клапан картерови газове
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
клапан картерови газове
знам че по темата е писано много и съм чел доста неща за него,НО при мен нещата нещо не са както трябва
знам че ако е редовен този клапан при махане капачката на маслото двигателя трябва да угасне или почти да изгасне.
набедихме моя клапан че е тръгнал и днес го смених и от тук идва причината да пусна тая тема.при махане на капачката на маслото мотора си промени леко работата(също както преди да сменим тоя клапан)но нито изгасна,нито имаше някакви наченки че всеки момент ще изгасне
и това е което ме притеснява поне на първо време,някой пробвал ли е това с махането на капачката и гасненето на двигателя(за м52 става въпрос)защо при мен пак не изгасва въпреки че е сменен клапана,на какво друго може да се дължи

знам че ако е редовен този клапан при махане капачката на маслото двигателя трябва да угасне или почти да изгасне.
набедихме моя клапан че е тръгнал и днес го смених и от тук идва причината да пусна тая тема.при махане на капачката на маслото мотора си промени леко работата(също както преди да сменим тоя клапан)но нито изгасна,нито имаше някакви наченки че всеки момент ще изгасне

и това е което ме притеснява поне на първо време,някой пробвал ли е това с махането на капачката и гасненето на двигателя(за м52 става въпрос)защо при мен пак не изгасва въпреки че е сменен клапана,на какво друго може да се дължи

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
Капачката
Трябва да смени оборотите,и да засмуква капачката за маслото.Със сигурност е така,от личен опит знам.
Аз също говоря за м52в20 ванос.Има едно малко маркуче от тръбичката на щеката за проверка на маслото към клапана,може да е пробито.Също тази тръбичка на на щеката там където влиза в картера има уплътнение което може да изпуска.
Аз също говоря за м52в20 ванос.Има едно малко маркуче от тръбичката на щеката за проверка на маслото към клапана,може да е пробито.Също тази тръбичка на на щеката там където влиза в картера има уплътнение което може да изпуска.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Е и при мен не гасне и колата върви перфектно-махам капачката за маслото-не гасне,махам маркуча от щуцера на клапана-двигателя изгасва,което е нормално,понеже клапана е напълно отворен при празни обороти и влиза паразитен въздух.
zvetiko написа:Е и при мен не гасне и колата върви перфектно-махам капачката за маслото-не гасне,махам маркуча от щуцера на клапана-двигателя изгасва,което е нормално,понеже клапана е напълно отворен при празни обороти и влиза паразитен въздух.
Tи си моя човек, благодаря!


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
liloff написа:zvetiko написа:Е и при мен не гасне и колата върви перфектно-махам капачката за маслото-не гасне,махам маркуча от щуцера на клапана-двигателя изгасва,което е нормално,понеже клапана е напълно отворен при празни обороти и влиза паразитен въздух.
Tи си моя човек, благодаря!Същата ситуация, дори се бях засилил да сменям клапана, щото си нямам друга работа и съм фрашкан с излишни кинти предколедно
. И моята не гасне без тапа за масло (само заглъхва), напук на градските легенди тук.
Аз имам друга информация за това кога гасне-от Дару някога ми бяха казвали ,че го прави когато са заминали гумичките на клапаните,ама като го споделих тук ме изядоха и сега си мълча,

Колега ,ако имаш някакви съмнения за клапана можеш спокойно да пуснеш маркуча от капака на клапаните в атмосферата ,а щуцера на клапана да запушиш.

Makarov 2 написа:Трябва да сменя леко оборотите,някой казвал ли е че трябва да гасне?
Много хора в много подфоруми-това бил признака ,че клапана е в ред.

- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
!!!
Това се опитвам да кажа и аз.Преди да сменя гумичките-отворена,затворена капачка разлика няма.Смених ги,почистих клапана от мизериите,смених маркучите към него-сега като отворя капачката само сменя оборотите,тоест падат.НЕ ГАСНЕ ОТ МЕН ДА ЗНАЕТЕ-патило-учило 

- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
biogame написа:Аз съм го пробвал няколко пъти на моята 316 с М43 мотор,и само и падат рязко оборотите но не гасне.
Точно така трябва да бъде!!!!
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Преди да сменя клапана, като отворех капачката двигателя почти не променяше работа, след смяна на клапана с прилежащите му маркучи - като отворих капачката оборотите рязко паднаха и след 2 сек колата изгасна.
А сега къде е истината?
А сега къде е истината?
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Айде и да споделя тогава : моите гумички са за смяна,щото имам лееек преразход на масло
.Когато махна капачката обаче осезаемо се променя работата на двигателя,мени оборотите,но не гасне!!Хвърля малко масълце върху капака на клапаните,ама затова са измислени парцалите





- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
да попитам и аз понеже отворих тая тема смених мъркуча и клапана , та отдолу значи има някво уплатнение с мъркуч което също може да е проблемно така ли ?
BMW 318is
а някой запознат ли е с 2.5тд къде се намира тоя клапан,защото от дясно от към казанчето всичко е в масло и то хвърчащо,все едно е избил маркуч и се е въртял из коша..а маслото си седи на мах.казаха ми че е клапан на картерните газове,свалих въз,филтър и кутията но няма нищо,отзад има само една дупка на главата...ако някой колега знае нещо нека да ме светне,мерси
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани