ГИ или дизел за е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
ГИ или дизел за е46
Здравейте, искам да си купя БМВ е46 2000-2001 год. но се чудя бензин като си сложа ГИ или дизел. Ще работя в Пловдив а живея в София и ще пътувам всеки ден. Ако някой може да ми каже разхода и в двата вариянта както +/- ще съм много благодарен.
Благодаря на всички който ще пишат предварително.
Също ако някой продава подобна нека пише.
l_zdravkov@abv.bg
Благодаря на всички който ще пишат предварително.
Също ако някой продава подобна нека пише.
l_zdravkov@abv.bg
Пич аз патувам всеки уикенд София- Пловдив с същото Е46 / 318 . БМВ е перфектно с 110-120 на бензин ми дава 5.8-6.0 чисто. Ако настъпиш с 150 смятай за 8.5-9 разход (говоря за отиване и връщане). Незнам с ГИ дали ще постигнеш тези стойности. нафта не съм карал с Е46 но предполагам че за тези скорости 110-120 - ще си около 5.0
- n3v3rsayn3v3r
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Студент
- Пол: Мъж
- Кара: Тротинетка :(
- Мечтае да кара: BMW
- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Ше ти дам един съвет.В повечето случеи дизелът е за предпочитане пред бензина(ако уцелиш на добре поддържано де).При дизела имаш много по добър вървеж,по малък разход на гориво.При дизала можеби донякъде е малко по скъпа поддръжката ноаз парите за поддръжка ги давам с кеф като си помисля за вървежа.Примерно с 320i никога няма да направиш такъв вървеж като с 320d(ЛИЧНО МОЕ МНЕНИЕ!!!)Но което и да избереш трябва да се поддържа безкомпромисно да бъде здраво!!! 

- alexandrovi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: РВ
- Пол: Мъж
00,318 с ГИ градско натоварено 12-13/100газ,лятото 3човека с багаж + клима към морето 8-9,бутилката ми е малка и знам винаги какъв е разхода.
- somuchbetter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 318 e46
- Мечтае да кара: M3 e46
ако ще се правиш на състезател - бензинка 6так ... ама аз имам 318 и съм очарован не, а направо възхитен. нямам газ но и да ти кажа не виждам смисъл да слагам.
дизелите идват в българия на по 300 400 хил. км (повечето) така, че сам си прецени дали има смисал (сигурен съм в това защото имам наблюдения), но си подогтви стабилни пари за поддържка
иначе пенсионерски ако ще го правим - дизелче, автоматик с махагон
- няма да сгрешиш. 
дизелите идват в българия на по 300 400 хил. км (повечето) така, че сам си прецени дали има смисал (сигурен съм в това защото имам наблюдения), но си подогтви стабилни пари за поддържка

иначе пенсионерски ако ще го правим - дизелче, автоматик с махагон


impossible is nothing

BMW TEAM PLOVDIV

BMW TEAM PLOVDIV
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
dminchev написа:ако ще се правиш на състезател - бензинка 6так ... ама аз имам 318 и съм очарован не, а направо възхитен. нямам газ но и да ти кажа не виждам смисъл да слагам.
дизелите идват в българия на по 300 400 хил. км (повечето) така, че сам си прецени дали има смисал (сигурен съм в това защото имам наблюдения), но си подогтви стабилни пари за поддържка![]()
иначе пенсионерски ако ще го правим - дизелче, автоматик с махагон- няма да сгрешиш.
колега, мойте уважения, но ти скоро да си заставал на чертата с дизелче автоматик (може и да не е махагон)?

Точно пенсионерска кола е - ще знаеш

Към авотра на темата: няма да е зле ако имаш възможност да покараш най-напред и бензинката и дизела и сам да решиш.
Имай в предвид, че нещата до голяма степен опират до късмет (бензин дизел-все може да попаднеш на гробница!), а колкото до 300-400 хилядния километраж...малко преувеличено е това изказване виж 200-250 хиляди-по става (около 1998-2001 година), но пък и бензинки на по толкова съм виждал доста (преди да станат 160-170 хиляди

Голяма доза късмет, след това внимателна преценка и тогава удоволствие - общо взето така стоят нещата с покупка на кола в наши дни.
- somuchbetter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 318 e46
- Мечтае да кара: M3 e46
Dimitroff написа:...
спора за мен е безсмислен толково колкото и спора голф или астра примерно

разни хора, разни виждания. темата е за да си каже всеки мнението, а не да се ги мерим... имаше май тема за меренето.
пенсионерска не защото не върви, а защото по-малък разхор и по-малко занимавки - "D" и айде ... а махагона си класа

очарован от бензинката - добар разход, добра динамика, малко по-ниска поддръжка. всичко си е до стил на каране.
това за км. съм убеден, защото имам доста голям контакт с автосервиз и собственици на автосалони, които вкарват колите ... в перфектно състояние

impossible is nothing

BMW TEAM PLOVDIV

BMW TEAM PLOVDIV
dminchev написа:
ако ще се правиш на състезател - бензинка 6так ... ама аз имам 318 и съм очарован не, а направо възхитен. нямам газ но и да ти кажа не виждам смисъл да слагам.
дизелите идват в българия на по 300 400 хил. км (повечето) така, че сам си прецени дали има смисал (сигурен съм в това защото имам наблюдения), но си подогтви стабилни пари за поддържка
иначе пенсионерски ако ще го правим - дизелче, автоматик с махагон - няма да сгрешиш.
Това не е вярно че идват на толкова , по тази логика защо и бензините да не идват на толкова ? Моита си я взех със сервизна книжка и съм си много доволен от дизела , и за напред не бих си взел бензин
ако ще се правиш на състезател - бензинка 6так ... ама аз имам 318 и съм очарован не, а направо възхитен. нямам газ но и да ти кажа не виждам смисъл да слагам.
дизелите идват в българия на по 300 400 хил. км (повечето) така, че сам си прецени дали има смисал (сигурен съм в това защото имам наблюдения), но си подогтви стабилни пари за поддържка
иначе пенсионерски ако ще го правим - дизелче, автоматик с махагон - няма да сгрешиш.
Това не е вярно че идват на толкова , по тази логика защо и бензините да не идват на толкова ? Моита си я взех със сервизна книжка и съм си много доволен от дизела , и за напред не бих си взел бензин
- somuchbetter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 318 e46
- Мечтае да кара: M3 e46
тенденция е на всички марки дизелите да са на повече км, защото са с по-нисък разход и ги взимат хора, които карат много ... а една нова кола не се ли кара (то и стара де) докато и е времето за какво ти е
бензинките и те не са сланце...те са малко по-малко но пак тоя диапазон, но дизела на тия км почва да обажда сериозните неща които струват по някой друга хилядарка и става неприятно да си вземеш кола на "150" и да правиш ремонти.
ако може да си сигурен в произхора нямам нищо против, но не всички са така.
това за годините има значение наистина - не говоря кола 2005

бензинките и те не са сланце...те са малко по-малко но пак тоя диапазон, но дизела на тия км почва да обажда сериозните неща които струват по някой друга хилядарка и става неприятно да си вземеш кола на "150" и да правиш ремонти.
ако може да си сигурен в произхора нямам нищо против, но не всички са така.
това за годините има значение наистина - не говоря кола 2005
impossible is nothing

BMW TEAM PLOVDIV

BMW TEAM PLOVDIV
Мале, мале и аз съм с пенсионерски дизел 150кс. автоматик /типтроник/
Мъка, колега, мъка.. караш с 200 и искаш още
А ако случайно попаднеш на 330Д.. рев, сълзи ... оставяш в точка почти всичко живо наоколу... Абе тия комън рейлове не са истина
Та за колегата дето каза това мнение, явно е останал с впечатлението за дизелите от началото на 90-те...



Та за колегата дето каза това мнение, явно е останал с впечатлението за дизелите от началото на 90-те...
- somuchbetter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 318 e46
- Мечтае да кара: M3 e46
Hugo Boss написа:Мале, мале и аз съм с пенсионерски дизел 150кс. автоматик /типтроник/Мъка, колега, мъка.. караш с 200 и искаш още
А ако случайно попаднеш на 330Д.. рев, сълзи ... оставяш в точка почти всичко живо наоколу... Абе тия комън рейлове не са истина
Та за колегата дето каза това мнение, явно е останал с впечатлението за дизелите от началото на 90-те...
с риск да се повторя

dminchev написа:пенсионерска не защото не върви, а защото по-малък разхор и по-малко занимавки - "D" и айде ... а махагона си е класа
очарован от бензинката - добар разход, добра динамика, малко по-ниска поддръжка. всичко си е до стил на каране.
поне си уцелил правилната марка колега. бензин/дизел и 2те има и + и -, затова са ги пуснали и 2те, а останалото е ти да си направиш "компромиса"

разхода ми е Г/И около 10/8. Може още малко да падне ама аз още не съм се накарал

поздрави
impossible is nothing

BMW TEAM PLOVDIV

BMW TEAM PLOVDIV
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
valery написа:От всичко казано разбрах само, че скапаните бензинки са по-добри от скапаните дизелки.
А добрите?
И каде го прочете това

Не разбрах защо превръщата всяка тема в личен спор - ясно е че всеки си харесва своето и си го хвали.
Бензин, дизел без значение - важното да е читава и да те удовлетворява

И кои са добрите колега - твоята



"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани