524тд поблем -филма продължава....
Модератор: Технически модератори
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
524тд поблем -филма продължава....
Здравейте на всички след много опити (неуспешни и то) и ходения по мъките и сервизи ,колата седи пред блока и с dancenation се мъчим да я накараме да запали и всеки път намираме все нови и нови проблеми.Колата пали единствено и само с дърпане.Нафта има Половин Резервоар, сменени консумативи, сменен ангр ремък,сменена умна дюза,помпа в резервоара,сменени гарнитура ,която шлайфана и правена.Натъкнахме се на следния проблем при въртене (около 13 минути докато падне акумулатора) самият дебит на нафта към филтъра и съответно към ГНП ТО е минимален.Сложихме възвратен клапан на тръбичката която отива към Гнп -то.Като я дръпнем и запали отношението въздух /нафта е 60/40 % ,и като се остави без газ колата гасне и СЕ ПОЛУЧАВА НЕЩО КАТО ВАКУУМ И ИЗСМУКВА АБСОЛЮТНО ВСИЧКАТА НАФТА от ГНП ТО И ПОСЛЕ Е НЕВЪЗМОЖНО САМОТО ПАЛЕНЕ....
От къде може да се получава този вакум . .. или съответно да взема въздух от някаде...изключихме конзолата на филтъра защото вързахме директно тръбата която идва от резервоара към ГНП то.
Въздуха в прозрачната тръба е толлкова много че незнам от къде да я обезвъздушим системата.Самата конзола на филтъра няма ръчна помпа за да подкачим преди ДА СЕ ОПИТАМ ДА ЗАПАЛЯ.
Ще съм мн благодарен на всеки който има мнение
От къде може да се получава този вакум . .. или съответно да взема въздух от някаде...изключихме конзолата на филтъра защото вързахме директно тръбата която идва от резервоара към ГНП то.
Въздуха в прозрачната тръба е толлкова много че незнам от къде да я обезвъздушим системата.Самата конзола на филтъра няма ръчна помпа за да подкачим преди ДА СЕ ОПИТАМ ДА ЗАПАЛЯ.
Ще съм мн благодарен на всеки който има мнение

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
пробвай със един нов маркуч от помпата в резервоара до ГНП-то щом помпата е нова трябва да фърля достатъчно;друг вариянт я виж до самата помпа дали идва ток за да тръгне
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
Мисля че неотива ток до нея или е изгоряла отново.Отворих капака отгоре който е в багажника наддигнах пласмасовата конзола и дадох на контакт даже се мъчих да запаля, ама нищо не се чува да работи.
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Помпата в резервоара при контакт трябва ли да почне да бучи ,да почва да подкачва, защото при контакт не издава никакви звуци дори и при въртене?Можете ли да споделите от опит как се обезвъздушава системата на горивото че доста въздух излиза ..
честита кОледа
честита кОледа

- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
И според мен трябва ама май няма никои.Утре ще пробвам директро с една туба нафта и към ГНП-ту и давидим.
- kapanec_72
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22.12.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
колега извади двата маркуча от резервара и даи контакт ако не хвърля нафта вади помпата когато работи е много тиха всепак еБМВ не VW
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
когато е на контакт помпата поткачва гориво към филтъра и от там към ГНП-то докато запали от там нататък тази помпичка върши минимална работа да не кажа никъква аз днес си слагах един допълнителен инжектор щото взе да ме съмнява плочката на филтъра където има клапан,щото май изпуска иначе общо взето е това
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- kapanec_72
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22.12.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
колега правси за помпата тя е спомагателна и работи 30-40сек после като запали ДВГ-то работи инжектора в ГНП-то 

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Незнам как е при 24-ката, но ако е както при 25-цата то 60% не сте прави и вкарвате в заблуда човека:
1. На топъл двигател помпата в резервоара работи само при стартиране и по време на работа на двигателя;
2. При студен двигател започва да работи още при подаване на контакт;
3. Ако не работи тази помпа (невършеща работа), то когато се опитате да "резнете" колата в наклон или да изпреварите с "връщане" на скорост ще се видите в приключение (просто загасва и няма никой).
Към колегите от Бургас:
1.Проверете да няма спукана тръба за нафта до дюзите (пукнатината може да е колкото косъм а там са доста налягания и може да засмуква въздух);
2. Мястото за обезвъздушаване се намира м/у (в средата) тръбите за нафтата към дюзите... има го описано в мануала за потдръжка на ТД(С) - и;
3. Проверете си пак маркучите за обратна нафта и запушалката на 6-та дюза (получава се подналягане и всмуква въздух)...
Ако се сетя още нещо ще Ви пиша
УСПЕХ В КОЛЕДНИТЕ РЕМОНТИ 
1. На топъл двигател помпата в резервоара работи само при стартиране и по време на работа на двигателя;
2. При студен двигател започва да работи още при подаване на контакт;
3. Ако не работи тази помпа (невършеща работа), то когато се опитате да "резнете" колата в наклон или да изпреварите с "връщане" на скорост ще се видите в приключение (просто загасва и няма никой).
Към колегите от Бургас:
1.Проверете да няма спукана тръба за нафта до дюзите (пукнатината може да е колкото косъм а там са доста налягания и може да засмуква въздух);
2. Мястото за обезвъздушаване се намира м/у (в средата) тръбите за нафтата към дюзите... има го описано в мануала за потдръжка на ТД(С) - и;
3. Проверете си пак маркучите за обратна нафта и запушалката на 6-та дюза (получава се подналягане и всмуква въздух)...
Ако се сетя още нещо ще Ви пиша


Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
При 525tds откачаш маркуча от горивния филтър и подаваш(+) на 23ти бушон и ако помпата работи и горивопровода не е запушен трябва да потече плътна струя нафта!!!!!
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
само че в нашия случаи дори и като въртим да запалим с разкачен маркуч нафта не излиза от маркуча, 5 6 пъти въртим и нищо като я дръпнем (с вързани маркучи разбирас е) и пали само че е некав ужас от към въздух както е написал колегата 60 % въздух има..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани