524тд поблем -филма продължава....

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

524тд поблем -филма продължава....

Мнение от Andriu » 24 Дек 2008, 17:16

Здравейте на всички след много опити (неуспешни и то) и ходения по мъките и сервизи ,колата седи пред блока и с dancenation се мъчим да я накараме да запали и всеки път намираме все нови и нови проблеми.Колата пали единствено и само с дърпане.Нафта има Половин Резервоар, сменени консумативи, сменен ангр ремък,сменена умна дюза,помпа в резервоара,сменени гарнитура ,която шлайфана и правена.Натъкнахме се на следния проблем при въртене (около 13 минути докато падне акумулатора) самият дебит на нафта към филтъра и съответно към ГНП ТО е минимален.Сложихме възвратен клапан на тръбичката която отива към Гнп -то.Като я дръпнем и запали отношението въздух /нафта е 60/40 % ,и като се остави без газ колата гасне и СЕ ПОЛУЧАВА НЕЩО КАТО ВАКУУМ И ИЗСМУКВА АБСОЛЮТНО ВСИЧКАТА НАФТА от ГНП ТО И ПОСЛЕ Е НЕВЪЗМОЖНО САМОТО ПАЛЕНЕ....
От къде може да се получава този вакум . .. или съответно да взема въздух от някаде...изключихме конзолата на филтъра защото вързахме директно тръбата която идва от резервоара към ГНП то.
Въздуха в прозрачната тръба е толлкова много че незнам от къде да я обезвъздушим системата.Самата конзола на филтъра няма ръчна помпа за да подкачим преди ДА СЕ ОПИТАМ ДА ЗАПАЛЯ.
Ще съм мн благодарен на всеки който има мнение :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 24 Дек 2008, 19:18

пробвай със един нов маркуч от помпата в резервоара до ГНП-то щом помпата е нова трябва да фърля достатъчно;друг вариянт я виж до самата помпа дали идва ток за да тръгне
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 24 Дек 2008, 19:56

Мисля че неотива ток до нея или е изгоряла отново.Отворих капака отгоре който е в багажника наддигнах пласмасовата конзола и дадох на контакт даже се мъчих да запаля, ама нищо не се чува да работи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 24 Дек 2008, 21:14

лелеле Андрю ман за тва не се сетихме .леле кви сме майстори с теб:)Ама така се стига до успеха :mhihi:
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 24 Дек 2008, 21:21

Dancenation Спокое аз съм в отпуска :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 25 Дек 2008, 17:49

Помпата в резервоара при контакт трябва ли да почне да бучи ,да почва да подкачва, защото при контакт не издава никакви звуци дори и при въртене?Можете ли да споделите от опит как се обезвъздушава системата на горивото че доста въздух излиза ..
честита кОледа :D
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение


Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 313tds

Мнение от E34 - Fanatic » 25 Дек 2008, 18:20

Според мене помпата трябва да си поткачва гориво, когато е на контакт! :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 25 Дек 2008, 19:32

И според мен трябва ама май няма никои.Утре ще пробвам директро с една туба нафта и към ГНП-ту и давидим.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж

Мнение от kapanec_72 » 25 Дек 2008, 23:41

колега извади двата маркуча от резервара и даи контакт ако не хвърля нафта вади помпата когато работи е много тиха всепак еБМВ не VW

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж

Мнение от kapanec_72 » 25 Дек 2008, 23:47

небързай да изхвърляш помпата може нещо ида се направи по нея говоря от опит :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 26 Дек 2008, 0:28

когато е на контакт помпата поткачва гориво към филтъра и от там към ГНП-то докато запали от там нататък тази помпичка върши минимална работа да не кажа никъква аз днес си слагах един допълнителен инжектор щото взе да ме съмнява плочката на филтъра където има клапан,щото май изпуска иначе общо взето е това
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж

Мнение от kapanec_72 » 26 Дек 2008, 9:12

колега правси за помпата тя е спомагателна и работи 30-40сек после като запали ДВГ-то работи инжектора в ГНП-то :uups:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 27 Дек 2008, 0:13

Незнам как е при 24-ката, но ако е както при 25-цата то 60% не сте прави и вкарвате в заблуда човека:
1. На топъл двигател помпата в резервоара работи само при стартиране и по време на работа на двигателя;
2. При студен двигател започва да работи още при подаване на контакт;
3. Ако не работи тази помпа (невършеща работа), то когато се опитате да "резнете" колата в наклон или да изпреварите с "връщане" на скорост ще се видите в приключение (просто загасва и няма никой).
Към колегите от Бургас:
1.Проверете да няма спукана тръба за нафта до дюзите (пукнатината може да е колкото косъм а там са доста налягания и може да засмуква въздух);
2. Мястото за обезвъздушаване се намира м/у (в средата) тръбите за нафтата към дюзите... има го описано в мануала за потдръжка на ТД(С) - и;
3. Проверете си пак маркучите за обратна нафта и запушалката на 6-та дюза (получава се подналягане и всмуква въздух)...

Ако се сетя още нещо ще Ви пиша :) УСПЕХ В КОЛЕДНИТЕ РЕМОНТИ :lol:
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 27 Дек 2008, 18:23

При 525tds откачаш маркуча от горивния филтър и подаваш(+) на 23ти бушон и ако помпата работи и горивопровода не е запушен трябва да потече плътна струя нафта!!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 27 Дек 2008, 22:35

само че в нашия случаи дори и като въртим да запалим с разкачен маркуч нафта не излиза от маркуча, 5 6 пъти въртим и нищо като я дръпнем (с вързани маркучи разбирас е) и пали само че е некав ужас от към въздух както е написал колегата 60 % въздух има..
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook