Тресене при потегляне

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 20 Окт 2008, 15:51

Здравейте,на всички един съвет към колегите rdk и sider23 относно тресенето при потегляне,ако съм разбрал правилно.Имах го същия проблем при предишното ми БМВ и го реших като си смених спирачната течност нацяло и разбирасе при обезвъздушаването не пропуснах и съединителя.Течноста за спирачките и съединителя се намира в един и същи съд и нивото трябва да е винаги на мах,нормално е да спада при износване на накладките на спирачките.Надявам се да съм Ви бил полезен.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 6.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 330xd
Мечтае да кара: M6 Grand Coupe

Мнение от sider23 » 20 Окт 2008, 17:33

много ти благодаря за съвета....

честно казано моята спирачна течност не съм я сменял скоро.

искаш да кажеш, че тя е една и съща и за съединителя ли, защото моите съмнения ме водят точно към него?

а за обезвъздушаването - за спирачната система знам, че се прави, но за съединителя не знаех, че се обезвъздушава....

пак мерси и дано само това да е проблема....

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 20 Окт 2008, 17:45

sider23 написа:много ти благодаря за съвета....

честно казано моята спирачна течност не съм я сменял скоро.

искаш да кажеш, че тя е една и съща и за съединителя ли, защото моите съмнения ме водят точно към него?

а за обезвъздушаването - за спирачната система знам, че се прави, но за съединителя не знаех, че се обезвъздушава....

пак мерси и дано само това да е проблема....

Изображение
Винтилчето,което е на схемата като #16 служи за обезвъздушаване(като при спирачките)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 6.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 330xd
Мечтае да кара: M6 Grand Coupe

Мнение от sider23 » 20 Окт 2008, 18:14

мерси за схемата, колега.

имам и още едно въпросче...

може ли от това да е и факта, че сутрин като е по-студено при запалване леко покачва оборотите и после ги нормализира.

или това си е нормално за дизелите при по-студено време.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 2.07.2007
Местоположение: Дупница
Детайли за колата: 320д, 320и, 328и

Мнение от oTECa » 20 Окт 2008, 18:23

sider23 написа:мерси за схемата, колега.

имам и още едно въпросче...

може ли от това да е и факта, че сутрин като е по-студено при запалване леко покачва оборотите и после ги нормализира.

или това си е нормално за дизелите при по-студено време.....

Това колега е съвсем нормално при дизела. Аз имах термостат за смяна и я карах една седмица на къси разтояния(1-2 километра). Колата едвам излизаше от синята зона. Катоп смених термостата усетих спад в разхода на гориво с около 1 литър ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 2.03.2007
Местоположение: София

Мнение от niki CA 2925 KB » 20 Окт 2008, 19:39

Това с те4носта ми зву4и лого4но
Мерси колега 4е и моита тресе не винаги но го прави при потегляне по някога
(ЕЦВАНЕ)

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 20 Окт 2008, 23:00

Пичове от течноста най много да ви пропадне педала
А за тресенето и Е36цата и тая като са студени ми се е случвало да тресе при тръгване (на полусъединител)-това е от приплъзването на съеденитела
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Мнение от ivo752 » 20 Окт 2008, 23:55

При мен изчезна притрисането след като смених тампона на двигателя/беше скъсан/ :mhihi:,но това със съединителя ми се струва най-логично,защото като я карам по продължително в града/ разбирай по-честата му употреба/ се появява едно леко притрисане ама айде това да е :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 23.04.2007

Мнение от rdk » 21 Окт 2008, 9:34

ангелски написа:Зи го реших като си смених спирачната течност нацяло и разбирасе при обезвъздушаването не пропуснах и съединителя.

сменил съм всички течности по колата някъде другаде е заровено кучето :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 23.04.2007

Мнение от rdk » 21 Окт 2008, 9:36

BMDrago написа:Пичове от течноста най много да ви пропадне педала
А за тресенето и Е36цата и тая като са студени ми се е случвало да тресе при тръгване (на полусъединител)-това е от приплъзването на съеденитела

всички следи водят към съединителя

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 21 Окт 2008, 9:45

Здравейте,спирачната течност се сменя на всеки две години,макс три.Видимо може да е бистра,но за този период си губи свойствата.Много бързо абсорбира влага и след това не е същото.Ако повече от три години не е сменяна сигурно ще потече не черна а кал от целиндрите.Смяната става лесно,с една спринцовка се вади течноста от резерварчето и се долива с нова.След това се обезвъздушават задно дясно,задно ляво,предно дясно,предно ляво и съединителя.Направете го и споделете какво е излязло и имали промяна след това.Ще Ви трябва около 1л.течност най много,за пълната смяна.
Успех колеги.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook