Проблем с оборотите на М50Б20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Проблем с оборотите на М50Б20
Търсих в търсачката но точно този проблем неможах да намеря и затова пиша нова тема
Значи сутрин като запаля колата а на вън е под 0 градуса оборотите ми са около 1400 за няколко секунди а след това падат до към 600 700об и колата почва да се тресе но не огасва - [на предишния ми двигател когато е студен винаги оборотите си бяха високи около 1400 и постепенно спадаха с загряването на автомобила и когато достигне средата оборотите си бяха 800].Сега като загрее колата оборотите още падат около 550 и леко се тресе колата - също така когато е загрял добре автомобила и като спра на светофар и ката трагна парво забива муцина а след това чак се изтрелва и това си мисля че го прави от ниските обороти на двигателя
Ходил съм на диагностика няколко пъти и компютара все показва че няма проблеми
Някои ако е имал подобен проблем да помогне - много ще съм му благодарен - колата се кара само на бензин и никога не е имала гас
Проблема е решен - датчик да дросовия клапан
Значи сутрин като запаля колата а на вън е под 0 градуса оборотите ми са около 1400 за няколко секунди а след това падат до към 600 700об и колата почва да се тресе но не огасва - [на предишния ми двигател когато е студен винаги оборотите си бяха високи около 1400 и постепенно спадаха с загряването на автомобила и когато достигне средата оборотите си бяха 800].Сега като загрее колата оборотите още падат около 550 и леко се тресе колата - също така когато е загрял добре автомобила и като спра на светофар и ката трагна парво забива муцина а след това чак се изтрелва и това си мисля че го прави от ниските обороти на двигателя
Ходил съм на диагностика няколко пъти и компютара все показва че няма проблеми
Някои ако е имал подобен проблем да помогне - много ще съм му благодарен - колата се кара само на бензин и никога не е имала гас
Проблема е решен - датчик да дросовия клапан
Последна промяна BT9028BA на 04 Дек 2008, 13:01, променена общо 1 път
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
NikiNikolov написа:Здравей, търси решението в Е34 форума, неси единствен и няма да си последен.
И там нищо неможах да намеря



- tonito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 12.10.2004
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: баба си да му прави мекици
- Transportera
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1957
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: ВТ
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Е38
- Детайли за колата: Не бие много на очи
Сутрин като я запалиш и държи високи обороти това е от автоматичния смукач и като загрее си падат оборотите,ама защо чак на 550 си нямам представа 

дебитомер!
същото положение е и при мен- http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
сменях свещи, лулу, бобини, маркучетата за въздух и вакуум са ОК
на диагностики/3различни/ всичко е ОК
има случаи когато дебитомера си бачка, но със закъснение и не особенно коректно, но не се отчита като грешка в компа и зор се хваща
сега търся дебитомер БОШ за М50 Б20 за проба
същото положение е и при мен- http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
сменях свещи, лулу, бобини, маркучетата за въздух и вакуум са ОК
на диагностики/3различни/ всичко е ОК
има случаи когато дебитомера си бачка, но със закъснение и не особенно коректно, но не се отчита като грешка в компа и зор се хваща
сега търся дебитомер БОШ за М50 Б20 за проба
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Transportera написа:Сутрин като я запалиш и държи високи обороти това е от автоматичния смукач и като загрее си падат оборотите,ама защо чак на 550 си нямам представа
Моя двигател като е студен и като запаля тогава ги дига тия обороти които трябва да са при студен мотор около 1400 1500 но веднага падат до към 600 700 което е ненормално а требва да си падат плавно с загряването на мотора и да стигнат 700-800 както беше със стария ми мотор



- Transportera
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1957
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: ВТ
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Е38
- Детайли за колата: Не бие много на очи
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
вземи от някой колега читав дебитомер, сложи си го и ако се оправи си търсиш да си купиш, почти съм сигурен че е от това - при мен беше по същия начин 

- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
emiche написа:вземи от някой колега читав дебитомер, сложи си го и ако се оправи си търсиш да си купиш, почти съм сигурен че е от това - при мен беше по същия начин
Преди време смених дебитомера но проблема си остана същия - ламда сондата също с нова на НЖК
- МРЪСНИЯТ_ХАРИ
- Каобой
-
- Мнения: 977
- Регистриран на: 5.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 318
Незнам за диагностиката която си правил,ма на мен един път не ми казаха различно от това което е,както и да е.Сега всички щи казват дебитомер, ламда,и т.н. и т.н.Пробва ли с друг датчик разпределителен вал?защото аз имах тъкъв проблем колата забиваше муцуната,диагностика вика датчик обороти,смених и газзз 

- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
МРЪСНИЯТ_ХАРИ написа:Незнам за диагностиката която си правил,ма на мен един път не ми казаха различно от това което е,както и да е.Сега всички щи казват дебитомер, ламда,и т.н. и т.н.Пробва ли с друг датчик разпределителен вал?защото аз имах тъкъв проблем колата забиваше муцуната,диагностика вика датчик обороти,смених и газзз
Тоя датчик не съм го сменял а и един колега още от форума ми каза че е почти сигорен че тои прави целия проблем
мерси за инфото колега
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани