330D размисли и страсти :)))

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 20 Ное 2008, 17:31

стига стига 1,8Т и стига оффтопик :mhihi: :mhihi: :help:

моята не върти гуми на 2ра , зашото е с нови постоянно ;) Ако не вярваш мога да ти демонстрирам като се видиме за тампоните :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 20 Ное 2008, 18:00

bscsystem написа:Супер, ще ходя днес или утре да ми видят стартера някъде, защото вече немога да паля без бутане, а да бутам дизел не е много добра идея и след това как да стане лично съобщение ли да ти драсна?


дай на лично

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 1.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: C20LET

Мнение от m4r1qn » 20 Ное 2008, 18:15

колегата bscsystem е прекалил със стимулантите :drinking:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Мнение от bscsystem » 20 Ное 2008, 18:20

Да обобщим...

1. Возия, горе долу добре
2. Спирачките са супер добри
3. Завива добре, макарче понякога като я напъна повече ми се струва, че недозавива
4. Комфорта и оборудването са горе долу добри като се има предвид цената, която се дава за тая кола
5. Консумативите както каза Vmax са яка набутвация...,а именно накладки, тампони, гуми :) и т.н. Но това да кажеме, че е нормално..

6 Вървеж, нищо особенно според мене, но може проблема да е в мойта кола ще видиме с колегата като ги замериме как се държи спрямо 320ка, неговата като гледам е по новата година, трябва да е 150к.с. и резултата от гонката незнам къв трябва да е... той ще каже ;после

и дрън дрън още куп глупости може да си говориме. Като цяло 330ките са на границата между вървежа и всичко останало. Имам предвид, че и сипвам сравнително малко нафта за това което получавам.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Мнение от bscsystem » 20 Ное 2008, 18:22

m4r1qn написа:колегата bscsystem е прекалил със стимулантите :drinking:


Бате, незнам ама като цяло ми се струва. че много хора си мислят, че тия 330ки вървят супер много, само аз ли си мисля, че не е точно така.


Голф 4 1,9 ТДИ с чип и двете червени е около 160к.с. прави ги смешни тия бмвта по 184к.с. който невярва може да се направи нещо по въпроса за да се докаже
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 20 Ное 2008, 19:01

Тук мисля че обсъждахме 330д 204к.с а не стария 184. Мисля че има доста разлика в динамиката. Тия 330д където падат от голф 1.9 трябва да са умреляци на 500к километра, иначе не знам как ще стане. Пък за 1.8т не ми се говори, че то за има няма 8к и аз ще си направя колата 230 коня :D
Тук не говорим драг автомобили, които се карат само в събота и после 2 седмици са счупени, а за такива които се карат всеки ден и на дълги разтояния. Това което предлага едно 330д (204к.с) като динамика, комфорт и визия, мисля че няма кой в класа му да го превъзхожда.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Мнение от bscsystem » 20 Ное 2008, 21:37

Колеги извинявам се за оффтопика като цяло, може да се позабърше темата. Срявняваме много близи като показатели коли, а Вие знаете, че всичко оказва влияние... вятър, обърнат грайфер на предна дясна гума, крив шенкел :mhihi: дебелак на дясната седалка и такива ми ти работи. Много говоря и накрая ще се остане с убеждението, че не си харесвам колата :mhihi:

\/
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1689
Регистриран на: 7.09.2002
Местоположение: Пловдив
Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
Мечтае да кара: и да му е спокойно

Мнение от Babuna » 21 Ное 2008, 1:16

Кефи ме да чета за 330ки, V-max, благодаря за хубавата тема.

Засичал ли си ускорението на твоята? С и без чип?
0-100, 400м?
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 21 Ное 2008, 2:00

Babuna написа:Кефи ме да чета за 330ки, V-max, благодаря за хубавата тема.

Засичал ли си ускорението на твоята? С и без чип?
0-100, 400м?


ми то иначе само теми за 320д :)))

не съм я засичал от място , че е труден старта :mhihi: Засичам си я от караулката по тракия , 60 на трета и пълна газ до таблеката с ценоразписа на ЛУКа ... последния път 210 даде , сега си мисля че и 220 може... За сравнение 500коньова Импреца дава там 240 , ама то след 160 загубите на всички са големи та и разлиите не са огромни. Другият тънък момент с 0-100км теста е , че тая скорост ми идва на 3та и няма как да е добро времето. Виж от 120 на 6та праих тест , за 15ина сек направи 200 , това си е стандартен тест за еластичност , като я взех беше над 20сек това упражнение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e65 730d SE
Мечтае да кара: m5

330 размисли и страсти

Мнение от optimist » 21 Ное 2008, 23:57

[:[/quote]
Бате, незнам ама като цяло ми се струва. че много хора си мислят, че тия 330ки вървят супер много, само аз ли си мисля, че не е точно така.
Голф 4 1,9 ТДИ с чип и двете червени е около 160к.с. прави ги смешни тия бмвта по 184к.с. който невярва може да се направи нещо по въпроса за да се докаже[/quote
Колега земи го докарай тоя голф да се посмеем заедно. Само да ти кажа че некой те е излъгал ако ти каже че тва нещо върви в смисъла който влагаш. ПД освен да е нечовешки шумен има и навика да увяхва в обороти нещо дето не се случва при 3-вия дизел да не говорим че сравняваш нещо дето е колоподобно с истинска кола че и 350 -400 кг по-тежка :mhihi: Колкото до ония смешен мотор 1.8Т дето във форума на ауди плашат гаргите с него най-добре посмали имам и 2.5ТДи дето има слава на "мъртвороден" и ти казвам че не може да ми избяга а сравнението с 3-вия дизел на БМВ е леко неуместно :mhihi:
V-max го е казал изключителен автомобил с перфектна динамика,нормална подръжка и най -важното способен да те накара да се чувсваш щастлив и да изпиташистинско непотправено удоволсвие от карането на БМВ.
Аз лично не съжалявам за нито един лев вложен в тази кола и ако отново трябваше да търся кола бих зел същата отново многопоздрави на колегата в света на малолитражните бензини с предно предаванце и големи мераци за дръпки :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 22 Ное 2008, 0:42

Качи 5 човека в аудито и да се пробваме като се изравнят килограмите колко ще ми избяга :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 22 Ное 2008, 10:45

Здравейте,една случка с голф,който бе на не повече от 3 години.Мястото, аутобана в Хърватска,карам си с 160 и ме задминава пича с голфа и търси закачка е дадохму я.Мисля,че знаете какъв прав,равен и много скучен е аутобана там и затова реших да се позабавляваме малко.До 200 се държеше,на 210 взе да изостава и реших да настъпя още и хоп на 230км.Голфа доста изостана,НО пред мен камион на 100 метра и зад него застава е тоя педи в последния момент реши да изпреварва комиона и БЕЗ МИГАЧ :weed: ....спирачки колкото мога и колата си спря е намали до 90 много бързо и без никакъв проблем,без никакъв шум и пушек от гумите АБС помогна много.След това изчаках голфа да ме изравни при тази скорост 95-100 и дадох рязко газ е...повече не го видях.
Незнам с какъв мотор е бил пича,но на мойта бима отзад нищо не пише :mhihi: Него коментирам, защото може да става въпрос за два много различни двигателя,просто бе едно приятно изживяване.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 22 Ное 2008, 13:53

и на мойта нищо не пише :mhihi: :mhihi: но двете цефки отзад казват много на който знае какво значат :D Напролет ще махам ограничението на 250км/ч и тогава ще е много интересно за всички гъзари на пътя :mhihi: :mhihi: , сега го пълни доста плътно километража , а пък в Хърватска верно е най-правия аутобан и куки не съм виждал никога да дебнат за скорост 8)

Искам да помоля за край на ОФФтопика с голфове, аудита и тн возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Мнение от Oleg-16V » 22 Ное 2008, 19:04

V-max написа:и на мойта нищо не пише :mhihi: :mhihi: но двете цефки отзад казват много на който знае какво значат :D Напролет ще махам ограничението на 250км/ч и тогава ще е много интересно за всички гъзари на пътя :mhihi: :mhihi: , сега го пълни доста плътно километража , а пък в Хърватска верно е най-правия аутобан и куки не съм виждал никога да дебнат за скорост 8)

Искам да помоля за край на ОФФтопика с голфове, аудита и тн возила

мене ме интересува друго щото май скоро и аз ще се сдобия с 330д кой двигател е по-добър 184 коня или 204 вярно ли е че 320д 150 коня комон рейл с чип върви до 140 по добре от 330д

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 200320DM47TU
Мечтае да кара: trabant ot novite
Детайли за колата: super pila e:)

приказки

Мнение от RadioDJ » 22 Ное 2008, 19:10

bscsystem написа:
m4r1qn написа:колегата bscsystem е прекалил със стимулантите :drinking:


Бате, незнам ама като цяло ми се струва. че много хора си мислят, че тия 330ки вървят супер много, само аз ли си мисля, че не е точно така.


Голф 4 1,9 ТДИ с чип и двете червени е около 160к.с. прави ги смешни тия бмвта по 184к.с. който невярва може да се направи нещо по въпроса за да се докаже


http://www.zeperfs.com/duel92-387.htm


Колега погледни този линк. Там се вижда кой кого. Или твоята е куц кон или нещо голфа не е 130 кс с чип, а 150кс с чип.

Поздрави.
Forced induction means torque,
torque means fun.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook