Цена за помпа на BMW 320d 98г.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 27 Ное 2008, 21:13

kronos написа:Имах в предвид буксата на ел. клапана на АГР-а, той е същия като този на турбото. Намира се под колектора. Само му откачи буксата и после акумулатора за 15 мин. да кажеш после резултата.


Хмм махането на буксата на ел. клапана не води ли до спиране на подаване на вакум към АГР клапана? Ако е така .... не разбирам защо да го откачам, след като ел. клапане вече не влияе на АГР клапата? Понеже както ти казах маркучето което идва от него не е сяързано с АГР. Но ще шробвам и твоя вариянт. А за резултата задалжително ще го кажа!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 27 Ное 2008, 22:02

Колега аз знам че не влияе, като ти казвам да я откачиш буксата значи имам нещо в предвид. Успех!


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 28 Ное 2008, 8:03

Ще го пробвам още днес. Само да намеря каде е тази букса, че под колектора как ще го видя. Надявам се че като се махнат корите се вижда каде е !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 28 Ное 2008, 10:02

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45

Където е №1 там е тази букса. Измъкваш я и оставяш да виси. Вакума не го откачай от клапана да не бяга.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 28 Ное 2008, 10:50

Изглежа лесно, ще го пробвам след малко и ще видя ефекта от това?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 28 Ное 2008, 15:49

kronos написа:Колега аз знам че не влияе, като ти казвам да я откачиш буксата значи имам нещо в предвид. Успех!


Сори ама нямаше успех, откачих тази букса на ел. клапана, сложих пак маркучето към АГР клапата и махнах акумулатора за 30 мин. Пак пуши бяло не може да се форсира, няма мощност. И отново е както преди гасиш палиш и колата варви нормално 2-5-20 мин. различно и пак така. А иначе си пали без проблем, оборотите на свободна не мърдат. Днес пак говорих с този мой познат който ми каза че проблема е в помпата. И ми обясни следното. Проблема е в тайминг вал-а. Т.е впръсква гориво със закаснение, след ГМТ и за това няма правелно изгаряне. Причините били няколко: ГНП-механика, говореше за някакви шлици който били превъртели(в следствие на хлабава верига) или някакви каблечета имало там.... Сега остава да се сваля и да се види какво е действително. За сега е това ако има развитие ще пиша.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 2.07.2007
Местоположение: Дупница
Детайли за колата: 320д, 320и, 328и

Мнение от oTECa » 28 Ное 2008, 19:40

milennyc написа:Кой номер на кукленско шосе. Понеже в Пловдив има и Бош сервиз на Цариградско шосе.... така че ?! Каде тоно се намира този сервиз ?

Колега не съм от Пловдив и немога да ти кажа кои номер е.
Мен ме опътиха така: Тръгваш от хотел СПС по кукленско шосе(от кръговото нагоре покраи метро). Караш по него и монаваш през един надлез (или мост не помня какво беше точно). След надлеза мисля че на 2-рия или 3-тия светофар се пада от ляво. Пише AVON Бош. Малко по-нагоре на около 500м има светофар където да обърнеш посоката на движение.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 29 Ное 2008, 10:41

Мерси , но вече по горе в постовете има точния адрес на този сервиз.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 29 Ное 2008, 19:54

Някой да знае колко струва, демонтаж и монтаж на ГНП след като е превъртяла шлиц? А чували ли сте при подаване на гас, колата да се чува шум който прелича на чукане на аванс при бензиновите двигатели?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 30 Ное 2008, 0:11

И мойта така се чува като дам газ чука сякаш има много аванс :roll:


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 30 Ное 2008, 7:43

plamen_hh написа:И мойта така се чува като дам газ чука сякаш има много аванс :roll:

Винаги ли така чука, или това е от скоро? С каква нафта караш? ПО точно от коя бензиностанция?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 30 Ное 2008, 19:35

От както съм я купил се чува така пък нафтата е от Лук оил само .Обаче съм се заслучвал в други че не чукат така .


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 30 Ное 2008, 19:44

Защо ли чукат така? Това да не е от катализаторите. Т.е. все едно че "не диша спокойно" Има ли някой колега, на който му чука така колата и е с издънени катализатори?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 01 Дек 2008, 20:30

Явно ще се ходи в сервиза на Бош. Решението е сваляне и качване на помпата за да бъде намравена центровка. Извод поне при мен. Никога накай Бварката след 5500 оборота, спирачка и пак ...... Явно го бях объркал с бензина. Че това на мен е първата Баварка Дизел, все бензин карах!!!


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 07 Дек 2008, 18:57

Сега пак ново 20, в друг сервиз ми казват ако имаш превъртял зъб на ГНП въобще не пали. Било е дебитомера но това ме съмнява адски много защото след като откача буксата на дебитомера няма разлика. Пак пуши бяло и няма мощност. АГР-то е изолирано. Вече не знам на каде

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook