твърд маркуч

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: СОФИЯ

твърд маркуч

Мнение от венугата » 18 Окт 2008, 23:05

бах мамаму и кофтор,откак смених антифриза само ходене по мъките ,работи кофти,дуе маркучите и туко протече некой.Големе греда :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:
И термостата смених,всичко беше обезвъздушено.
Говорете :help: :help: :help:
811 думи!!!!! убеден съм ,че не знам толкова думи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 18 Окт 2008, 23:07

пиши къв е мотора, за да могат да ти помогнат.......
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 18 Окт 2008, 23:13

маркучите ще ги дуе ако не се лъжа докато не изхвърли излишния антифриз, най вероятно си сипал повечко антифриз но споко ще си го изхвърли.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 28.07.2008
Пол: Мъж

Мнение от niko74 » 20 Окт 2008, 0:09

Ако си Дизел май ти е прегряван Мотора.За Бенз. не знам :uups: Мен като купувах моето ме посъветваха при загрял Мотор да проверя именно Мъркучите да не са издути-твърди.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 297
Регистриран на: 29.04.2008
Местоположение: овча купел на бул.Манчестър

Мнение от pandev22 » 22 Окт 2008, 19:40

1.6 му е двигателя

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 22 Окт 2008, 20:57

Като смених антифриза и моте бяха твърди ,въпреки че го обезвъздуших, след 2-3 дена каране се обезвъздуши и сега са ок.Всяка сутрин преди дад я запаля отварям казанчето да проверя нивото и да излезе излишния въздух.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 22 Окт 2008, 22:37

Не ти е била обезвъздушена предполагам. Газовете се разширяват много при температурни амплитуди, за разлика от антифриза (който кипи на по-висока температура). Това е причината да са много твърди маркучите, в сравнение с просто по-плътни, когато не е обезвъздушена. Най-вероятно имаш бая голям въздушен джоб, за да се случи това. Пиша ти го от опит, че имах/имам малко такива забавления последната седмица.

Аз също всяка сутрин отварям тапата на преливника, макар че се предполага, че няма излишно налагяне...

Сега парното нормално ли ти е? Гадни моменти са по охладителната система, но какво да се прави... стари бангии :)

Какво означава мотора работи кофти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от KIRO » 22 Окт 2008, 23:24

нее обезвъздушена 100% сигорен

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 23 Окт 2008, 0:06

Аиде стига със сто процентовите разбирачи.Има вероятност и капачката да не работи както трябва,и ако е сипал и повечко натифриз от къде да го изхвърли.Ако е мн претеснително на маистор дето си разбира от работата.Тук всички гадаем,та можеш да получиш отговори от малко охладителна течност,до издухана гарнитура или спукана глава.Няма ясновидци във форума.Успех.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: СОФИЯ

б

Мнение от венугата » 23 Окт 2008, 23:10

pistata9889 написа:Аиде стига със сто процентовите разбирачи.Има вероятност и капачката да не работи както трябва,и ако е сипал и повечко натифриз от къде да го изхвърли.Ако е мн претеснително на маистор дето си разбира от работата.Тук всички гадаем,та можеш да получиш отговори от малко охладителна течност,до издухана гарнитура или спукана глава.Няма ясновидци във форума.Успех.

братле мерси за съвета сега карам с капачка от 325тд и за сега не ги дуе толкова много,сабалем проверявам как е нивото на антифриза и ако си прав пиеш бира :mhihi:
Само дано няма значение капачка от дизел или от бензин :shock:
811 думи!!!!! убеден съм ,че не знам толкова думи

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 23 Окт 2008, 23:24

купи си нова за 25 кинта и си готов :mhihi: като я раздрусаш трябва клапана да дрънка все едно че е счупен,ако недрънка твоита зна4и е свършил клапана и оттам ти надува

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: б

Мнение от vld » 24 Окт 2008, 10:17

венугата написа:
pistata9889 написа:Аиде стига със сто процентовите разбирачи.Има вероятност и капачката да не работи както трябва,и ако е сипал и повечко натифриз от къде да го изхвърли.Ако е мн претеснително на маистор дето си разбира от работата.Тук всички гадаем,та можеш да получиш отговори от малко охладителна течност,до издухана гарнитура или спукана глава.Няма ясновидци във форума.Успех.

братле мерси за съвета сега карам с капачка от 325тд и за сега не ги дуе толкова много,сабалем проверявам как е нивото на антифриза и ако си прав пиеш бира :mhihi:
Само дано няма значение капачка от дизел или от бензин :shock:

Има има ,янкои са 1.4бара .други са 1.7 :idea:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 24 Окт 2008, 19:00

Колега чакаме отговор какво стана след смяната.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook