сте сега - става дума за едно баирче до София.
Пък ако случайно, по независещи от него обстоятелства, някое БМВ закъса, ще го дръпна с Волвото.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
pinko написа:Аре бе, кво става, нали се бяхте качвали на връх Ком със задно при половин метър сняг, къде сте сега - става дума за едно баирче до София.
Е жалко, подразбрахме за големите бмв-та, щях да кандидатствам с ето тази снимка за байра:

Условията са сходни, за тези които знаят това е нанагорнището пред манастира в Герман, но на слизане... изкачването не бе никак трудно, даже не се бях засилил


Колата (7цата) искаш на лед както каза с баници 255 сигурно да върви без проблеми с тези коне... трябва си опит, 7цата не е като жигулата или ладата която си имал, нито като алфата

П.С. колата ми е от най-ниските 34ки които съм виждал, така че следи плътно наклона, макар и да не си личи хубаво тук.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
pinko написа:Пътя за манастира над Герман го знам много добре, той не е стръмен, само завоя през самия манастир е малко по-остър - иначе е поне два пъти по-равно в сравнение с баира в Кокаляне.
Точно на самия завой си е стръмен

Кога стана 10-15 см снега ? Кога излязоха спуканите тръби, заледени павета ? Кратери ? Колега това е лимузина, не джип!
Мисля, че прочетох че БМВ-то не можело да се качи по най-малкия байр , при 1 см сняг ? Сега излязоха дупки, странични наклони, лед и прочие! В алфа форума не е споменато това, само на един страховит байр и... снимка на която се вижда 1-2 см сняг!
От Добрич съм и ако беше по-близко щях да съм първия който щеше да дойде, не защото да ти доказвам, че може да тръгнеш от въпросната снимка която си сложил, а да си почеша краката!
Цял ден и цяла нощ щях да се качвам и слизам ти само идвай от време на време да слагаш бензин.
Мисля, че прочетох че БМВ-то не можело да се качи по най-малкия байр , при 1 см сняг ? Сега излязоха дупки, странични наклони, лед и прочие! В алфа форума не е споменато това, само на един страховит байр и... снимка на която се вижда 1-2 см сняг!
От Добрич съм и ако беше по-близко щях да съм първия който щеше да дойде, не защото да ти доказвам, че може да тръгнеш от въпросната снимка която си сложил, а да си почеша краката!

Цял ден и цяла нощ щях да се качвам и слизам ти само идвай от време на време да слагаш бензин.

Последна промяна kiro_320 на 03 Яну 2009, 20:50, променена общо 1 път
///peter написа:pinko написа:Пътя за манастира над Герман го знам много добре, той не е стръмен, само завоя през самия манастир е малко по-остър - иначе е поне два пъти по-равно в сравнение с баира в Кокаляне.
Точно на самия завой си е стръменНяма нищо общо със байра ти...
Анджък де, не се изразих добре - само завоя пред самия манастир е по-стръмничък, пък и е остър, иначе не е хич стръмно. Редовно ходя да разтривам там тестовите коли.
Проблема на баира в Кокаляне са полираните до огледален блясък гранитни павета, които се заледяват и ако върху тях падне малко пресен сняг - не може да стоиш и прав.
kiro_320 написа:Кога стана 10-15 см снега ? Кога излязоха спуканите тръби, заледени павета ? Кратери ? Колега това е лимузина, не джип!
Мисля, че прочетох че БМВ-то не можело да се качи по най-малкия байр , при 1 см сняг ? Сега излязоха дупки, странични наклони, лед и прочие! В алфа форума не е споменато това, само на един страховит байр и... снимка на която се вижда 1-2 см сняг!
Верно е това!! От един наклон с малко сняг и леко лед вече сме на някакъв лунен терен.
То сигурно и с предно немогат да се качат там.
Hugo Boss написа:kiro_320 написа:Кога стана 10-15 см снега ? Кога излязоха спуканите тръби, заледени павета ? Кратери ? Колега това е лимузина, не джип!
Мисля, че прочетох че БМВ-то не можело да се качи по най-малкия байр , при 1 см сняг ? Сега излязоха дупки, странични наклони, лед и прочие! В алфа форума не е споменато това, само на един страховит байр и... снимка на която се вижда 1-2 см сняг!
Верно е това!! От един наклон с малко сняг и леко лед вече сме на някакъв лунен терен.
То сигурно и с предно немогат да се качат там.
На 23.12. към 21 часа, когато започна снежната буря, мъките ми започнаха при точно 1 см сняг. Факт. А голямата ми Алфа 166 при такива условия никога не е имала проблем със същия този баир.
После, докато буксувах, за десетина минути натрупа около 10 см. И покрай мен минаваха коли с предно. И 166-цата щеше да мина - сигурен съм. А баира пред гаража съм го снимал, за да видите при колко сняг започна всичко. И защото наклона е приблизително същия. Иначе в оная тема не съм споменал за другите препятствия. Но пък и вие разправяхте как сте се качвали в сняг до колене до Узана...
В момента има точно 11 см - току.що го мерих, ето и снимка. И продължава да вали.

Последна промяна pinko на 03 Яну 2009, 21:14, променена общо 2 пъти
аз съм съгласен със всичко написано от розовата пантера...
както казах по-горе - моят опит със големи коли със задно е много сходен. когато имаш голям двигател и автоматична скоростна кутия - почти няма тръгване на добре утъпкан сняг/лед...
.. случвало ми се е да излизам от колата (както си е на скорост и се въртят гумите) и да бутам.. и като закачи малко.. тичам- скачам вътре и така...
.. докато със всека кола със предно почти не ми се е случвало да закъсам някъде а ако се е случвало е било от чиста глупост...
както казах по-горе - моят опит със големи коли със задно е много сходен. когато имаш голям двигател и автоматична скоростна кутия - почти няма тръгване на добре утъпкан сняг/лед...
.. случвало ми се е да излизам от колата (както си е на скорост и се въртят гумите) и да бутам.. и като закачи малко.. тичам- скачам вътре и така...
.. докато със всека кола със предно почти не ми се е случвало да закъсам някъде а ако се е случвало е било от чиста глупост...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
[quote="bobi 318 is"]Ако иска може да доиде да му покажа на кав страмен баир живея,и си се ка4вам с купенцето без проблем,даже миналата седмица ме свари неподготвен с летните гуми 235 no problem:mhihi: пс.ама имам един помошник отзад
ШПЕР му викат
[/quote
Колега;този шпер къде стои и как се използва.да не е 4 по 4


Колега;този шпер къде стои и как се използва.да не е 4 по 4
145 1,6ts 2000g 120ks
Kawazaki 1000 130ks
Kawazaki 1000 130ks
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Xtrime7 написа:bobi 318 is написа:Ако иска може да доиде да му покажа на кав страмен баир живея,и си се ка4вам с купенцето без проблем,даже миналата седмица ме свари неподготвен с летните гуми 235 no problem:mhihi: пс.ама имам един помошник отзадШПЕР му викат
Колега;този шпер къде стои и как се използва.да не е 4 по 4
Това колега е дето го имате вие с предното, а ние не винаги - двете гуми се въртят при подаване на газ

А към колегата пинко, доста некоректно... ако така пишете и статиите си...
Първо показваш снимка на някаква равна местност, после се оказва, че не била тя, пък било заледено, пък не знам си какво... а за капак показваш изчеластрена 5ца, която не разбрах какво общо има взимането на завой с несъобразена скорост и стабилността на бмв


Последна промяна ///peter на 03 Яну 2009, 22:09, променена общо 1 път
- ivan1590
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i, E30 318
Ми като не може да качи байра, хората са измислили вериги.Слагаш и качваш баира.Сега ще взема да си хвърля BMW-то и да си купя някоя Алфа с предно да мога да качвам заледени павета и обратни наклони.Хубаво, алфите,фолцвагените и аудитата по-добре качват заледени баири и какво от това? 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], empar, seimo