Неприятна изненада,уплътнения?
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Kin_klad_dze
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 28.02.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989
Неприятна изненада,уплътнения?
Значи,много съм притеснен,щото,карах си аз по4ти цял ден и си се пребирам ,всичко е ок(нали оставям си я на скорост).На сутринта....натискам педала на съединителя-никой,абсолутно свободно си се движи и пружината го враща.
Какво се е случило,за мен е мистерия.
Моля ви спасявайте ме..?!:)
Какво се е случило,за мен е мистерия.
Моля ви спасявайте ме..?!:)
Последна промяна Kin_klad_dze на 03 Яну 2009, 23:05, променена общо 1 път
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
- Brat mu
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 331
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2006 330xd, 2008 A8 4.2tdi
- Мечтае да кара: WBS
Re: Неприятна изненада
Kin_klad_dze написа:Значи,много съм притеснен,щото,карах си аз по4ти цял ден и си се пребирам ,всичко е ок(нали оставям си я на скорост).На сутринта....натискам педала на съединителя-никой,абсолутно свободно си се движи и пружината го враща.
Какво се е случило,за мен е мистерия.
Моля ви спасявайте ме..?!:)
Колега преди година на е34-ката ми беше се случило същото нещо...на сутринта педала беше долу...Както каза prostia,ако в краката ти не е пълно със спирачна течност то тогава е долната помпа на съеденителя.
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: Неприятна изненада
100% долната помпа колега. Виж си спирачната течност много ли е намаляла. Можеш да долееш и с не много малко помпене съединителя ще се обезвъздуши. Така поне можеш да я преместиш или закараш някъде където да я сменишKin_klad_dze написа:Значи,много съм притеснен,щото,карах си аз по4ти цял ден и си се пребирам ,всичко е ок(нали оставям си я на скорост).На сутринта....натискам педала на съединителя-никой,абсолутно свободно си се движи и пружината го враща.
Какво се е случило,за мен е мистерия.
Моля ви спасявайте ме..?!:)

- Kin_klad_dze
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 28.02.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989
аз без да искам пуснах нова тема,но се оказа че спирачната течност е на земята и най-вероятно са уплътненията и.Да ама сега от каде да ги търся тия уплътнения или направо помпа?
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Трябва да огледаш състоянието на самия цилиндър на помпата - ако има язви по работната повърхнина, което е вероятно предвид възрастта на автомобила, смяната на гумичките няма да помогне.
Последна промяна Palikarov на 04 Яну 2009, 0:04, променена общо 1 път
- Kin_klad_dze
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 28.02.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989
Бате кажи каде ги има(те едни и сащи ли са с твойте)?
АЗ че ще я свалям ще я сввалям помпата (ама малко се пооправи времето):)А и какво ще рече язви?Все пак до сега си е работело нормално,в противен случай какво би следвало да направя?Нови помпи се съмнявам че има?
АЗ че ще я свалям ще я сввалям помпата (ама малко се пооправи времето):)А и какво ще рече язви?Все пак до сега си е работело нормално,в противен случай какво би следвало да направя?Нови помпи се съмнявам че има?
Язви ще рече да е нарушена целостта на повърхността - наядена ако искаш му кажи. Работната повърхност трябва да е идеално гладка, ако има липса на материал някъде помпата пак ще протече след като "сдъвче" новите гумички. Може да не е веднага, но ще се случи и може да те остави на път.
Колкото до работата до последно - не се учудвай, помпите и работните цилиндри така си заминават от веднъж в повечето случаи. На едно приятелче с Лада наскоро му се случи точно по този начин - спира пред един блок, всичко точно, чака си жената 10 мин, ха да тръгне - съединителя го няма никакъв.
Колкото до работата до последно - не се учудвай, помпите и работните цилиндри така си заминават от веднъж в повечето случаи. На едно приятелче с Лада наскоро му се случи точно по този начин - спира пред един блок, всичко точно, чака си жената 10 мин, ха да тръгне - съединителя го няма никакъв.
Последна промяна Palikarov на 04 Яну 2009, 0:18, променена общо 1 път
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Kin_klad_dze написа:Бате кажи каде ги има(те едни и сащи ли са с твойте)?
АЗ че ще я свалям ще я сввалям помпата (ама малко се пооправи времето):)А и какво ще рече язви?Все пак до сега си е работело нормално,в противен случай какво би следвало да направя?Нови помпи се съмнявам че има?
има и нови помпи - колегата иска да каже, че помпата с времето се износва отвътре и придобива елипсовидна форма


- Kin_klad_dze
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 28.02.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989
Мерси за инфото,ще трябва да тарся по Симион то се е видяло...
въпреки че там намерих оригинална механична помпа(нова) за моя кош М20 след като смених 3-4 инжекционови,ама знам че там са големи клошари,а пък ако отида в някой сервиз ако не ме изгонят ще ми смаъкнат 2-3 кожи:)
въпреки че там намерих оригинална механична помпа(нова) за моя кош М20 след като смених 3-4 инжекционови,ама знам че там са големи клошари,а пък ако отида в някой сервиз ако не ме изгонят ще ми смаъкнат 2-3 кожи:)
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Колега аз преди месец два си купих долна помпа за около 30 лв. ако не се лъжа.Kin_klad_dze написа:Мерси за инфото,ще трябва да тарся по Симион то се е видяло...
въпреки че там намерих оригинална механична помпа(нова) за моя кош М20 след като смених 3-4 инжекционови,ама знам че там са големи клошари,а пък ако отида в някой сервиз ако не ме изгонят ще ми смаъкнат 2-3 кожи:)
- Kin_klad_dze
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 28.02.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989
Аз я взех за около 70 лв,ама се чудим,края на буталото(на новата) завършва с няква пластмаса,интересно ми е по какав начин се захваща с палеца на притискателния диск?
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Kin_klad_dze написа:Аз я взех за около 70 лв,ама се чудим,края на буталото(на новата) завършва с няква пластмаса,интересно ми е по какав начин се захваща с палеца на притискателния диск?
Няма палец. Тази пластмаса натиска вилката на аксиалния лагер, а той натиска притискателя

- Kin_klad_dze
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 28.02.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989
И аз така предположих,днес се опитах да правя нещо,ама след като изрих снега ,единственото можах да я видя и да разбера че няма да е днес:)
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани