Ръчна спирачка?
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Ръчна спирачка?
Здравеите.Ми да питам откъде се натяга ръчната ,че не държи ката хората?Търсих из темите ма нещо нищо не намерих
Колата е е34 седан.Мерси предварително 


- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Като за начало пробвай вътре от самия лост на ръчната - сваляш кожата (на две щипки е-отпред и отзад) и ще видиш 2 гайки... понатегни ги и виж дали ще се пооправи, ако ли не, най-вероятно иска нови накладки.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
ако ти се занимава най добре става от самоя барабан където са челюстите аз ги смених и ся нямам ядове
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
http://bmwe32.masscom.net/sean750/adjus ... gBrake.htm
вдигаш на крик сваляш задните гуми.
Разхлабваш гайките на лоста.
След това регулираш отзад докато неможеш да въртиш на ръка, и връщаш няколко зъба така,че да се движи свободно колелото.
След това дърпаш отпред лоста 4 зъба и натягаш отпред докато не започнеш да усещаш,че затягат колелата. Натягаш още половин оборот и си готов.
Важно да се регулира и отзад защото иначе се износват много неравномерно накладките на ръчната ето как бяха моите след регулация само отпред...

вдигаш на крик сваляш задните гуми.
Разхлабваш гайките на лоста.
След това регулираш отзад докато неможеш да въртиш на ръка, и връщаш няколко зъба така,че да се движи свободно колелото.
След това дърпаш отпред лоста 4 зъба и натягаш отпред докато не започнеш да усещаш,че затягат колелата. Натягаш още половин оборот и си готов.
Важно да се регулира и отзад защото иначе се износват много неравномерно накладките на ръчната ето как бяха моите след регулация само отпред...

- Martini
-
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: София,Младост2
- Кара: много работи
- Мечтае да кара: вече нищо
А колко ти излезекомплекта накладки за двете колела защото на една кола и задържаха и 2-те колела разглобих ги и бяха изпочупени и ги изпилих целите
ма после се оказа че се бяха спекли цилиндарчетата на апаратите
и сега няма ръчна, поне е автомат и седи на едно място



- il4o_g
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 21.11.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 3.0D E53 + BMW 520 E34
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: BMW X5 3.0D E53- 2005,
BMW E34 - 1991г. в оригинален вид
Колеги задните спирачки не са ли дискови на Е34, защото и мойта ръчна не даржи а накладките са ми супер и не мога да я натегна.Под лоста има за отвертка ама нищо не става
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
il4o_g написа:Колеги задните спирачки не са ли дискови на Е34, защото и мойта ръчна не даржи а накладките са ми супер и не мога да я натегна.Под лоста има за отвертка ама нищо не става
Да колега с дискове е от изодзадзе

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Колега като сменяш челюстите смени и пружините и държачите от личен опит ти го казвам комплект челюсти 24лв,комплект пружинки и държачи 27лв!не се бъркам точно толкова ги взех от специялизиран магазин
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
колеги,
май не му е тука мястото, ама все пак да питам, ако искам да сменя 4-те спирачни диска и накладките и челюстите на ръчната много ли ще трябва да се бръкна...
...
май не му е тука мястото, ама все пак да питам, ако искам да сменя 4-те спирачни диска и накладките и челюстите на ръчната много ли ще трябва да се бръкна...


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Зависи, ако купуваш хубави части, ще излезе парички, няма да е особено евтино! А и ще е хубаво ако имаш възможност да не правиш компромис, защото Е34 това е една от най-готините му страни, че спира много добре, но с хубави дискове и накладки. Чух преди 2 седмици една Е39-ка като спираше и свиреше като товарния влак
Явно колегата е предпочел "италиански" накладки
Textar, ATE, Lucas (моите накладки са такива и съм много доволен), PAGID, Ferodo, Brembo, Zimmerman - това са хубави марки за спирачната система, дано ги намериш в оригинал!


Textar, ATE, Lucas (моите накладки са такива и съм много доволен), PAGID, Ferodo, Brembo, Zimmerman - това са хубави марки за спирачната система, дано ги намериш в оригинал!
BMW only!
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
ddddk написа:колеги,
май не му е тука мястото, ама все пак да питам, ако искам да сменя 4-те спирачни диска и накладките и челюстите на ръчната много ли ще трябва да се бръкна......
Колега, много зависи какви искаш да вземеш, аз като сменях на мойта старата е34 си взех комплект Бендикс, предни и задни дискове + накладки за тях + накладки за ръчната, и цената с някаква отстъпка беше към 230лв. и си спираше чудесно
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
jullydjs написа:ddddk написа:колеги,
май не му е тука мястото, ама все пак да питам, ако искам да сменя 4-те спирачни диска и накладките и челюстите на ръчната много ли ще трябва да се бръкна......
Колега, много зависи какви искаш да вземеш, аз като сменях на мойта старата е34 си взех комплект Бендикс, предни и задни дискове + накладки за тях + накладки за ръчната, и цената с някаква отстъпка беше към 230лв. и си спираше чудесно
Тея цени ги няма от времето на комунизма


Преди половин година накладки АТЕ за отпред и отзад 150 камъка

R6 - Was sonst?
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз като сменях миналата година отзад дискове,накладки смених и тези за ръчната и с реглаж по-описания по-горе начин колата стана добре.От БМВ си дават предписания за да започнат да работят като хората барабанните накладки за ръчната да се опъва спирачката от време на време леко в движение.
Година по-късно усещам ,че малко взе да държи по-слабо , ще сменя и въжетата и ще стане перфектно.Брат ми като ги смени на Е30-ската и тая кола взе да спира яко на ръчна ,хем на Е30-ските има едни ламарини на които се хващат механизмите ,дето са малко слаби и от дърпане на ръчни в движение се смилат и после що нямали ръчна
С нови въжета и "огън би"
Георги Пенчев
Година по-късно усещам ,че малко взе да държи по-слабо , ще сменя и въжетата и ще стане перфектно.Брат ми като ги смени на Е30-ската и тая кола взе да спира яко на ръчна ,хем на Е30-ските има едни ламарини на които се хващат механизмите ,дето са малко слаби и от дърпане на ръчни в движение се смилат и после що нямали ръчна


Георги Пенчев
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани