Разходи за турбо

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 04 Ное 2008, 16:56

стан написа:
xpl0d написа:
Zaho написа:
xpl0d написа:
Zaho написа:Другите 5к за спирачки от 330-ка и окачване кони ;)



:mhihi:

?


Не бях се замислял да давам 5-те бона за спирачки и окачване просто ;)


Смяташ да караш ис турбо със стандартните спирачки и окачване ли :shock:


Аз съм виждал 25-ца турбо с сток спирачки и попитах едно приятелче на собственика: Как спира с тези спирачки и отговора беше - където аз натискам спирачки той дава газ :weed:
Извода е първо направи мотора после помисли за спирачки ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Мнение от Prekysvach » 04 Ное 2008, 17:35

ми кажете тогава ква е нуждата от нови спирачки при положение че старите могат да блокират колелата ..... ако сложи по-широки гуми и т.н и не държат .. ок ама ...

обяснение искам не тровни !
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 04 Ное 2008, 17:40

По-добре си оправи окачването/най-важно тампоните с по твърди/ и спирачките и после турбинирвай ;) По добре да ти е е читаво състоянието на колата и тогава мисли за повече мощност.Аз така съм тръгнал.

А за тоя пич ден давал газ дет другите натискали спирачки нещо няааа как да стане тая работа.Ако искаш адекватно спиране поне няколко пъти.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 04 Ное 2008, 18:52

S-stail написа:По-добре си оправи окачването/най-важно тампоните с по твърди/ и спирачките и после турбинирвай ;) По добре да ти е е читаво състоянието на колата и тогава мисли за повече мощност.Аз така съм тръгнал.

Kолегата така като гледам даже и кола няма ,a вече е тръгнал да турбинира такъв филм няма.Никой не е казал че колата е някъв скрапер просто си е с заводските спирачки но с нови дискове и хубави накладки.То и аз съм си сменил окачването и това е първото нещо което трябва да се направи на колата като се закупи но си карам с заводските спирачки и ще ги сменя след като направя мотора доста по мощен от сега.Засега си работят добре и в комбинация с 18"джанти и хубаво окачване спирачките са си добре.Не казвам че не трябват по големи спирачки просто първо да си направи колегата турбо кола после да смени спирачките.


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Мнение от xpl0d » 04 Ное 2008, 19:16

archie написа:Kолегата така като гледам даже и кола няма ,a вече е тръгнал да турбинира такъв филм няма.


:mhihi: :mhihi: :mhihi:

По какво разбра че нямам кола? По подписа нещо аватра тва онова? :mhihi: :mhihi: :mhihi: Или че нямам снимки на колата? Да вметна за протокола само - имам си една 320-ка, но съвсем нормална да не кажа невзрачна. Относно темата - ами пуснах я, щото ми се иска IS-ка с турбо или 325 с турбо, но си нямам и идея кви пари трябват за въпросното турбо и затва си питам.

стан написа:Смяташ да караш ис турбо със стандартните спирачки и окачване ли :shock:


Разбира се има и план за ъпгрейд на спирачките. Просто мислех първо турбото, после електрониките и т.н. Не веднага след турбото да хакна спирачките.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 04 Ное 2008, 19:32

xpl0d написа:
archie написа:Kолегата така като гледам даже и кола няма ,a вече е тръгнал да турбинира такъв филм няма.


:mhihi: :mhihi: :mhihi:

По какво разбра че нямам кола? По подписа нещо аватра тва онова? :mhihi: :mhihi: :mhihi: Или че нямам снимки на колата? Да вметна за протокола само - имам си една 320-ка, но съвсем нормална да не кажа невзрачна. Относно темата - ами пуснах я, щото ми се иска IS-ка с турбо или 325 с турбо, но си нямам и идея кви пари трябват за въпросното турбо и затва си питам.


Като казах "няма кола" имах в предвид че нямаш подходяща кола за турбиниране от каде разбрах ми прочети си първия пост,пък и като гледам не съм и сбъркал нито имаш ис-ка нито 25-ца :roll:
Според мен ако искаше да научиш нещо досега щеше да си се вслушал в думите на колегата Kregec, сигурен съм че никой от тях няма да ти откаже малко информация.

Kregec написа:Бате за по подробно инфо се свържи или с Бат Колю, ludiagsm или Юзара, мисля че те се занимават с такива неща. Лудия скоро не е влизал и незам на ЛС дали ще отговори. Пиши на Бат Колю или Юзара, те могат да ти дадат инфо знам за Бат Колю че турбинира една ИС-ка Е30 даже съм я виждал в деиствие много е лоша :twisted:! Успех в начинанието и ако можеш опиши всичко което правиш и снимков матерял.

Както разбра от по горните постове и колегата Dizzel кара иска турбо и той няма да ти откаже информация. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 04 Ное 2008, 20:43

е30 е с 300кг. по лек от Е36 затова ефекта е по добър.
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 04 Ное 2008, 21:36

Prekysvach - ето тука в тая тема всичко е обяснено идеално
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=100841


А като говориш с гореспоменатите те ще ти кажат направи всичко едновременно защото да караш кола към 300 коня със сток спирачките е лудост. И ако питаш мен заеби ги тия ис-ки - не че няма да останеш доволен но друго си е 2.5 с турбина :mhihi:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 04 Ное 2008, 23:18

Dizzel написа:е30 е с 300кг. по лек от Е36 затова ефекта е по добър.
малко се изсили тука...иначе е вярно, че са по-леки и "ефекта" е по-добър.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 05 Ное 2008, 0:53

200 кила е разликата м/у е30 м42 и е36 м44.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 05 Ное 2008, 1:38

S-stail написа:200 кила е разликата м/у е30 м42 и е36 м44.
Доколкото знам разликата м/у Е30/Е36 при 318is e 1125/1240кг

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 05 Ное 2008, 10:59

Tова може би е по базовите модели,при мене са към
200кила разлика.И двете са с климатик.Испанските коли
имат точно ,,мокро,, тегло в талона.Е30ката съм я мерил
1150 с 20тина литра в резервара,а по испанския талон я даваха 1170.
Е36цата ми я дават 1350 по талон.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 05 Ное 2008, 19:43

Голфаджиите махат крикиве и резервни гуми за някакви 20 / 30кг.
А 200 / 300кг.
АААА
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 05 Ное 2008, 22:40

S-stail написа:Tова може би е по базовите модели,при мене са към
200кила разлика.И двете са с климатик.Испанските коли
имат точно ,,мокро,, тегло в талона.Е30ката съм я мерил
1150 с 20тина литра в резервара,а по испанския талон я даваха 1170.
Е36цата ми я дават 1350 по талон.
Е ти къде отиде батеее. Иначе си прав, че говаря как са по каталог, щото не секи има две испанки примерно и като го напишеш това се почват едни легенди ;)

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 07 Ное 2008, 16:14

На мене ми излезе 5к+ със доста проби и грешки, къде от глупост къде от незнание. Прескачам 325-ци. С 28ца не съм се пробвал но едва ли ще ме мине ;) Не съм сменял спирачки все още ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook