Малко корекция на колекторчето!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Мнение от toni » 11 Ное 2008, 20:36

Колеги днеска ми свалиха колекторите да ги чистят и какво излезе, голям късмет, едната пеперудка едвам се е държала и свеки път като се гаси двигателя и можело да падне. Та сега какво да правя? Другите 5 са здрави всички ли да махна и да ги оставя 5-те здрави и да махна само счупената?

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 11 Ное 2008, 21:20

не бе, остави ги :mhihi:
шегувам се
махай ги всичките за да спиш спокойно
или ако искаш да караш с пеперудки си купи нови колектори - 600-700лв

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 22 Яну 2009, 7:23

по темата- от вчера съм без клапи. (320д 2003г) разлика във вървенето няма никаква, но пък давам газ спокойно :D

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 1.03.2009

Мнение от Pancho-M3 » 16 Авг 2009, 21:32

Ето и едно видео на клапите
http://www.youtube.com/watch?v=bTqq6L4yr3Q

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Мнение от Oleg-16V » 17 Авг 2009, 0:22

alexsch написа:по темата- от вчера съм без клапи. (320д 2003г) разлика във вървенето няма никаква, но пък давам газ спокойно :D

като покараш повече ще разбереш,че има разлика във вървенето и то доста повече в сравнение с клапите,които вече са минало ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от Alexi » 30 Яну 2010, 11:32

да съживя малко тази стара тема за да питам - 184 коньовия дизелак има ли такива клапи и има ли разлика преди и след фейса .. другото което искам да питам е дали могат да се махнат без да се маха колектора .. така като гледам снимките е възможно да се извадят една по една след като се махне лоста който ги движи

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от Zagy » 30 Яну 2010, 16:23

М57D30(184 и 204-коньовите) е с клапи - ще трябва да ги махнеш. И не могат да се свалят преди да си свалил колектора...
Si non confectus, non reficiat.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от V-max » 31 Яну 2010, 11:45

така е - без сваляне не става. При 184вите има някаква зависимост - автоматиците имат , ръчните скорости нямат клапи (но не важи на 100% за всички) . При 204кс клапите вече са гумирани цялостно , но въпреки това имат и метални части , които доста биха наранили цилиндрите при евентулана авария.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от alexsch » 01 Фев 2010, 8:10

...сваляйте смело! аз вече година съм без клапи M47N и няма проблеми. никаква разлика в нищо!
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от Face » 22 Фев 2010, 15:26

Моите съм си ги сложил у дома във витринка,да ми напомнят за един от най големите харчове в живота ми...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от dimodi » 22 Фев 2010, 19:03

Не е ли достатъчно само да прекъснем притока на въздух към тия клапи? Така няма да се движат повече и няма да има проблем? Или е възможно да останат в затворено положение? :roll:

Да се запуши номер 10 от схемата?

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от Face » 23 Фев 2010, 0:37

Да и така става,при мен освен че съм махнал клапите,съм прекъснал вакуума.Но според мен да оставиш клапите,макар неработещи е като да оставиш вълк в кошарата,макар и вързан...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 19.01.2008
Пол: Мъж
Кара: е90 320d

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от jeki_tdi » 20 Мар 2010, 18:24

днеска свалих колектора мотора е на 300.000 км 320 д 150 к нямаше много нагар мислих си че ще е майко мила колата е карана само с 0 в40 на бмв почистих ама не ги махнах то ще се чуе :) ако се прецакат.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от © » 20 Мар 2010, 19:48

лошото е, че като се "чуе" следват няколко хиляди лева разходи
имаме колеги от форума минали по този път, за съжаление

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Малко корекция на колекторчето!

Мнение от ///M_Martin » 20 Мар 2010, 23:02

Според мен няма смисъл да оставяте клапите-махайте ги смело-ако нещо стане после ще умрете от яд!
Аз клапите не съм ги изолирл от към въздух но като ги няма пипирудите всичко е ок :mrgreen:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook