Пак скъсан болт:)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Пак скъсан болт:)

Мнение от Митко Ганчев » 25 Окт 2008, 19:23

Писна ми да ги късам, тъпото е че тоя път е на изпускателния колектор :roll:

Някой знае ли, тоя болт как е хванат към блока и как се сменя? Мислех да сменям гарнитурата, ама сега ме е страх да не изпокъсам и останалите :roll:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 25 Окт 2008, 19:30

Според мен са на шпилки , пробвай да напръскаш с WD40 преди да ги отвиваш ,след като отвиеш всички , разпробиваш скъсания и сменяш шпилката . Друг вариант е да завариш гайка върху скъсания болт, но за целт-а ти трябва маистор .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 25 Окт 2008, 19:58

Само майстор ли може да заварява :shock: Бах значи съм голям майстор като си заварих една лампа на сълба пред нас :!: Вече да ми викате майсторе ! Са стига глупости ... Колега напръскай ги хубаво с WD40 преди да отвиваш ама не го жали хубаво пръскай и изчакай малко да подейства 5 минутки , тогава отвивай
I'm slowly drifting
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 25 Окт 2008, 20:16

нищо не разпробиваш..махаи смело вси4ки шпилки..дори и да се скьсат още няколко шпилки като махнеш 4угунения колектор ще стьр4ат още..вариянт 1 навинаш 2 гаики така 4е да са контра една с друга и отвиваш и вариянт 2 слагаш гаика парваш я с електрожена или друг заварь4ен апарат и отвиваш лека полека да не ги скьсаш докато е вьтре 4е с разпробиване не ми се мисли..едното е алумин другото стомана а мястото кофти и ще стане мазало..НО ПРИ ДВАТА СЛУ4АЯ ПОЛЗВАИ ВД 40 ИЛИ НАИ ДОБРЕ ИДИ ПРИ ИЗПИТАН МАИСТОР КОИТО ЗНАЕ КАК 4Е Е ДЕЛИКАТНО

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 25 Окт 2008, 20:33

Да разбирам, че от другата страна просто са завити в блока, без някакво друго захващане? Това добре, ама тия шпилки не ги виждам при бмв като резервна част, просто да търся от някъде нови със същия размер ли или как се процедира?
Изображение


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 25 Окт 2008, 20:49

късал съм шпилки на М40-ката..решението е с обратна резба да се разпробие самата шпилка,вътре се навива друга в нея и се вади по този начин...и тъй като 100% ще е наранено малко гнездото на оригиналната се прави нова с размер 8мм за във блока или 6 беше и 2 мм по-тънка,за да мине през ушето на колекторите...не е голяма сложнотия работата ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 25 Окт 2008, 21:13

Мисля, че ще пробвам това с двете гайки, щото все пак болта стърчи от главата. Ама първо да намеря нови шпилки. Каквото пипна по тая кола, го развалям :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 25 Окт 2008, 21:16

Защо не пробиеш в болта по малка обратна резба и с друг по малак болт да го развиеш ? Използвайки WD40 разбирасе
I'm slowly drifting
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 25 Окт 2008, 21:17

И аз преди бях скъсал няколко шпилки на 136-ката в сервиза ми казаха че може някои да е останал вътре като са се скъсали .. както и да е... сменихме болтовете и гарнитурата на колекторите и карах така ;) нямаше проблеми
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 25 Окт 2008, 21:41

отиваш на стругар и ти прави каквото ти трябва само занеси старата шпилка..за 36 320 са малко нестандартни шпилките маи са 7 мм и резбата е няква...иди на сртугар ще ти ги направи...бьди внимателен 4е не ми се мисли вариянта с разпробиване...как ще завреш бормашината как ще центрираш?освен ако не свалиш цялата глава ама тва е хамалогия..пробваи да ги отвиеш леко и с вд 40 праскаи и по4акаи 5-10 минутки и не натягаи изведнаж а леко ако трагне добре и развартаи на една страна после на друга и пак прьскаи с вд 40.. ада и валшебната думи4ка кажи нещо с някои родител и интимен контакт варши работа понякога :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 25 Окт 2008, 22:05

Дано успееш с двете гайки , и Пръскай смело с WD40 до посиняване :)

УСПЕХ
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook