Тресене при потегляне
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Здравейте,на всички един съвет към колегите rdk и sider23 относно тресенето при потегляне,ако съм разбрал правилно.Имах го същия проблем при предишното ми БМВ и го реших като си смених спирачната течност нацяло и разбирасе при обезвъздушаването не пропуснах и съединителя.Течноста за спирачките и съединителя се намира в един и същи съд и нивото трябва да е винаги на мах,нормално е да спада при износване на накладките на спирачките.Надявам се да съм Ви бил полезен.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- sider23
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 6.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 330xd
- Мечтае да кара: M6 Grand Coupe
много ти благодаря за съвета....
честно казано моята спирачна течност не съм я сменял скоро.
искаш да кажеш, че тя е една и съща и за съединителя ли, защото моите съмнения ме водят точно към него?
а за обезвъздушаването - за спирачната система знам, че се прави, но за съединителя не знаех, че се обезвъздушава....
пак мерси и дано само това да е проблема....
честно казано моята спирачна течност не съм я сменял скоро.
искаш да кажеш, че тя е една и съща и за съединителя ли, защото моите съмнения ме водят точно към него?
а за обезвъздушаването - за спирачната система знам, че се прави, но за съединителя не знаех, че се обезвъздушава....
пак мерси и дано само това да е проблема....
sider23 написа:много ти благодаря за съвета....
честно казано моята спирачна течност не съм я сменял скоро.
искаш да кажеш, че тя е една и съща и за съединителя ли, защото моите съмнения ме водят точно към него?
а за обезвъздушаването - за спирачната система знам, че се прави, но за съединителя не знаех, че се обезвъздушава....
пак мерси и дано само това да е проблема....

Винтилчето,което е на схемата като #16 служи за обезвъздушаване(като при спирачките)
- sider23
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 6.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 330xd
- Мечтае да кара: M6 Grand Coupe
мерси за схемата, колега.
имам и още едно въпросче...
може ли от това да е и факта, че сутрин като е по-студено при запалване леко покачва оборотите и после ги нормализира.
или това си е нормално за дизелите при по-студено време.....
имам и още едно въпросче...
може ли от това да е и факта, че сутрин като е по-студено при запалване леко покачва оборотите и после ги нормализира.
или това си е нормално за дизелите при по-студено време.....
- oTECa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 2.07.2007
- Местоположение: Дупница
- Детайли за колата: 320д, 320и, 328и
sider23 написа:мерси за схемата, колега.
имам и още едно въпросче...
може ли от това да е и факта, че сутрин като е по-студено при запалване леко покачва оборотите и после ги нормализира.
или това си е нормално за дизелите при по-студено време.....
Това колега е съвсем нормално при дизела. Аз имах термостат за смяна и я карах една седмица на къси разтояния(1-2 километра). Колата едвам излизаше от синята зона. Катоп смених термостата усетих спад в разхода на гориво с около 1 литър

- niki CA 2925 KB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 2.03.2007
- Местоположение: София
Това с те4носта ми зву4и лого4но
Мерси колега 4е и моита тресе не винаги но го прави при потегляне по някога
Мерси колега 4е и моита тресе не винаги но го прави при потегляне по някога
(ЕЦВАНЕ)
- ivo752
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: Mалката Виена
- Пол: Мъж
- Кара: Е60,530Д
- Мечтае да кара: влака
При мен изчезна притрисането след като смених тампона на двигателя/беше скъсан/
,но това със съединителя ми се струва най-логично,защото като я карам по продължително в града/ разбирай по-честата му употреба/ се появява едно леко притрисане ама айде това да е 


- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Здравейте,спирачната течност се сменя на всеки две години,макс три.Видимо може да е бистра,но за този период си губи свойствата.Много бързо абсорбира влага и след това не е същото.Ако повече от три години не е сменяна сигурно ще потече не черна а кал от целиндрите.Смяната става лесно,с една спринцовка се вади течноста от резерварчето и се долива с нова.След това се обезвъздушават задно дясно,задно ляво,предно дясно,предно ляво и съединителя.Направете го и споделете какво е излязло и имали промяна след това.Ще Ви трябва около 1л.течност най много,за пълната смяна.
Успех колеги.
Успех колеги.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани