Е60 300 коня за продан
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Компресора може и да е помогнал за белята но нека видим какво е станало преди да правим бързи заключения. Това не е първото БМВ с компресор няма и да е последното а и този двигател е един от най-често компресираните (М54). В понеделник най-късно ще знаем истината.
Между другото след като преспах няколко нощи ми се появи една йезуитска идея. М54Б30 влиза точно на мястото на М54Б25 без доработки (ако не броим софтуера). Ако се окаже че двигателя е за смяна направо ще си взема един 3.0 (струва колкото и 2.5).
Сега, интересната част - ако се окаже че компресора няма пряка вина за проблема (например запушен катализатор или слабо налягане на бензиновата помпа) - компресорния кит се монтира по-същия начин на 3.0, разликата е само в ролката и софтуера (който така или иначе ще сменя) - това занчи 340 к.с. и 420 Нм. Луд ли съм?
Между другото след като преспах няколко нощи ми се появи една йезуитска идея. М54Б30 влиза точно на мястото на М54Б25 без доработки (ако не броим софтуера). Ако се окаже че двигателя е за смяна направо ще си взема един 3.0 (струва колкото и 2.5).
Сега, интересната част - ако се окаже че компресора няма пряка вина за проблема (например запушен катализатор или слабо налягане на бензиновата помпа) - компресорния кит се монтира по-същия начин на 3.0, разликата е само в ролката и софтуера (който така или иначе ще сменя) - това занчи 340 к.с. и 420 Нм. Луд ли съм?

Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
- Huku
- ПотенЦял
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Така е.... това, че тоя М54В25 не е издържал не значи, че и следващия ще думне бързо-бързо... нека първо се види къв е проблема и да се каже кое го е предизвикало, щото току виж варианта със "слаб елемент" се окаже верен...
Но определено ако решиш да слагаш М54В30 ще е добре първо най-малкото да се "освежи" с гарнитури и т.н.... че да си по-сигурен за него

Но определено ако решиш да слагаш М54В30 ще е добре първо най-малкото да се "освежи" с гарнитури и т.н.... че да си по-сигурен за него

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
явно не си си взел поука .. тия новите двг не са като едно време с безобразно корава карантия и да търпят извращения ... биелите му ще са като спагети на тоя М54
не казвам че е лош напротив но си има други преимущества

- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
според мен правиш излишни маньоври...! направо си вземи едно 545 или 550 и не се занимавай с добавки. ако можеше да е така и да става -щяха да го правят в завода в мюнхен. по същата причина и не карам на газ примерно...
- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Sapa написа:Сега, интересната част - ако се окаже че компресора няма пряка вина за проблема (например запушен катализатор или слабо налягане на бензиновата помпа) - компресорния кит се монтира по-същия начин на 3.0, разликата е само в ролката и софтуера (който така или иначе ще сменя) - това занчи 340 к.с. и 420 Нм. Луд ли съм?
Ще отпадне гаранцията на новия мотор ако му сложиш компресор

- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Е, аз ако можех да си позволя 545 нямаше въобще да взимам 525
В този случай въпроса е как да минимизирам загубите, щото ако подходя консервативно и изхвърля компресора, ще съм назад с 25К лв. (вътре влиза и нов двигател).
Ако обаче се убедя, че компресора е ОК, ситуацията може да се обърне в допълнителни 40 к.с. и 60 Нм на цената на един 3.0 на старо (около 6К лв.), без да броя изхабените нерви разбира се
Вие кое бихте избрали...

В този случай въпроса е как да минимизирам загубите, щото ако подходя консервативно и изхвърля компресора, ще съм назад с 25К лв. (вътре влиза и нов двигател).
Ако обаче се убедя, че компресора е ОК, ситуацията може да се обърне в допълнителни 40 к.с. и 60 Нм на цената на един 3.0 на старо (около 6К лв.), без да броя изхабените нерви разбира се

Вие кое бихте избрали...
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- Huku
- ПотенЦял
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
Е60 300 коня за продан
Батка, не влизай в нов филм. Ходи да подишаш чист въздух некъде на открито и я продай тая на некой селтик и си земи неква нова с толкова коне колкото си си мечтал като си го слагал тва.
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Sapa написа:Вие кое бихте избрали...
Колега аз специално в твоя случай бих си взел един употребяван
блок (втора употреба), бих си поръчал кована карантия, бих портнал
главата. Всичко това би излезло около 6К колкото ти така или иначе
си приготвил, след което бих монтирал компресора отново и бих си
сложил няколко уредчета за да си следя сместта и температурата
на изгорелите газове и само газзззззз.
Ако вече сте отворили мотора - сподели какви са пораженията
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
олеее , много неприятно
Разбирам те напълно в какво положение си , въобще не слушай песимистите - взимай нов блок (имам предвид 2ра употреба), намери начин да разредиш малко мотора (подложка не бих те посъветвал) - най-доброто е да си вземеш едни ковани бутала с по-малка степен и си готов
Според мен главния виновник за този инцидент е .... ЛУКойла
С тази помия дет ни дават за бензин , под бууст и доста сгъстен малко мотори издържат . Но , когато сам си диригент на тунинга , ти си и виновника - та горе главата и тва с Камор ... не е най-доброто решение 


Според мен главния виновник за този инцидент е .... ЛУКойла


- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
павката написа:направо им отваряш очите на тунингистите с тия АРЗ-та,начи на изпускателите се слагало турбото
Има и такова турбо задвижвано от изгорелите газове!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
ако е затопена от обедняване ( което е най вероятно ) Лукойла каква вина има ? Софта на тоя компресор най вероятно е нечитав ,друга причина не се сещам
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани