Вентилатора на парното спря да работи
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Вентилатора на парното спря да работи
Вентилатора на парното не работи.Прекъсна ми веднъж но после се оправи сам,а преди два дена окончателно спря.Ако отида на ТЕСТ да ли ще покаже причината.БМВ-то ми е с климатроник.Благодаря предварително!
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Re: Вентилатора на парното спря да работи
m_tcekov написа:...БМВ-то ми е с климатроник...
Engi имам съмнения, че не е това, за което си мислиш

Твоят проблем е свързан най-вероятно с устройството, което управлява силата на вътрешния вентилатор при климатроника. То представлява усилвателно стъпало и когато изгори, вентилаторът или спира да работи, или духа на мах без да може да се намали...
Намира се при Е36 над педала на газта, завряно във въздуховода. Има алуминиев радиатор във форма на таралеж, за да се охлажда.
Става въпрос за моделите с климатроник. При климатика тази работа вършат резистори.
За съжаление джаджата е скъпа.
Успех.
Намира се при Е36 над педала на газта, завряно във въздуховода. Има алуминиев радиатор във форма на таралеж, за да се охлажда.
Става въпрос за моделите с климатроник. При климатика тази работа вършат резистори.
За съжаление джаджата е скъпа.
Успех.
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
Re: Вентилатора на парното спря да работи
Dimitar написа: ...
батко, аз съм 95та с климатроник и тоя проблем го ядох вече:(

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Ясно - то кой ли не го е ял тоя проблем, ама феновете в Мюнхен и те по някое си време през 95г. чули за голямото папкане и взели, че сменили резистора с едни яки транзистори хакнати на един "таралеж" точно на същото място дето бил резистора. Ама нещо не са доогледали и това животно също дава фира от време на време. Сега незнам дали и при теб е резистор, ама ако не ме лъже паметта някъде в края на 95 или началото на 96 вече не е резистор. Ма няма значение де - проблема е един и същ и джаджата е на същото място
.

Даа, проблемът го папкат и притежатели на Е46, както прочетох в разни форуми. Всички модели с климатроник са с такова транзисторно стъпало (за да се управлява силата електронно). По някое време (2000год) от БМВ го подобряват устройството с такова, дето има по-добър радиатор за охлаждане, понеже причината да гори явно е прегряване (особено при нередовна смяна на микрофилтър се обдухва по-слабо).
Моето беше няк'во френско. Смених го с BOSCH, което е с по-свестен радиатор.
Моето беше няк'во френско. Смених го с BOSCH, което е с по-свестен радиатор.
Може би не обясних достатъчно подробно, за което се извинявам...
Въздуховодът не е този,който докарва въздуха до краката. Свали кората над педалите заедно с пластмасовата част под кормилото. После търси 5-жична букса по средната конзола (вдясно над педала на газта). Вижда се само задната част на устройството (черна бакелитена), отвиват се 4 болта и се вади. Радиаторът му (таралежът) не се вижда, докато не се извади.
Не е изключено и да е другаде при теб, но е сигурно, че имаш такова нещо, както е при всички климаторници. При Е46 е от другата страна на средната конзола.
Въздуховодът не е този,който докарва въздуха до краката. Свали кората над педалите заедно с пластмасовата част под кормилото. После търси 5-жична букса по средната конзола (вдясно над педала на газта). Вижда се само задната част на устройството (черна бакелитена), отвиват се 4 болта и се вади. Радиаторът му (таралежът) не се вижда, докато не се извади.
Не е изключено и да е другаде при теб, но е сигурно, че имаш такова нещо, както е при всички климаторници. При Е46 е от другата страна на средната конзола.
Вентилатора на парното спря да работи
Вентилатора на парното се оправи сам,вероятно някъде е имало лош контакт.Все пак благодаря за ценните съвети.
Вадя темата от архивите, но няма смисъл да пускам нова.
При мен се случи същото - парното изведнъж спря да духа силно. Аз съм с климатроник и перката не може да се издупи на мах. Едвам се върти.
Въпросът ми е ако сваля въпросния таралеж, как мога да проверя дали причината е в него? При вас това ли беше причината?
П.С.:Не разполагам с мултицет.
При мен се случи същото - парното изведнъж спря да духа силно. Аз съм с климатроник и перката не може да се издупи на мах. Едвам се върти.
Въпросът ми е ако сваля въпросния таралеж, как мога да проверя дали причината е в него? При вас това ли беше причината?
П.С.:Не разполагам с мултицет.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
BMX написа:Вадя темата от архивите, но няма смисъл да пускам нова.
При мен се случи същото - парното изведнъж спря да духа силно. Аз съм с климатроник и перката не може да се издупи на мах. Едвам се върти.
Въпросът ми е ако сваля въпросния таралеж, как мога да проверя дали причината е в него? При вас това ли беше причината?
П.С.:Не разполагам с мултицет.
а ти нямаш ли ми гсм-а
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
TOM написа:Е***** и проблемитедето почват да ни ги правят нашите прехвалени БМВ-та. Това да не са фордове или опели бе
Колкото върви напред прогреса толкова по-дефектни започват да ги правят колите
по-скоро нарочно за да може да си правят печалба и от сервиз и от части , а накрая като ти писне ,да си купиш новия модел
ludiagsm написа:TOM написа:Е***** и проблемитедето почват да ни ги правят нашите прехвалени БМВ-та. Това да не са фордове или опели бе
Колкото върви напред прогреса толкова по-дефектни започват да ги правят колите
по-скоро нарочно за да може да си правят печалба и от сервиз и от части , а накрая като ти писне ,да си купиш новия модел
И ти си прав

е21 345 0-402м 12.18


20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани