Гарнитурата на главата сълзи !!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Гарнитурата на главата сълзи !!!
Забелязах, че е омаслена едната страна на двигателя. В ДаруКар казаха, че сълзи гарнитурата на главата. За да се смени трябвало да се шлайфа главата !?!?! И ремонта щял да струва 1500-2000 лв. ?!?!?!
Както и да го гледам това е 1/4 от цената на колата .
Моля някой да сподели ако има информация по този вапрос.
Както и да го гледам това е 1/4 от цената на колата .
Моля някой да сподели ако има информация по този вапрос.
- batDancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
Много интересно как определиха, че трябва да се шлайфа главата, без да я свалят. Доколкото ми е известно, това се определя, като се свали главата, постави се на фреза и със индикаторен часовник се проверява дали е изкорубена или не, и ако да, колко трябва да се отнеме
Моето мнение е да провериш и при други майстори дали няма да стане само със смяна на гарнитура - по малко от 10 % от цената, която са ти казали.



Моето мнение е да провериш и при други майстори дали няма да стане само със смяна на гарнитура - по малко от 10 % от цената, която са ти казали.
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Гарнитурата на главата сълзи !!!
\andi написа:Забелязах, че е омаслена едната страна на двигателя. В ДаруКар казаха, че сълзи гарнитурата на главата. За да се смени трябвало да се шлайфа главата !?!?! И ремонта щял да струва 1500-2000 лв. ?!?!?!
Както и да го гледам това е 1/4 от цената на колата .
Моля някой да сподели ако има информация по този вапрос.
гарнитурата ти струва 40лв , шлайфането на главата 15лв , 60лв за ремонта
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
ся ,то туй сълзене е най вероятно от капака на клапаните а не от гарнитурата на главата .. инак и аз го имам ,мотора ми седи леко омазнен от едната страна .. и така години наред
карай си колата не са занимавай с глупости ..

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
andi написа:В кой сервиз ще стане това ?
има две възможности едната е в реномиран сервиз (новия автосервиз на капитолия там цената оба4е е 140лв) другия вариант е при един мой познат (гаражен майстор 60лв) , аз мойта глава си я направих пред блока и не ми струваше нищо

Re: Гарнитурата на главата сълзи !!!
Един съвет-никога не прави нищо в Дару.А лудия е прав за ценатаandi написа:Забелязах, че е омаслена едната страна на двигателя. В ДаруКар казаха, че сълзи гарнитурата на главата. За да се смени трябвало да се шлайфа главата !?!?! И ремонта щял да струва 1500-2000 лв. ?!?!?!
Както и да го гледам това е 1/4 от цената на колата .
Моля някой да сподели ако има информация по този вапрос.
Живота се измерва с моментите,когато сърцето ти спира
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Аз ползвам Haynes. Наистина пише всичко най-подробно. Но, ако не го пишеше, нямаше за 10мин да свалям задния барабан, щото, откъде щях да разбера, че вътре има механизъм за автоматично регулиране на задните накладки, който може да се "свие" през отвор за болт. Много малко са нещата, за които пише "за повече информация се обърнете към специализиран сервиз". Не съм се снабдил с Bentley още, но, ако го имам, ще ползвам и него. Аман от пишман майстори. Предпочитам сам да си ремонтирам колата с каквато и да е достоверна информация.TOM написа:Еее ти пък, някои ползват гаражната литература на хайнес. Там пише - това е глава, това гарнитура, това болт и "за повече информация се обърнете към специализиран сервиз"
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

Внимавай!
Наистина може и да е от главата.
Някои от главите пък пише по книгите да не се шлайфат!
При смяна новите болтове са задължителни!!!!!!! Ако ти се скъса болт ваденето му искам да съм там да го видя. За да изпусне гарнитурата си има причина. Преди да си я разбрал не би трябвало да събираш. Карането така е голям проблем пък и може да те остави някъде. Гарнитури за колата ще намериш от 30 до 130. Не си писал какъв е мотора. Покрай свалянето на главата ще ти трябват още куп гарнитурки. Ползвай момента да си смениш антифриза. Провери леглата на клапаните. Ако не е крива главата не се шлайфа.
ПРОВЕРИ ВСИЧКИ ВОДНИ СЪЕДИНЕНИЯ!!! Като я свалиш не е проблем ако има напукани ... та да не правиш всичко на ново.
Успех!!!
Някои от главите пък пише по книгите да не се шлайфат!
При смяна новите болтове са задължителни!!!!!!! Ако ти се скъса болт ваденето му искам да съм там да го видя. За да изпусне гарнитурата си има причина. Преди да си я разбрал не би трябвало да събираш. Карането така е голям проблем пък и може да те остави някъде. Гарнитури за колата ще намериш от 30 до 130. Не си писал какъв е мотора. Покрай свалянето на главата ще ти трябват още куп гарнитурки. Ползвай момента да си смениш антифриза. Провери леглата на клапаните. Ако не е крива главата не се шлайфа.
ПРОВЕРИ ВСИЧКИ ВОДНИ СЪЕДИНЕНИЯ!!! Като я свалиш не е проблем ако има напукани ... та да не правиш всичко на ново.
Успех!!!
Ne si karajte BMWto po majstori!
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
как са вади скъсан болт- слагаш една гаика от горе и СО2 наваряш докат стане ама не мнооо 4е да не стане белята 



14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани