330D размисли и страсти :)))
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
стига стига 1,8Т и стига оффтопик
моята не върти гуми на 2ра , зашото е с нови постоянно
Ако не вярваш мога да ти демонстрирам като се видиме за тампоните 



моята не върти гуми на 2ра , зашото е с нови постоянно


- m4r1qn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 1.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: C20LET
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Да обобщим...
1. Возия, горе долу добре
2. Спирачките са супер добри
3. Завива добре, макарче понякога като я напъна повече ми се струва, че недозавива
4. Комфорта и оборудването са горе долу добри като се има предвид цената, която се дава за тая кола
5. Консумативите както каза Vmax са яка набутвация...,а именно накладки, тампони, гуми
и т.н. Но това да кажеме, че е нормално..
6 Вървеж, нищо особенно според мене, но може проблема да е в мойта кола ще видиме с колегата като ги замериме как се държи спрямо 320ка, неговата като гледам е по новата година, трябва да е 150к.с. и резултата от гонката незнам къв трябва да е... той ще каже ;после
и дрън дрън още куп глупости може да си говориме. Като цяло 330ките са на границата между вървежа и всичко останало. Имам предвид, че и сипвам сравнително малко нафта за това което получавам.
1. Возия, горе долу добре
2. Спирачките са супер добри
3. Завива добре, макарче понякога като я напъна повече ми се струва, че недозавива
4. Комфорта и оборудването са горе долу добри като се има предвид цената, която се дава за тая кола
5. Консумативите както каза Vmax са яка набутвация...,а именно накладки, тампони, гуми

6 Вървеж, нищо особенно според мене, но може проблема да е в мойта кола ще видиме с колегата като ги замериме как се държи спрямо 320ка, неговата като гледам е по новата година, трябва да е 150к.с. и резултата от гонката незнам къв трябва да е... той ще каже ;после
и дрън дрън още куп глупости може да си говориме. Като цяло 330ките са на границата между вървежа и всичко останало. Имам предвид, че и сипвам сравнително малко нафта за това което получавам.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
m4r1qn написа:колегата bscsystem е прекалил със стимулантите
Бате, незнам ама като цяло ми се струва. че много хора си мислят, че тия 330ки вървят супер много, само аз ли си мисля, че не е точно така.
Голф 4 1,9 ТДИ с чип и двете червени е около 160к.с. прави ги смешни тия бмвта по 184к.с. който невярва може да се направи нещо по въпроса за да се докаже
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Тук мисля че обсъждахме 330д 204к.с а не стария 184. Мисля че има доста разлика в динамиката. Тия 330д където падат от голф 1.9 трябва да са умреляци на 500к километра, иначе не знам как ще стане. Пък за 1.8т не ми се говори, че то за има няма 8к и аз ще си направя колата 230 коня
Тук не говорим драг автомобили, които се карат само в събота и после 2 седмици са счупени, а за такива които се карат всеки ден и на дълги разтояния. Това което предлага едно 330д (204к.с) като динамика, комфорт и визия, мисля че няма кой в класа му да го превъзхожда.

Тук не говорим драг автомобили, които се карат само в събота и после 2 седмици са счупени, а за такива които се карат всеки ден и на дълги разтояния. Това което предлага едно 330д (204к.с) като динамика, комфорт и визия, мисля че няма кой в класа му да го превъзхожда.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Колеги извинявам се за оффтопика като цяло, може да се позабърше темата. Срявняваме много близи като показатели коли, а Вие знаете, че всичко оказва влияние... вятър, обърнат грайфер на предна дясна гума, крив шенкел
дебелак на дясната седалка и такива ми ти работи. Много говоря и накрая ще се остане с убеждението, че не си харесвам колата
\/


\/
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Кефи ме да чета за 330ки, V-max, благодаря за хубавата тема.
Засичал ли си ускорението на твоята? С и без чип?
0-100, 400м?
Засичал ли си ускорението на твоята? С и без чип?
0-100, 400м?
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Babuna написа:Кефи ме да чета за 330ки, V-max, благодаря за хубавата тема.
Засичал ли си ускорението на твоята? С и без чип?
0-100, 400м?
ми то иначе само теми за 320д

не съм я засичал от място , че е труден старта

- optimist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
330 размисли и страсти
[:[/quote]
Бате, незнам ама като цяло ми се струва. че много хора си мислят, че тия 330ки вървят супер много, само аз ли си мисля, че не е точно така.
Голф 4 1,9 ТДИ с чип и двете червени е около 160к.с. прави ги смешни тия бмвта по 184к.с. който невярва може да се направи нещо по въпроса за да се докаже[/quote
Колега земи го докарай тоя голф да се посмеем заедно. Само да ти кажа че некой те е излъгал ако ти каже че тва нещо върви в смисъла който влагаш. ПД освен да е нечовешки шумен има и навика да увяхва в обороти нещо дето не се случва при 3-вия дизел да не говорим че сравняваш нещо дето е колоподобно с истинска кола че и 350 -400 кг по-тежка
Колкото до ония смешен мотор 1.8Т дето във форума на ауди плашат гаргите с него най-добре посмали имам и 2.5ТДи дето има слава на "мъртвороден" и ти казвам че не може да ми избяга а сравнението с 3-вия дизел на БМВ е леко неуместно
V-max го е казал изключителен автомобил с перфектна динамика,нормална подръжка и най -важното способен да те накара да се чувсваш щастлив и да изпиташистинско непотправено удоволсвие от карането на БМВ.
Аз лично не съжалявам за нито един лев вложен в тази кола и ако отново трябваше да търся кола бих зел същата отново многопоздрави на колегата в света на малолитражните бензини с предно предаванце и големи мераци за дръпки
Бате, незнам ама като цяло ми се струва. че много хора си мислят, че тия 330ки вървят супер много, само аз ли си мисля, че не е точно така.
Голф 4 1,9 ТДИ с чип и двете червени е около 160к.с. прави ги смешни тия бмвта по 184к.с. който невярва може да се направи нещо по въпроса за да се докаже[/quote
Колега земи го докарай тоя голф да се посмеем заедно. Само да ти кажа че некой те е излъгал ако ти каже че тва нещо върви в смисъла който влагаш. ПД освен да е нечовешки шумен има и навика да увяхва в обороти нещо дето не се случва при 3-вия дизел да не говорим че сравняваш нещо дето е колоподобно с истинска кола че и 350 -400 кг по-тежка


V-max го е казал изключителен автомобил с перфектна динамика,нормална подръжка и най -важното способен да те накара да се чувсваш щастлив и да изпиташистинско непотправено удоволсвие от карането на БМВ.
Аз лично не съжалявам за нито един лев вложен в тази кола и ако отново трябваше да търся кола бих зел същата отново многопоздрави на колегата в света на малолитражните бензини с предно предаванце и големи мераци за дръпки

- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Здравейте,една случка с голф,който бе на не повече от 3 години.Мястото, аутобана в Хърватска,карам си с 160 и ме задминава пича с голфа и търси закачка е дадохму я.Мисля,че знаете какъв прав,равен и много скучен е аутобана там и затова реших да се позабавляваме малко.До 200 се държеше,на 210 взе да изостава и реших да настъпя още и хоп на 230км.Голфа доста изостана,НО пред мен камион на 100 метра и зад него застава е тоя педи в последния момент реши да изпреварва комиона и БЕЗ МИГАЧ
....спирачки колкото мога и колата си спря е намали до 90 много бързо и без никакъв проблем,без никакъв шум и пушек от гумите АБС помогна много.След това изчаках голфа да ме изравни при тази скорост 95-100 и дадох рязко газ е...повече не го видях.
Незнам с какъв мотор е бил пича,но на мойта бима отзад нищо не пише
Него коментирам, защото може да става въпрос за два много различни двигателя,просто бе едно приятно изживяване.

Незнам с какъв мотор е бил пича,но на мойта бима отзад нищо не пише

Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
и на мойта нищо не пише
но двете цефки отзад казват много на който знае какво значат
Напролет ще махам ограничението на 250км/ч и тогава ще е много интересно за всички гъзари на пътя
, сега го пълни доста плътно километража , а пък в Хърватска верно е най-правия аутобан и куки не съм виждал никога да дебнат за скорост
Искам да помоля за край на ОФФтопика с голфове, аудита и тн возила






Искам да помоля за край на ОФФтопика с голфове, аудита и тн возила
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
V-max написа:и на мойта нищо не пише![]()
но двете цефки отзад казват много на който знае какво значат
Напролет ще махам ограничението на 250км/ч и тогава ще е много интересно за всички гъзари на пътя
![]()
, сега го пълни доста плътно километража , а пък в Хърватска верно е най-правия аутобан и куки не съм виждал никога да дебнат за скорост
![]()
Искам да помоля за край на ОФФтопика с голфове, аудита и тн возила
мене ме интересува друго щото май скоро и аз ще се сдобия с 330д кой двигател е по-добър 184 коня или 204 вярно ли е че 320д 150 коня комон рейл с чип върви до 140 по добре от 330д
- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
приказки
bscsystem написа:m4r1qn написа:колегата bscsystem е прекалил със стимулантите
Бате, незнам ама като цяло ми се струва. че много хора си мислят, че тия 330ки вървят супер много, само аз ли си мисля, че не е точно така.
Голф 4 1,9 ТДИ с чип и двете червени е около 160к.с. прави ги смешни тия бмвта по 184к.с. който невярва може да се направи нещо по въпроса за да се докаже
http://www.zeperfs.com/duel92-387.htm
Колега погледни този линк. Там се вижда кой кого. Или твоята е куц кон или нещо голфа не е 130 кс с чип, а 150кс с чип.
Поздрави.
Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани