Цена за помпа на BMW 320d 98г.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Привет колеги. Най сетне моя проблем с пушека, загубата на мощност е решен!!!!!!!!! Какво беше при мене:
1. Смяна на авансовия клапан на ГНП(не впръскваше с правелното предварение). Съвет от мен. Чуете ли нещо да ви тропа като аванса на Бензиновите коли... е то го има и тук и е за смяна.
2. Ново маркуче за обратната нафта.
3. Стенд и програмиране на ГНП
И сега ефекта:
1. Колата върви както никога до сега е вървяла(230км/ч)
2. Разхода който ми покаваше на борда от 6.7-6.8 падна на 5,5-5.6 пак по борд.
3.
:) проклетия триъгалник с жалта светлина си святка мн сериозно(буксува) а съм много внимателен с гаста.
Много съм доволен от сервиза дадоха ми 1г. гаранция за ГНП-то
Сега вече сме за чип
Съвет от мен-не си запушвайте АГР-то, това се прави ако дебитомера ви си заминава на 20-30% и това помага наистина само на тихи оборотни във високите НЕ.
1. Смяна на авансовия клапан на ГНП(не впръскваше с правелното предварение). Съвет от мен. Чуете ли нещо да ви тропа като аванса на Бензиновите коли... е то го има и тук и е за смяна.
2. Ново маркуче за обратната нафта.
3. Стенд и програмиране на ГНП
И сега ефекта:
1. Колата върви както никога до сега е вървяла(230км/ч)
2. Разхода който ми покаваше на борда от 6.7-6.8 падна на 5,5-5.6 пак по борд.
3.

Много съм доволен от сервиза дадоха ми 1г. гаранция за ГНП-то
Сега вече сме за чип

Съвет от мен-не си запушвайте АГР-то, това се прави ако дебитомера ви си заминава на 20-30% и това помага наистина само на тихи оборотни във високите НЕ.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Понеже това ми е първото дизелово БМВ( карал съм само бензини). Понеже ако сте чели този мой пост в който пишем в момента знаете за моя проблем. И един ден се заслушах че като подавам гас има характерното тропане на аванс при бензиновите коли.(ако караш с бензин 92 а не с 98 примерно). Едно много тихо чукане и после изчезва с продалжаването на подаване на гаста. И след описания от мен ремонт по горе колата стана Уоооооооооооооу. Не мислех че печка 136к.с. върви така. А досега сам карал над 10 бензинови БМВ-та и се учудих че това така рипа( дори на 1-ва). А какво ми струваше ремонта
300лв. авансова клапа
200 лв. работа
30лв. маркуч за обратната нафта
стенд и регулаж на ГНП-то
А бе слагаш към 700лв. и колата става като бензин. Нито пушек нито загуба на мощност. Разхода пада.... кво да кажа много съм доволен. Човек с кеф да си кара печката и да се молиш да не стане нещо на електронния блок
, че боли... 
300лв. авансова клапа
200 лв. работа
30лв. маркуч за обратната нафта
стенд и регулаж на ГНП-то
А бе слагаш към 700лв. и колата става като бензин. Нито пушек нито загуба на мощност. Разхода пада.... кво да кажа много съм доволен. Човек с кеф да си кара печката и да се молиш да не стане нещо на електронния блок


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Тая женица - майка ми (жива и здрава да е), сигурно ме е закърмила първо с нафта, а после с мляко, щото бензинова кола до момента не съм имал...и за жалост все още не мога да схвана за какво тропане ми говориш колега, но все пак благодаря, че опита да обясниш 

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Dimitroff написа:Тая женица - майка ми (жива и здрава да е), сигурно ме е закърмила първо с нафта, а после с мляко, щото бензинова кола до момента не съм имал...и за жалост все още не мога да схвана за какво тропане ми говориш колега, но все пак благодаря, че опита да обясниш
Сори но ти го казвам защото съм карал бензинови коли. А при тях това го има(тропането). Ао те интересува по-подробно, отиваш при някой майстор и питаш. Че аз най много да те объркам повече

milennyc написа:Понеже това ми е първото дизелово БМВ( карал съм само бензини). Понеже ако сте чели този мой пост в който пишем в момента знаете за моя проблем. И един ден се заслушах че като подавам гас има характерното тропане на аванс при бензиновите коли.(ако караш с бензин 92 а не с 98 примерно). Едно много тихо чукане и после изчезва с продалжаването на подаване на гаста. И след описания от мен ремонт по горе колата стана Уоооооооооооооу. Не мислех че печка 136к.с. върви така. А досега сам карал над 10 бензинови БМВ-та и се учудих че това така рипа( дори на 1-ва). А какво ми струваше ремонта
300лв. авансова клапа
200 лв. работа
30лв. маркуч за обратната нафта
стенд и регулаж на ГНП-то
А бе слагаш към 700лв. и колата става като бензин. Нито пушек нито загуба на мощност. Разхода пада.... кво да кажа много съм доволен. Човек с кеф да си кара печката и да се молиш да не стане нещо на електронния блок, че боли...
Колега сигурен ли си че са ти сменили някаква авансова клапа защото аз не я намирам само виждам едно клапанче ама не пише че е нещо за аванса пък един колега преди беше споменал че било нещо свързано с излищната нафта и като са му го сменили колата литнала пак

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
plamen_hh написа:milennyc написа:Понеже това ми е първото дизелово БМВ( карал съм само бензини). Понеже ако сте чели този мой пост в който пишем в момента знаете за моя проблем. И един ден се заслушах че като подавам гас има характерното тропане на аванс при бензиновите коли.(ако караш с бензин 92 а не с 98 примерно). Едно много тихо чукане и после изчезва с продалжаването на подаване на гаста. И след описания от мен ремонт по горе колата стана Уоооооооооооооу. Не мислех че печка 136к.с. върви така. А досега сам карал над 10 бензинови БМВ-та и се учудих че това така рипа( дори на 1-ва). А какво ми струваше ремонта
300лв. авансова клапа
200 лв. работа
30лв. маркуч за обратната нафта
стенд и регулаж на ГНП-то
А бе слагаш към 700лв. и колата става като бензин. Нито пушек нито загуба на мощност. Разхода пада.... кво да кажа много съм доволен. Човек с кеф да си кара печката и да се молиш да не стане нещо на електронния блок, че боли...
Колега сигурен ли си че са ти сменили някаква авансова клапа защото аз не я намирам само виждам едно клапанче ама не пише че е нещо за аванса пък един колега преди беше споменал че било нещо свързано с излищната нафта и като са му го сменили колата литнала пак
Имам този клапан и мога да ти дам номера който е на него. Но на 100% е аванс, но дали е клапанче или нещо си не знам. То става малко като дебитомер, масметър или маф...


Колега ако го снимаш и го покажеш много ще съм доволен да разбера дали е този за който си мисля
пък не ми се дават много пари сега по празниците по добре да си го сменя и да пробвам дали ще се оправи ако не свалям помпата и я карам в бош.Между другото и на мене преди от време навреме нещо и ставаше на колата спира да върви започва да патка едни бели шушеци и после се оправя за повече време и след месеци пак почва да прави мизерий.Между другото като я купих и първите дни си имаше този проблем и я закачихме на компютър и човека ми каза че помпата ми е прецакана не си дава аванс правилно и трябва да се сменя обаче след два три дена се оправи и така си и остана после не ми се занимаваше.
Сигурно това са ти сменили отдолу дето е


Сигурно това са ти сменили отдолу дето е
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Ще го снимам ама 99.9% е това най отдолу и то си пише че си е АВАНС
. Та си го сменяй, 300лв. е това. Колата ще литне, ама пак иска регулаж и програмиране на ГНП-то а не знам каде могат да ти го направят !!!

milennyc написа:Ще го снимам ама 99.9% е това най отдолу и то си пише че си е АВАНС. Та си го сменяй, 300лв. е това. Колата ще литне, ама пак иска регулаж и програмиране на ГНП-то а не знам каде могат да ти го направят !!!
Мерси много колега снимай го отвънка и отвътре ако може и дали има някакви пружинки че да не изпадат нещо като го извадя утре да го погледна .Пък тук във Варна все си мисля че тия от бош сервиз са некадърници ама дано да се бъркам ще мина и с тях да се консултирам

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Ето го този клапан
http://picbg.net/img.php?file=288c8a57704b8b04.jpg
http://picbg.net/img.php?file=5403c67112d6c551.jpg
А и номерчето на клапата е 0281002646, В Турция го има на цена 114 евро
. А в Германия е 206 евра 
http://picbg.net/img.php?file=288c8a57704b8b04.jpg
http://picbg.net/img.php?file=5403c67112d6c551.jpg
А и номерчето на клапата е 0281002646, В Турция го има на цена 114 евро


43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани