Гарнитурата на главата сълзи !!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 24.09.2004
Местоположение: София

Гарнитурата на главата сълзи !!!

Мнение от andi » 19 Ное 2004, 15:26

Забелязах, че е омаслена едната страна на двигателя. В ДаруКар казаха, че сълзи гарнитурата на главата. За да се смени трябвало да се шлайфа главата !?!?! И ремонта щял да струва 1500-2000 лв. ?!?!?!
Както и да го гледам това е 1/4 от цената на колата .
Моля някой да сподели ако има информация по този вапрос.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от batDancho » 19 Ное 2004, 15:41

Много интересно как определиха, че трябва да се шлайфа главата, без да я свалят. Доколкото ми е известно, това се определя, като се свали главата, постави се на фреза и със индикаторен часовник се проверява дали е изкорубена или не, и ако да, колко трябва да се отнеме :shock: :shock: :shock:
Моето мнение е да провериш и при други майстори дали няма да стане само със смяна на гарнитура - по малко от 10 % от цената, която са ти казали.
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 778
Регистриран на: 12.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от BMX » 19 Ное 2004, 16:15

Andi,
Имам същия проблем и си карам така. Мисля, че докато сълзенето не стане по-интензивно, безсмислено е да се занимаваш.

Все пак ако решиш да оправиш проблема драсни 2-3 реда, колко струва и къде си го оправил.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 24.09.2004
Местоположение: София

Мнение от andi » 19 Ное 2004, 17:03

Ще пиша.
Проблема е в това, че има вероятност да се смесят водата и маслото в един момент. Или поне така ми казаха.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: Гарнитурата на главата сълзи !!!

Мнение от ludiagsm » 19 Ное 2004, 17:03

andi написа:Забелязах, че е омаслена едната страна на двигателя. В ДаруКар казаха, че сълзи гарнитурата на главата. За да се смени трябвало да се шлайфа главата !?!?! И ремонта щял да струва 1500-2000 лв. ?!?!?!
Както и да го гледам това е 1/4 от цената на колата .
Моля някой да сподели ако има информация по този вапрос.
\


гарнитурата ти струва 40лв , шлайфането на главата 15лв , 60лв за ремонта

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 24.09.2004
Местоположение: София

Мнение от andi » 19 Ное 2004, 17:04

В кой сервиз ще стане това ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 19 Ное 2004, 17:18

ся ,то туй сълзене е най вероятно от капака на клапаните а не от гарнитурата на главата .. инак и аз го имам ,мотора ми седи леко омазнен от едната страна .. и така години наред :D карай си колата не са занимавай с глупости ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 19 Ное 2004, 17:18

andi написа:В кой сервиз ще стане това ?



има две възможности едната е в реномиран сервиз (новия автосервиз на капитолия там цената оба4е е 140лв) другия вариант е при един мой познат (гаражен майстор 60лв) , аз мойта глава си я направих пред блока и не ми струваше нищо :) такива работи ако искаш повече подробности звънни на 0886 444 448 Иво

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 19 Ное 2004, 19:17

И умната сгаражните майстори щото от 60 да не станат 6ххх :P
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 19 Ное 2004, 23:30

Еее ти пък, някои ползват гаражната литература на хайнес. Там пише - това е глава, това гарнитура, това болт и "за повече информация се обърнете към специализиран сервиз" :?
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 17.07.2004

Re: Гарнитурата на главата сълзи !!!

Мнение от Sasho 28 » 20 Ное 2004, 22:12

andi написа:Забелязах, че е омаслена едната страна на двигателя. В ДаруКар казаха, че сълзи гарнитурата на главата. За да се смени трябвало да се шлайфа главата !?!?! И ремонта щял да струва 1500-2000 лв. ?!?!?!
Както и да го гледам това е 1/4 от цената на колата .
Моля някой да сподели ако има информация по този вапрос.
Един съвет-никога не прави нищо в Дару.А лудия е прав за цената
Живота се измерва с моментите,когато сърцето ти спира

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 22 Ное 2004, 11:23

TOM написа:Еее ти пък, някои ползват гаражната литература на хайнес. Там пише - това е глава, това гарнитура, това болт и "за повече информация се обърнете към специализиран сервиз" :?
Аз ползвам Haynes. Наистина пише всичко най-подробно. Но, ако не го пишеше, нямаше за 10мин да свалям задния барабан, щото, откъде щях да разбера, че вътре има механизъм за автоматично регулиране на задните накладки, който може да се "свие" през отвор за болт. Много малко са нещата, за които пише "за повече информация се обърнете към специализиран сервиз". Не съм се снабдил с Bentley още, но, ако го имам, ще ползвам и него. Аман от пишман майстори. Предпочитам сам да си ремонтирам колата с каквато и да е достоверна информация.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 22.07.2004
Местоположение: Sofia

Внимавай!

Мнение от mitak » 03 Яну 2005, 1:17

Наистина може и да е от главата.
Някои от главите пък пише по книгите да не се шлайфат!
При смяна новите болтове са задължителни!!!!!!! Ако ти се скъса болт ваденето му искам да съм там да го видя. За да изпусне гарнитурата си има причина. Преди да си я разбрал не би трябвало да събираш. Карането така е голям проблем пък и може да те остави някъде. Гарнитури за колата ще намериш от 30 до 130. Не си писал какъв е мотора. Покрай свалянето на главата ще ти трябват още куп гарнитурки. Ползвай момента да си смениш антифриза. Провери леглата на клапаните. Ако не е крива главата не се шлайфа.
ПРОВЕРИ ВСИЧКИ ВОДНИ СЪЕДИНЕНИЯ!!! Като я свалиш не е проблем ако има напукани ... та да не правиш всичко на ново.
Успех!!!
Ne si karajte BMWto po majstori!

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 03 Яну 2005, 9:45

как са вади скъсан болт- слагаш една гаика от горе и СО2 наваряш докат стане ама не мнооо 4е да не стане белята :mhihi:
ИзображениеИзображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook