ГИ или дизел за е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 19.11.2008

ГИ или дизел за е46

Мнение от lusi72 » 19 Ное 2008, 11:29

Здравейте, искам да си купя БМВ е46 2000-2001 год. но се чудя бензин като си сложа ГИ или дизел. Ще работя в Пловдив а живея в София и ще пътувам всеки ден. Ако някой може да ми каже разхода и в двата вариянта както +/- ще съм много благодарен.
Благодаря на всички който ще пишат предварително.
Също ако някой продава подобна нека пише.

l_zdravkov@abv.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 26.09.2008

Мнение от veskot » 19 Ное 2008, 12:28

Пич аз патувам всеки уикенд София- Пловдив с същото Е46 / 318 . БМВ е перфектно с 110-120 на бензин ми дава 5.8-6.0 чисто. Ако настъпиш с 150 смятай за 8.5-9 разход (говоря за отиване и връщане). Незнам с ГИ дали ще постигнеш тези стойности. нафта не съм карал с Е46 но предполагам че за тези скорости 110-120 - ще си около 5.0

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Студент
Пол: Мъж
Кара: Тротинетка :(
Мечтае да кара: BMW

Мнение от n3v3rsayn3v3r » 19 Ное 2008, 13:08

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=47818
Погледни тази тема.. :winky:


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Мнение от quickshare » 19 Ное 2008, 17:52

Ше ти дам един съвет.В повечето случеи дизелът е за предпочитане пред бензина(ако уцелиш на добре поддържано де).При дизела имаш много по добър вървеж,по малък разход на гориво.При дизала можеби донякъде е малко по скъпа поддръжката ноаз парите за поддръжка ги давам с кеф като си помисля за вървежа.Примерно с 320i никога няма да направиш такъв вървеж като с 320d(ЛИЧНО МОЕ МНЕНИЕ!!!)Но което и да избереш трябва да се поддържа безкомпромисно да бъде здраво!!! ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: РВ
Пол: Мъж

Мнение от alexandrovi » 19 Ное 2008, 20:01

00,318 с ГИ градско натоварено 12-13/100газ,лятото 3човека с багаж + клима към морето 8-9,бутилката ми е малка и знам винаги какъв е разхода.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 28.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 318 e46
Мечтае да кара: M3 e46

Мнение от somuchbetter » 19 Ное 2008, 22:07

ако ще се правиш на състезател - бензинка 6так ... ама аз имам 318 и съм очарован не, а направо възхитен. нямам газ но и да ти кажа не виждам смисъл да слагам.
дизелите идват в българия на по 300 400 хил. км (повечето) така, че сам си прецени дали има смисал (сигурен съм в това защото имам наблюдения), но си подогтви стабилни пари за поддържка ;)
иначе пенсионерски ако ще го правим - дизелче, автоматик с махагон :mhihi: - няма да сгрешиш. :)
impossible is nothing

Изображение
BMW TEAM PLOVDIV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 3.11.2008

Мнение от insignia » 19 Ное 2008, 22:48

Взимай дизела.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 19 Ное 2008, 23:07

dminchev написа:ако ще се правиш на състезател - бензинка 6так ... ама аз имам 318 и съм очарован не, а направо възхитен. нямам газ но и да ти кажа не виждам смисъл да слагам.
дизелите идват в българия на по 300 400 хил. км (повечето) така, че сам си прецени дали има смисал (сигурен съм в това защото имам наблюдения), но си подогтви стабилни пари за поддържка ;)
иначе пенсионерски ако ще го правим - дизелче, автоматик с махагон :mhihi: - няма да сгрешиш. :)


колега, мойте уважения, но ти скоро да си заставал на чертата с дизелче автоматик (може и да не е махагон)? :mhihi:

Точно пенсионерска кола е - ще знаеш :mhihi: (пък било то и преди фейс-а)...ти си възхитен от бензинката, но запознат ли си с динамиката и разхода (спрямо тази динамика) на печките?

Към авотра на темата: няма да е зле ако имаш възможност да покараш най-напред и бензинката и дизела и сам да решиш.
Имай в предвид, че нещата до голяма степен опират до късмет (бензин дизел-все може да попаднеш на гробница!), а колкото до 300-400 хилядния километраж...малко преувеличено е това изказване виж 200-250 хиляди-по става (около 1998-2001 година), но пък и бензинки на по толкова съм виждал доста (преди да станат 160-170 хиляди :mhihi: )

Голяма доза късмет, след това внимателна преценка и тогава удоволствие - общо взето така стоят нещата с покупка на кола в наши дни.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 28.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 318 e46
Мечтае да кара: M3 e46

Мнение от somuchbetter » 19 Ное 2008, 23:25

Dimitroff написа:...


спора за мен е безсмислен толково колкото и спора голф или астра примерно :mhihi: (без да се обиждат опелите)

разни хора, разни виждания. темата е за да си каже всеки мнението, а не да се ги мерим... имаше май тема за меренето.
пенсионерска не защото не върви, а защото по-малък разхор и по-малко занимавки - "D" и айде ... а махагона си класа :)
очарован от бензинката - добар разход, добра динамика, малко по-ниска поддръжка. всичко си е до стил на каране.

това за км. съм убеден, защото имам доста голям контакт с автосервиз и собственици на автосалони, които вкарват колите ... в перфектно състояние ;)
impossible is nothing

Изображение
BMW TEAM PLOVDIV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 3.11.2008

Мнение от insignia » 19 Ное 2008, 23:25

dminchev написа:
ако ще се правиш на състезател - бензинка 6так ... ама аз имам 318 и съм очарован не, а направо възхитен. нямам газ но и да ти кажа не виждам смисъл да слагам.
дизелите идват в българия на по 300 400 хил. км (повечето) така, че сам си прецени дали има смисал (сигурен съм в това защото имам наблюдения), но си подогтви стабилни пари за поддържка
иначе пенсионерски ако ще го правим - дизелче, автоматик с махагон - няма да сгрешиш.


Това не е вярно че идват на толкова , по тази логика защо и бензините да не идват на толкова ? Моита си я взех със сервизна книжка и съм си много доволен от дизела , и за напред не бих си взел бензин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 28.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 318 e46
Мечтае да кара: M3 e46

Мнение от somuchbetter » 19 Ное 2008, 23:30

тенденция е на всички марки дизелите да са на повече км, защото са с по-нисък разход и ги взимат хора, които карат много ... а една нова кола не се ли кара (то и стара де) докато и е времето за какво ти е :)
бензинките и те не са сланце...те са малко по-малко но пак тоя диапазон, но дизела на тия км почва да обажда сериозните неща които струват по някой друга хилядарка и става неприятно да си вземеш кола на "150" и да правиш ремонти.

ако може да си сигурен в произхора нямам нищо против, но не всички са така.

това за годините има значение наистина - не говоря кола 2005
impossible is nothing

Изображение
BMW TEAM PLOVDIV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 20 Ное 2008, 0:51

Мале, мале и аз съм с пенсионерски дизел 150кс. автоматик /типтроник/ :mhihi: Мъка, колега, мъка.. караш с 200 и искаш още :bcry: А ако случайно попаднеш на 330Д.. рев, сълзи ... оставяш в точка почти всичко живо наоколу... Абе тия комън рейлове не са истина :mhihi:
Та за колегата дето каза това мнение, явно е останал с впечатлението за дизелите от началото на 90-те...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 28.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 318 e46
Мечтае да кара: M3 e46

Мнение от somuchbetter » 20 Ное 2008, 15:47

Hugo Boss написа:Мале, мале и аз съм с пенсионерски дизел 150кс. автоматик /типтроник/ :mhihi: Мъка, колега, мъка.. караш с 200 и искаш още :bcry: А ако случайно попаднеш на 330Д.. рев, сълзи ... оставяш в точка почти всичко живо наоколу... Абе тия комън рейлове не са истина :mhihi:
Та за колегата дето каза това мнение, явно е останал с впечатлението за дизелите от началото на 90-те...


с риск да се повторя :arrow:

dminchev написа:пенсионерска не защото не върви, а защото по-малък разхор и по-малко занимавки - "D" и айде ... а махагона си е класа :)
очарован от бензинката - добар разход, добра динамика, малко по-ниска поддръжка. всичко си е до стил на каране.


поне си уцелил правилната марка колега. бензин/дизел и 2те има и + и -, затова са ги пуснали и 2те, а останалото е ти да си направиш "компромиса" ;)

разхода ми е Г/И около 10/8. Може още малко да падне ама аз още не съм се накарал :)


поздрави
impossible is nothing

Изображение
BMW TEAM PLOVDIV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 28.11.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от valery » 21 Ное 2008, 16:50

От всичко казано разбрах само, че скапаните бензинки са по-добри от скапаните дизелки.
А добрите?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 21 Ное 2008, 17:00

valery написа:От всичко казано разбрах само, че скапаните бензинки са по-добри от скапаните дизелки.
А добрите?

И каде го прочете това :roll:
Не разбрах защо превръщата всяка тема в личен спор - ясно е че всеки си харесва своето и си го хвали.
Бензин, дизел без значение - важното да е читава и да те удовлетворява :roll:
И кои са добрите колега - твоята :?: :roll: :mhihi:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook