Волан?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 5.09.2005
Местоположение: София
Кара: E60 525d

Волан?

Мнение от Vasseca » 19 Ное 2008, 12:12

Колеги дали някои от вас знае как може да си махна лайстана на волана от снимката,щотото искам да му сложа карбонова.
http://picbg.net/img.php?file=2deee70d2b1c8bc7.jpg

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 19 Ное 2008, 12:19

Сваляш бег-а, сваляш волана обръщаш развиваш и махаш долната част (двойната), не съм сигурен дали можеше отделно или се сваля и горната част първо.

Още нещо ...ако смениш само сцепения лъч, а останат лайсните на колата сиви и пластмасата на скоростния лост...ще седи мааалко не на място.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 5.09.2005
Местоположение: София
Кара: E60 525d

Мнение от Vasseca » 19 Ное 2008, 12:59

Колега мерси за бързия и точен отговор.А за лаистните тях вече съм ги сменил само волана остана.А салона от снимката не е от моята кола,моя е черен и с карбона стана чук :mhihi:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 19 Ное 2008, 15:40

Vasseca написа:Колега мерси за бързия и точен отговор.А за лаистните тях вече съм ги сменил само волана остана.А салона от снимката не е от моята кола,моя е черен и с карбона стана чук :mhihi:


Звучи много добре ;)
Айде със здраве и да се радваш много на новия завършен интериор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 19 Ное 2008, 16:35

И аз да обясня по подробно ако нямате против, че току що привърших с тази операция :)
1. От двете срани на волана имаш две малки отворчета в които пъхаш едн атънка отверка, като натискаш предната част на отверката към тъб и така пъхаш навътре докат усетиш съпротивление. Това в което ще опре отверката е една пружина която всъщност трябва да натиснеш и с тругата ръка да дърпаш бъзглавницата от страната която натискаш. Същата процедура се повтаря и от другата страна. 2.След това под възглавницата има две полтчета който се развиват с еврейска звезда Т20 (пояснявам за да не развиеш другите полтчета които са с по голяма отверка).
3.Отдоду/отзад на волана където ти се разделят двете пръчки има още две болтчета които се развиват със същата отверка и си готов.
Пада сивата част заедно с копчетата. Като я обърнеш ще видиш кои 4 болтчета трябва да развиеш :)
Това е надявам се да съм бил полезен
Ако мислиш да откачаш възглавницата от буксите (защото може и без) не е лошо да откачиш акомулатора ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 5.09.2005
Местоположение: София
Кара: E60 525d

Мнение от Vasseca » 20 Ное 2008, 11:25

мерси и на теб колега.май няма да си го свалям сам,че нещо много сложно ми изглежда.ще дам на един комшия да ми го свали,той знае как щото той ми шии волана.още един път благодаря за компетентните отговори :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 20 Ное 2008, 12:59

Моя и все пак да знаеш, че не е нищо сложно само да уцелиж пружинката :) Аз токато си сложа темпомата направих тази операция около три пъти и да ти кажа вече с затворени очи го правя :)


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 20 Ное 2008, 23:47

Не е толкова трудно колкото изглежда. Само гледаи да не скъсаш някои кабел.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook