клапан картерови газове

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

клапан картерови газове

Мнение от sabi1984 » 19 Дек 2008, 22:10

знам че по темата е писано много и съм чел доста неща за него,НО при мен нещата нещо не са както трябва :(
знам че ако е редовен този клапан при махане капачката на маслото двигателя трябва да угасне или почти да изгасне.
набедихме моя клапан че е тръгнал и днес го смених и от тук идва причината да пусна тая тема.при махане на капачката на маслото мотора си промени леко работата(също както преди да сменим тоя клапан)но нито изгасна,нито имаше някакви наченки че всеки момент ще изгасне :shock:
и това е което ме притеснява поне на първо време,някой пробвал ли е това с махането на капачката и гасненето на двигателя(за м52 става въпрос)защо при мен пак не изгасва въпреки че е сменен клапана,на какво друго може да се дължи :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 19 Дек 2008, 22:22

аз съм пробвал на М42 тръга да гасне и я завих пак ама за шестак незнам кво прави .скоро ще пробвам :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Капачката

Мнение от Makarov 2 » 19 Дек 2008, 23:14

Трябва да смени оборотите,и да засмуква капачката за маслото.Със сигурност е така,от личен опит знам.
Аз също говоря за м52в20 ванос.Има едно малко маркуче от тръбичката на щеката за проверка на маслото към клапана,може да е пробито.Също тази тръбичка на на щеката там където влиза в картера има уплътнение което може да изпуска.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 20 Дек 2008, 0:41

Е и при мен не гасне и колата върви перфектно-махам капачката за маслото-не гасне,махам маркуча от щуцера на клапана-двигателя изгасва,което е нормално,понеже клапана е напълно отворен при празни обороти и влиза паразитен въздух.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 20 Дек 2008, 0:46

zvetiko написа:Е и при мен не гасне и колата върви перфектно-махам капачката за маслото-не гасне,махам маркуча от щуцера на клапана-двигателя изгасва,което е нормално,понеже клапана е напълно отворен при празни обороти и влиза паразитен въздух.

Tи си моя човек, благодаря! :) Същата ситуация, дори се бях засилил да сменям клапана, щото си нямам друга работа и съм фрашкан с излишни кинти предколедно ;). И моята не гасне без тапа за масло (само заглъхва), напук на градските легенди тук.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

111

Мнение от Makarov 2 » 20 Дек 2008, 0:55

Трябва да сменя леко оборотите,някой казвал ли е че трябва да гасне?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 20 Дек 2008, 0:57

liloff написа:
zvetiko написа:Е и при мен не гасне и колата върви перфектно-махам капачката за маслото-не гасне,махам маркуча от щуцера на клапана-двигателя изгасва,което е нормално,понеже клапана е напълно отворен при празни обороти и влиза паразитен въздух.

Tи си моя човек, благодаря! :) Същата ситуация, дори се бях засилил да сменям клапана, щото си нямам друга работа и съм фрашкан с излишни кинти предколедно ;). И моята не гасне без тапа за масло (само заглъхва), напук на градските легенди тук.


Аз имам друга информация за това кога гасне-от Дару някога ми бяха казвали ,че го прави когато са заминали гумичките на клапаните,ама като го споделих тук ме изядоха и сега си мълча, :mhihi: но факт е ,че на колеги с нови гумички,двигателя не гасне когато се отвори капачката.

Колега ,ако имаш някакви съмнения за клапана можеш спокойно да пуснеш маркуча от капака на клапаните в атмосферата ,а щуцера на клапана да запушиш. ;)

Makarov 2 написа:Трябва да сменя леко оборотите,някой казвал ли е че трябва да гасне?


Много хора в много подфоруми-това бил признака ,че клапана е в ред. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

!!!

Мнение от Makarov 2 » 20 Дек 2008, 1:03

Това се опитвам да кажа и аз.Преди да сменя гумичките-отворена,затворена капачка разлика няма.Смених ги,почистих клапана от мизериите,смених маркучите към него-сега като отворя капачката само сменя оборотите,тоест падат.НЕ ГАСНЕ ОТ МЕН ДА ЗНАЕТЕ-патило-учило :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 20 Дек 2008, 10:26

ахаааа ето че имало и други мнения по въпроса.това ме интересуваше значи да съм спокоен и моята сменя обуротите,но не гасне.
значи все пак темата ми не е била безсмислена :) благодаря на всички ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 20 Дек 2008, 12:22

Аз съм го пробвал няколко пъти на моята 316 с М43 мотор,и само и падат рязко оборотите но не гасне.
:driving: :dunno: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Мнение от Makarov 2 » 20 Дек 2008, 14:50

biogame написа:Аз съм го пробвал няколко пъти на моята 316 с М43 мотор,и само и падат рязко оборотите но не гасне.




Точно така трябва да бъде!!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 20 Дек 2008, 15:04

Преди да сменя клапана, като отворех капачката двигателя почти не променяше работа, след смяна на клапана с прилежащите му маркучи - като отворих капачката оборотите рязко паднаха и след 2 сек колата изгасна.
А сега къде е истината?
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 20 Дек 2008, 15:13

Айде и да споделя тогава : моите гумички са за смяна,щото имам лееек преразход на масло :mhihi: .Когато махна капачката обаче осезаемо се променя работата на двигателя,мени оборотите,но не гасне!!Хвърля малко масълце върху капака на клапаните,ама затова са измислени парцалите :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 20 Дек 2008, 20:02

да попитам и аз понеже отворих тая тема смених мъркуча и клапана , та отдолу значи има някво уплатнение с мъркуч което също може да е проблемно така ли ?
BMW 318is

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от munio_ » 19 Яну 2009, 23:01

а някой запознат ли е с 2.5тд къде се намира тоя клапан,защото от дясно от към казанчето всичко е в масло и то хвърчащо,все едно е избил маркуч и се е въртял из коша..а маслото си седи на мах.казаха ми че е клапан на картерните газове,свалих въз,филтър и кутията но няма нищо,отзад има само една дупка на главата...ако някой колега знае нещо нека да ме светне,мерси

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook