Вентилатора на парното спря да работи

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 25.11.2004

Вентилатора на парното спря да работи

Мнение от m_tcekov » 25 Ное 2004, 12:47

Вентилатора на парното не работи.Прекъсна ми веднъж но после се оправи сам,а преди два дена окончателно спря.Ако отида на ТЕСТ да ли ще покаже причината.БМВ-то ми е с климатроник.Благодаря предварително!

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 25 Ное 2004, 13:30

я пробвай дали работи на 4етвърта степен?
може да не работи на първите 3, а на четвърта да работи?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Re: Вентилатора на парното спря да работи

Мнение от Dimitar » 25 Ное 2004, 15:02

m_tcekov написа:...БМВ-то ми е с климатроник...

Engi имам съмнения, че не е това, за което си мислиш 8) . 95 г. а и с климатроник - има голяма вероятност да не е с резистори а с електронно управление.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 28.07.2004

Мнение от chefo20 » 25 Ное 2004, 19:40

Твоят проблем е свързан най-вероятно с устройството, което управлява силата на вътрешния вентилатор при климатроника. То представлява усилвателно стъпало и когато изгори, вентилаторът или спира да работи, или духа на мах без да може да се намали...
Намира се при Е36 над педала на газта, завряно във въздуховода. Има алуминиев радиатор във форма на таралеж, за да се охлажда.
Става въпрос за моделите с климатроник. При климатика тази работа вършат резистори.
За съжаление джаджата е скъпа.
Успех.

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Re: Вентилатора на парното спря да работи

Мнение от Engi » 25 Ное 2004, 20:11

Dimitar написа: ...


батко, аз съм 95та с климатроник и тоя проблем го ядох вече:(
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 25 Ное 2004, 23:35

Ясно - то кой ли не го е ял тоя проблем, ама феновете в Мюнхен и те по някое си време през 95г. чули за голямото папкане и взели, че сменили резистора с едни яки транзистори хакнати на един "таралеж" точно на същото място дето бил резистора. Ама нещо не са доогледали и това животно също дава фира от време на време. Сега незнам дали и при теб е резистор, ама ако не ме лъже паметта някъде в края на 95 или началото на 96 вече не е резистор. Ма няма значение де - проблема е един и същ и джаджата е на същото място 8) .

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 28.07.2004

Мнение от chefo20 » 26 Ное 2004, 12:20

Даа, проблемът го папкат и притежатели на Е46, както прочетох в разни форуми. Всички модели с климатроник са с такова транзисторно стъпало (за да се управлява силата електронно). По някое време (2000год) от БМВ го подобряват устройството с такова, дето има по-добър радиатор за охлаждане, понеже причината да гори явно е прегряване (особено при нередовна смяна на микрофилтър се обдухва по-слабо).
Моето беше няк'во френско. Смених го с BOSCH, което е с по-свестен радиатор.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 28.07.2004

Мнение от chefo20 » 29 Ное 2004, 11:40

Може би не обясних достатъчно подробно, за което се извинявам...
Въздуховодът не е този,който докарва въздуха до краката. Свали кората над педалите заедно с пластмасовата част под кормилото. После търси 5-жична букса по средната конзола (вдясно над педала на газта). Вижда се само задната част на устройството (черна бакелитена), отвиват се 4 болта и се вади. Радиаторът му (таралежът) не се вижда, докато не се извади.
Не е изключено и да е другаде при теб, но е сигурно, че имаш такова нещо, както е при всички климаторници. При Е46 е от другата страна на средната конзола.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 25.11.2004

Вентилатора на парното спря да работи

Мнение от m_tcekov » 30 Ное 2004, 14:29

Вентилатора на парното се оправи сам,вероятно някъде е имало лош контакт.Все пак благодаря за ценните съвети.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 778
Регистриран на: 12.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от BMX » 17 Фев 2005, 0:15

Вадя темата от архивите, но няма смисъл да пускам нова.
При мен се случи същото - парното изведнъж спря да духа силно. Аз съм с климатроник и перката не може да се издупи на мах. Едвам се върти.

Въпросът ми е ако сваля въпросния таралеж, как мога да проверя дали причината е в него? При вас това ли беше причината?

П.С.:Не разполагам с мултицет.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 17 Фев 2005, 7:39

BMX написа:Вадя темата от архивите, но няма смисъл да пускам нова.
При мен се случи същото - парното изведнъж спря да духа силно. Аз съм с климатроник и перката не може да се издупи на мах. Едвам се върти.

Въпросът ми е ако сваля въпросния таралеж, как мога да проверя дали причината е в него? При вас това ли беше причината?

П.С.:Не разполагам с мултицет.



а ти нямаш ли ми гсм-а

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 17 Фев 2005, 8:34

Е***** и проблемите :shock: дето почват да ни ги правят нашите прехвалени БМВ-та. Това да не са фордове или опели бе :?: Колкото върви напред прогреса толкова по-дефектни започват да ги правят колите :(
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 17 Фев 2005, 9:30

TOM написа:Е***** и проблемите :shock: дето почват да ни ги правят нашите прехвалени БМВ-та. Това да не са фордове или опели бе :?: Колкото върви напред прогреса толкова по-дефектни започват да ги правят колите :(



по-скоро нарочно за да може да си правят печалба и от сервиз и от части , а накрая като ти писне ,да си купиш новия модел

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 17 Фев 2005, 9:32

ludiagsm написа:
TOM написа:Е***** и проблемите :shock: дето почват да ни ги правят нашите прехвалени БМВ-та. Това да не са фордове или опели бе :?: Колкото върви напред прогреса толкова по-дефектни започват да ги правят колите :(



по-скоро нарочно за да може да си правят печалба и от сервиз и от части , а накрая като ти писне ,да си купиш новия модел


И ти си прав :idea:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 778
Регистриран на: 12.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от BMX » 17 Фев 2005, 11:14

ludiagsm написа:а ти нямаш ли ми гсм-а


Допитвам се първо до потърпевшите, пък после и на теб ще звънна! :D :D :D

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook