Зверски разход...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
Зверски разход...
Тъкмо се радвам, че бензина падна под 2 лева, и хоп точно тогава колата се развали
Вчера сипвам 20 лв. - 10литра(УШ), карам 40 километра(градско) 20-те лева ги няма, сравнително леко каране в задръстванията, бурене, ръчкане и естествено малко парзаляне(викам да не карам М-ка бре)..
... мисля, че сондата е издухала или пък деда знам, някакви предложения преди да съм отишъл при доктор Чирков...? 



- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Ми аз със скъсани кабели на ламбда сондата правех градско 10,5 извънградско 6,5 със сравнително икономично каране. Скоро ходих профилактично на диагностика я засякаха и ги оправиха. Така че сигурно проблема ще иде от друго пък може и да са ти сипали по-малко бензин. И аз веднъж се уплаших така ама се оказа че нивомера на резервоара не е правел добър контакт 


- johnni_b
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.02.2008
- Местоположение: гр.Тутракан
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 525D 2001г.седан
Колега, със сигурност е ламбда сондата. И при мен беше така, за 20 лева бензин изминавах долу-горе същите километри както и ти. В сряда смених сондата и сега е ок.
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
На мене ми даде 18.5/100км. Сипах за 40лв при цена 2.20/л и изминах 97км
. Възможно ли е този разход да идва от това че работата ми е на 2 км от нас и колата неможе да загрее до там, или да търся някъде другаде причината? Откъдето ми идва другия въпрос: На зет ми 190-ката 2.3i за 1/3-та от същото разстояние стрелката на температурата се покачва до 90 градуса, а моята едвам стига до 1-вата чертичка когато вече съм пред работата. Един приятел има Е46 323Ci. Веднъж се возих при него и когато запали колата беше напълно изстинала. Поработи така има няма 2-3 мин и си загря как си трябва. Та сега къде да търся проблема за разхода: в студения двигател или е нещо друго. И нормално ли е да загрява толкова бавно. Колата е 320i автомат. Автомата сутрин превключва на 3000оборота (оттам пък ми идва мисълта че като се върти по-бързо двигателя, триенето е по-голямои съответно загряването)



- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
В сковалия се потрошен О пръстен на термостата
,а може и в самия термостат смени ги и 2те 70 лева са че идва зима и те чака студ .... А разхода едва ли е само от това че не загрява

I'm slowly drifting


- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Сега се сетих и друго: Въпросното виско кога трябва да се върти? Когато температурата е достигнала 90 градуса ли се разширява и зацепва или си върти и под 90 градуса? Защото ми направи впечатление че и под 90 градуса се върти мойто (а не съм се сетил до сега да го видя сутрин дали върти на студен старт) ако НЕ трябва да се върти постоянно, значи е заминало и като ми върти на студено сутрин как ще загреее бързо?!
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
joreto_88 написа:Защото ми направи впечатление че и под 90 градуса се върти мойто
Каквото и да правиш перката винаги се върти при запален мотор...трябва да се замислиш ако не се върти

виското сутри се върти малко по-бързо. това е първите няколко секунди до една минута според студа. след това сработва на високи обороти, чак когато стане жежко на радиатора отпред
а за загряването моята 20-ка изправя на средата точно за 2км градско/включва 2 кръстовища и един светофар/ като се сменя към 2-2500. извънграда 3-4км според зависи
а за загряването моята 20-ка изправя на средата точно за 2км градско/включва 2 кръстовища и един светофар/ като се сменя към 2-2500. извънграда 3-4км според зависи
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
От някъде бях чул, че представлява силикон, който се разширява при по висока температура и зацепва. Подобно на електромагнитната перка на 190-тката промерно: като превиши градусите, цък, магните придърпа перката и се завърта с оборотите на двигателя. Така ли е или бъркам нещо.
При мене влючва 2 кръстовища и 2 светофара, даже ако ме хване и 2-рия си заграва съвсем малко преди средата. Но го сравнявам с Е46-цата на приятеля ми и, 190-ката на зет ми и една очиларка, които за 3-но по-късо разстояние загряват до работната си температура
Абе както и да е, то се знае че тук с клавиатурата няма да реша проблема, айде стига съм съсипвал темата на колегата, за което се извинявам.
Hellrider написа:виското сутри се върти малко по-бързо. това е първите няколко секунди до една минута според студа. след това сработва на високи обороти, чак когато стане жежко на радиатора отпред
а за загряването моята 20-ка изправя на средата точно за 2км градско/включва 2 кръстовища и един светофар/ като се сменя към 2-2500. извънграда 3-4км според зависи
При мене влючва 2 кръстовища и 2 светофара, даже ако ме хване и 2-рия си заграва съвсем малко преди средата. Но го сравнявам с Е46-цата на приятеля ми и, 190-ката на зет ми и една очиларка, които за 3-но по-късо разстояние загряват до работната си температура
Абе както и да е, то се знае че тук с клавиатурата няма да реша проблема, айде стига съм съсипвал темата на колегата, за което се извинявам.
Е щом си на 2км от работа и караш само толкова е нормално
Иначе 6така верно загрява бая по-бързо
Нищо общо с перката на мерца
Това работи на принципа на термостата. Като загрява, се разширява и върти по-бързо. Понеже водната помпа се върти, на центробежен принцип много бавно и плавно увеличава скоростта. Изрядно виско при студено палене се върти с оборотите на помпата и после почва да се върти бавно (без да мете улиците). Топлината се предава към виското по оста на водната помоа. Това е което знам по въпроса. Не съм сигурен вътре дали е восък или силикон или един Господ знае какво... Ще поровя из нета и ще пиша по-нататък.

Иначе 6така верно загрява бая по-бързо

Нищо общо с перката на мерца

по принцип бмв-то го хвалят че загрява много бързо и моето е така няма километар и е на средата, колега виското се върти по такта на двигателя преди да достигне момента на загряване това да нете притеснява 6том не прегрява но за големиа разход ходи при маистор но като му кажеш че бмв гори много щи каже те са така 

- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Сега покрай тия граждански, прегледи, каско, данъци, подготовка за зимата и т.н. ще ми доста трудничко да я закарам на майстор защото не визмам 2000лв заплата. А и както постоянно надуват цените. При първа възможност ще я погледна. Благодаря на всички за полезните съвети.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани