Е60 300 коня за продан

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 545i

Мнение от Sapa » 06 Дек 2008, 0:02

Компресора може и да е помогнал за белята но нека видим какво е станало преди да правим бързи заключения. Това не е първото БМВ с компресор няма и да е последното а и този двигател е един от най-често компресираните (М54). В понеделник най-късно ще знаем истината.

Между другото след като преспах няколко нощи ми се появи една йезуитска идея. М54Б30 влиза точно на мястото на М54Б25 без доработки (ако не броим софтуера). Ако се окаже че двигателя е за смяна направо ще си взема един 3.0 (струва колкото и 2.5).

Сега, интересната част - ако се окаже че компресора няма пряка вина за проблема (например запушен катализатор или слабо налягане на бензиновата помпа) - компресорния кит се монтира по-същия начин на 3.0, разликата е само в ролката и софтуера (който така или иначе ще сменя) - това занчи 340 к.с. и 420 Нм. Луд ли съм? :twisted:
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Мнение от quickshare » 06 Дек 2008, 0:18

Sapa написа: Луд ли съм? :twisted:
:roll: НЕ
Изображение

ПотенЦял
Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 27.04.2006
Местоположение: 100лицата
Кара: и се вози едновременно...пкхх

Е60 300 коня за продан

Мнение от Huku » 06 Дек 2008, 0:41

Пак си го търсиш!
Изображение
Изображение
Истинска радост от шофирането измерена в усмивки/h Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 27.03.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от gecko » 06 Дек 2008, 2:42

Нека ... има желание колегата не го разочаровайте ;)
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 06 Дек 2008, 11:29

Така е.... това, че тоя М54В25 не е издържал не значи, че и следващия ще думне бързо-бързо... нека първо се види къв е проблема и да се каже кое го е предизвикало, щото току виж варианта със "слаб елемент" се окаже верен... :)

Но определено ако решиш да слагаш М54В30 ще е добре първо най-малкото да се "освежи" с гарнитури и т.н.... че да си по-сигурен за него ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 06 Дек 2008, 11:58

И ако всичко това стане.. защо не идеш на разходка в чужбина там да ти сложат charger-a
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 06 Дек 2008, 13:26

явно не си си взел поука .. тия новите двг не са като едно време с безобразно корава карантия и да търпят извращения ... биелите му ще са като спагети на тоя М54 :mhihi: не казвам че е лош напротив но си има други преимущества


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 06 Дек 2008, 16:58

според мен правиш излишни маньоври...! направо си вземи едно 545 или 550 и не се занимавай с добавки. ако можеше да е така и да става -щяха да го правят в завода в мюнхен. по същата причина и не карам на газ примерно...

Скрапчо
Аватар
Мнения: 912
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Ivan Petrov » 07 Дек 2008, 1:34

Sapa написа:Сега, интересната част - ако се окаже че компресора няма пряка вина за проблема (например запушен катализатор или слабо налягане на бензиновата помпа) - компресорния кит се монтира по-същия начин на 3.0, разликата е само в ролката и софтуера (който така или иначе ще сменя) - това занчи 340 к.с. и 420 Нм. Луд ли съм? :twisted:

Ще отпадне гаранцията на новия мотор ако му сложиш компресор :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 545i

Мнение от Sapa » 07 Дек 2008, 1:35

Е, аз ако можех да си позволя 545 нямаше въобще да взимам 525 :)
В този случай въпроса е как да минимизирам загубите, щото ако подходя консервативно и изхвърля компресора, ще съм назад с 25К лв. (вътре влиза и нов двигател).

Ако обаче се убедя, че компресора е ОК, ситуацията може да се обърне в допълнителни 40 к.с. и 60 Нм на цената на един 3.0 на старо (около 6К лв.), без да броя изхабените нерви разбира се :)

Вие кое бихте избрали...
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм

ПотенЦял
Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 27.04.2006
Местоположение: 100лицата
Кара: и се вози едновременно...пкхх

Е60 300 коня за продан

Мнение от Huku » 07 Дек 2008, 4:27

Батка, не влизай в нов филм. Ходи да подишаш чист въздух некъде на открито и я продай тая на некой селтик и си земи неква нова с толкова коне колкото си си мечтал като си го слагал тва.
Изображение
Изображение
Истинска радост от шофирането измерена в усмивки/h Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 07 Дек 2008, 15:32

Sapa написа:Вие кое бихте избрали...

Колега аз специално в твоя случай бих си взел един употребяван
блок (втора употреба), бих си поръчал кована карантия, бих портнал
главата. Всичко това би излезло около 6К колкото ти така или иначе
си приготвил, след което бих монтирал компресора отново и бих си
сложил няколко уредчета за да си следя сместта и температурата
на изгорелите газове и само газзззззз.

Ако вече сте отворили мотора - сподели какви са пораженията
Изображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 08 Дек 2008, 22:42

олеее , много неприятно :confused: Разбирам те напълно в какво положение си , въобще не слушай песимистите - взимай нов блок (имам предвид 2ра употреба), намери начин да разредиш малко мотора (подложка не бих те посъветвал) - най-доброто е да си вземеш едни ковани бутала с по-малка степен и си готов ;)

Според мен главния виновник за този инцидент е .... ЛУКойла :mhihi: С тази помия дет ни дават за бензин , под бууст и доста сгъстен малко мотори издържат . Но , когато сам си диригент на тунинга , ти си и виновника - та горе главата и тва с Камор ... не е най-доброто решение :D

Матрицата на SuPeR_FLY
Аватар
Мнения: 3637
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
Пол: Мъж
Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
Мечтае да кара: и да е жив и здрав!

Мнение от POL_Starshi » 09 Дек 2008, 10:48

павката написа:направо им отваряш очите на тунингистите с тия АРЗ-та,начи на изпускателите се слагало турбото :roll:


Има и такова турбо задвижвано от изгорелите газове!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 09 Дек 2008, 14:26

ако е затопена от обедняване ( което е най вероятно ) Лукойла каква вина има ? Софта на тоя компресор най вероятно е нечитав ,друга причина не се сещам

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook