Зверски разход...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1308
Регистриран на: 12.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: харабийската
Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
Детайли за колата: Пълно шукаритети!

Зверски разход...

Мнение от Richmond » 25 Окт 2008, 19:21

Тъкмо се радвам, че бензина падна под 2 лева, и хоп точно тогава колата се развали :mhihi: Вчера сипвам 20 лв. - 10литра(УШ), карам 40 километра(градско) 20-те лева ги няма, сравнително леко каране в задръстванията, бурене, ръчкане и естествено малко парзаляне(викам да не карам М-ка бре).. :mhihi: ... мисля, че сондата е издухала или пък деда знам, някакви предложения преди да съм отишъл при доктор Чирков...? :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 25 Окт 2008, 19:28

Моето предположение е че трябва направо да звънниш на д-р Чирков :mhihi:
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 25 Окт 2008, 19:46

Ми аз със скъсани кабели на ламбда сондата правех градско 10,5 извънградско 6,5 със сравнително икономично каране. Скоро ходих профилактично на диагностика я засякаха и ги оправиха. Така че сигурно проблема ще иде от друго пък може и да са ти сипали по-малко бензин. И аз веднъж се уплаших така ама се оказа че нивомера на резервоара не е правел добър контакт :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.02.2008
Местоположение: гр.Тутракан
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525D 2001г.седан

Мнение от johnni_b » 25 Окт 2008, 21:21

Колега, със сигурност е ламбда сондата. И при мен беше така, за 20 лева бензин изминавах долу-горе същите километри както и ти. В сряда смених сондата и сега е ок.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Мнение от joreto_88 » 25 Окт 2008, 22:16

На мене ми даде 18.5/100км. Сипах за 40лв при цена 2.20/л и изминах 97км :shock: :shock: :shock: . Възможно ли е този разход да идва от това че работата ми е на 2 км от нас и колата неможе да загрее до там, или да търся някъде другаде причината? Откъдето ми идва другия въпрос: На зет ми 190-ката 2.3i за 1/3-та от същото разстояние стрелката на температурата се покачва до 90 градуса, а моята едвам стига до 1-вата чертичка когато вече съм пред работата. Един приятел има Е46 323Ci. Веднъж се возих при него и когато запали колата беше напълно изстинала. Поработи така има няма 2-3 мин и си загря как си трябва. Та сега къде да търся проблема за разхода: в студения двигател или е нещо друго. И нормално ли е да загрява толкова бавно. Колата е 320i автомат. Автомата сутрин превключва на 3000оборота (оттам пък ми идва мисълта че като се върти по-бързо двигателя, триенето е по-голямои съответно загряването)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 25 Окт 2008, 22:18

В сковалия се потрошен О пръстен на термостата :mhihi: ,а може и в самия термостат смени ги и 2те 70 лева са че идва зима и те чака студ .... А разхода едва ли е само от това че не загрява
I'm slowly drifting
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Мнение от joreto_88 » 25 Окт 2008, 22:25

Сега се сетих и друго: Въпросното виско кога трябва да се върти? Когато температурата е достигнала 90 градуса ли се разширява и зацепва или си върти и под 90 градуса? Защото ми направи впечатление че и под 90 градуса се върти мойто (а не съм се сетил до сега да го видя сутрин дали върти на студен старт) ако НЕ трябва да се върти постоянно, значи е заминало и като ми върти на студено сутрин как ще загреее бързо?!


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 25 Окт 2008, 22:29

joreto_88 написа:Защото ми направи впечатление че и под 90 градуса се върти мойто

Каквото и да правиш перката винаги се върти при запален мотор...трябва да се замислиш ако не се върти ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 25 Окт 2008, 22:33

виското сутри се върти малко по-бързо. това е първите няколко секунди до една минута според студа. след това сработва на високи обороти, чак когато стане жежко на радиатора отпред
а за загряването моята 20-ка изправя на средата точно за 2км градско/включва 2 кръстовища и един светофар/ като се сменя към 2-2500. извънграда 3-4км според зависи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Мнение от joreto_88 » 25 Окт 2008, 22:35

От някъде бях чул, че представлява силикон, който се разширява при по висока температура и зацепва. Подобно на електромагнитната перка на 190-тката промерно: като превиши градусите, цък, магните придърпа перката и се завърта с оборотите на двигателя. Така ли е или бъркам нещо.

Hellrider написа:виското сутри се върти малко по-бързо. това е първите няколко секунди до една минута според студа. след това сработва на високи обороти, чак когато стане жежко на радиатора отпред
а за загряването моята 20-ка изправя на средата точно за 2км градско/включва 2 кръстовища и един светофар/ като се сменя към 2-2500. извънграда 3-4км според зависи


При мене влючва 2 кръстовища и 2 светофара, даже ако ме хване и 2-рия си заграва съвсем малко преди средата. Но го сравнявам с Е46-цата на приятеля ми и, 190-ката на зет ми и една очиларка, които за 3-но по-късо разстояние загряват до работната си температура

Абе както и да е, то се знае че тук с клавиатурата няма да реша проблема, айде стига съм съсипвал темата на колегата, за което се извинявам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 17.07.2006
Местоположение: град Русе

Мнение от na4o1978 » 25 Окт 2008, 23:26

BMW- колега нема такава любов и моята кат я приxване гори колкото
тя си пожелае
дай му гас

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1156
Регистриран на: 7.06.2007
Пол: Мъж
Кара: 320i

Мнение от k1k0 » 26 Окт 2008, 0:26

По-принцип като застудее колата си гори повечко особено ако не я караш надълго да загрее а само къси разтояния тогава може да ти даде и огромен разход :mhihi:
Beautiful Mechanical Wonder

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 26 Окт 2008, 0:36

Е щом си на 2км от работа и караш само толкова е нормално ;)
Иначе 6така верно загрява бая по-бързо ;)

Нищо общо с перката на мерца ;) Това работи на принципа на термостата. Като загрява, се разширява и върти по-бързо. Понеже водната помпа се върти, на центробежен принцип много бавно и плавно увеличава скоростта. Изрядно виско при студено палене се върти с оборотите на помпата и после почва да се върти бавно (без да мете улиците). Топлината се предава към виското по оста на водната помоа. Това е което знам по въпроса. Не съм сигурен вътре дали е восък или силикон или един Господ знае какво... Ще поровя из нета и ще пиша по-нататък.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 25.08.2008

Мнение от bobidogg » 26 Окт 2008, 9:59

по принцип бмв-то го хвалят че загрява много бързо и моето е така няма километар и е на средата, колега виското се върти по такта на двигателя преди да достигне момента на загряване това да нете притеснява 6том не прегрява но за големиа разход ходи при маистор но като му кажеш че бмв гори много щи каже те са така :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Мнение от joreto_88 » 26 Окт 2008, 10:30

Сега покрай тия граждански, прегледи, каско, данъци, подготовка за зимата и т.н. ще ми доста трудничко да я закарам на майстор защото не визмам 2000лв заплата. А и както постоянно надуват цените. При първа възможност ще я погледна. Благодаря на всички за полезните съвети.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook