Ъпгрейд на седалките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- moniglow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Ъпгрейд на седалките
Колеги както знаете шофьорската седалка се амортизира в пъти повече от пасажерската и в един момент може да се скъса и тогава.....!!!
Карам Е36 97г.Колата е със кожен салон./светъл миши цвят/и започва да се протрива отляво,а отдясно кожата е почти нова. Понеже няма никакъв шанс да намеря същата кожа за претапециране ако се скъса, реших да преместя кожата от пасажерската седалка на шофьорската.
След като разглобих седалките се оказа,че седалката и облегалката
отляво са абсолютно еднакви с тези отдясно .Размених им местата и сега имам шофьорска седалка със здрава кожа и стегнат дунапрен .
Операцията отнема не повече от час ,а комфорта и удоволствието да се возиш в нова седалка си заслужава труда.
Карам Е36 97г.Колата е със кожен салон./светъл миши цвят/и започва да се протрива отляво,а отдясно кожата е почти нова. Понеже няма никакъв шанс да намеря същата кожа за претапециране ако се скъса, реших да преместя кожата от пасажерската седалка на шофьорската.
След като разглобих седалките се оказа,че седалката и облегалката
отляво са абсолютно еднакви с тези отдясно .Размених им местата и сега имам шофьорска седалка със здрава кожа и стегнат дунапрен .
Операцията отнема не повече от час ,а комфорта и удоволствието да се возиш в нова седалка си заслужава труда.
- xts
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E87, F25
Искам и аз да направя нещо подобно. Може ли дадеш някои напътствия и по-специално, ако има определни места, където трябва да се внимава.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Е това е колега добре че откри топлата вода че .... Супер тема никога нямаше да се сетя
Те на външен вид са толко различни ,а трябвало да се отвори да се види че са еднакви 


I'm slowly drifting


- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- xts
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E87, F25
Вие сега така го нахранихте момчето и няма кой да ми даде степ-бай-степ инструкции. Пак ще трябва да се ровя в Бентли менюъла.
Основното ми притеснение е да не счупя някоя щипка и после да ми трака пластмасата отзад. Също така седалката и облегалката едно цяло ли са? Като пусна седалката назад поне така изглежда.
Основното ми притеснение е да не счупя някоя щипка и после да ми трака пластмасата отзад. Също така седалката и облегалката едно цяло ли са? Като пусна седалката назад поне така изглежда.
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
xts написа:Вие сега така го нахранихте момчето и няма кой да ми даде степ-бай-степ инструкции. Пак ще трябва да се ровя в Бентли менюъла.
Основното ми притеснение е да не счупя някоя щипка и после да ми трака пластмасата отзад. Също така седалката и облегалката едно цяло ли са? Като пусна седалката назад поне така изглежда.
- Aбе те че са едно цяло са едно и в средата имаш метална шина на сгъвката,ама я кажи къде са болтовете дето се развиват за да се махнат от пласмасата?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
...
Що се базикате със момчето?
Поне е написал нещо полезно дето може да помогне на някои,споделил е опит,а не е задал поредния ТЪП въпрос,с каквито е пълно напоследък.
ЕВАЛА БАТЕ
Поне е написал нещо полезно дето може да помогне на някои,споделил е опит,а не е задал поредния ТЪП въпрос,с каквито е пълно напоследък.
ЕВАЛА БАТЕ

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Да бе верно,как му се нахвърлихте
.То може да са стари нещата,ама поне има смисъл в темата и я пуска с мисълта да помогне....
moniglow нема се пуашиш бате,добра е темичката

moniglow нема се пуашиш бате,добра е темичката


- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
- moniglow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Зравейте колеги,
Не се сърдя за първите коментари.Обикновенно така реагират “знаещите”.Даже когато Те питат например пречи ли на кондензатора да се монтира с дисплея налу,или искат да ги "светнем" защо толкова се харчат корите за врати на Е36 или други подобни ..............то това не е откриване на “топлата вода “, Те в следствие от интензивен мисловен процес отговорите си ги знаят ,ама така си питат-да проверят такива като нас дали сме чували .Добре че и такива ги има!!
Съжалявам,че не направих снимки,щеше да е по-лесно да покажа стъпките ,но ще
се опитам да опиша какво правих при размяната.
1.изваждате седалките от колата
-ако са с подгряване изключвате буксите ,също кабела на датчика за присъствие на пасажерсата седалка и кабела за пиропатрона на колана.
-освобождавате болта,който държи колана
Седалката и облегалката са две отделни части /поставени в/у конструкция/ и тази метална шина,която виждате м/у тях ,като пуснете седалката ,е елемент от конструкцията и не се пипа
2.разглобяването започва с :
- махане на подглавника/излиза с рязко и силно издърпване нагоре/
- гърба на облегалката е пластмасова кора,която в долната си част се държи с две види ,а в горната си част минава през втулките на подглавника.Развивате видите и повдигате кората нагора за да излезе от тези втулки и тя се отделя,тогава ще видите връхната част от копчетата-4бр /приличат на дюбели-назъбени в единия край-с дълж.10-12мм/
-Сега е време да освободите самата облегалка.Посредством тези пластмасови копчета е закрепена за пластмасовото корито върху което тя ляга.Понеже са на зъбчета,трябва внимателно да се стиснат с клещи,за да освободят зъбчетата и натискаш навън за да минат през отвора.Така освободена облегалката се отделя.
-Същата процедура се прави и със седалката-пак са 4бр.копчета/едното е на супер гадно място/
3.Разменяте и сглобявате.
Буксата отопление на седалките ,ако имате такова след размяната няма да може да се закрепи на старото място /понеже извода на кабела от седалката е в единия край /защото дължината не достатъчна ,но си изберете друго място.
Може би като четете изглежда сложно,но ако си отделите време и имате търпение,ще се получи.Успех!
Не се сърдя за първите коментари.Обикновенно така реагират “знаещите”.Даже когато Те питат например пречи ли на кондензатора да се монтира с дисплея налу,или искат да ги "светнем" защо толкова се харчат корите за врати на Е36 или други подобни ..............то това не е откриване на “топлата вода “, Те в следствие от интензивен мисловен процес отговорите си ги знаят ,ама така си питат-да проверят такива като нас дали сме чували .Добре че и такива ги има!!
Съжалявам,че не направих снимки,щеше да е по-лесно да покажа стъпките ,но ще
се опитам да опиша какво правих при размяната.
1.изваждате седалките от колата
-ако са с подгряване изключвате буксите ,също кабела на датчика за присъствие на пасажерсата седалка и кабела за пиропатрона на колана.
-освобождавате болта,който държи колана
Седалката и облегалката са две отделни части /поставени в/у конструкция/ и тази метална шина,която виждате м/у тях ,като пуснете седалката ,е елемент от конструкцията и не се пипа
2.разглобяването започва с :
- махане на подглавника/излиза с рязко и силно издърпване нагоре/
- гърба на облегалката е пластмасова кора,която в долната си част се държи с две види ,а в горната си част минава през втулките на подглавника.Развивате видите и повдигате кората нагора за да излезе от тези втулки и тя се отделя,тогава ще видите връхната част от копчетата-4бр /приличат на дюбели-назъбени в единия край-с дълж.10-12мм/
-Сега е време да освободите самата облегалка.Посредством тези пластмасови копчета е закрепена за пластмасовото корито върху което тя ляга.Понеже са на зъбчета,трябва внимателно да се стиснат с клещи,за да освободят зъбчетата и натискаш навън за да минат през отвора.Така освободена облегалката се отделя.
-Същата процедура се прави и със седалката-пак са 4бр.копчета/едното е на супер гадно място/
3.Разменяте и сглобявате.
Буксата отопление на седалките ,ако имате такова след размяната няма да може да се закрепи на старото място /понеже извода на кабела от седалката е в единия край /защото дължината не достатъчна ,но си изберете друго място.
Може би като четете изглежда сложно,но ако си отделите време и имате търпение,ще се получи.Успех!
Браво. Много добър коментар за знаещите, искрено се забавлявах и много добро обяснение.
Мен ме интересуваше как "културно" се сваля пластмасовата кора отзад без да се троши, за да си захвана едното лостче на облегалката (това което я сваля напред, за да седнат отзад хора). Явно първо се свалят двете болтчета и тогава.
Мен ме интересуваше как "културно" се сваля пластмасовата кора отзад без да се троши, за да си захвана едното лостче на облегалката (това което я сваля напред, за да седнат отзад хора). Явно първо се свалят двете болтчета и тогава.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани