Има ли М10В18-ки с троен стоп?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Има ли М10В18-ки с троен стоп?

Има ли Е30-ки с двигател М10В18 и (т.е. 316 или 318i) които са си фабрично излезли със 3-ен стоп и пластмасовите брони?
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
втори въпрос
Виждам, че отбора на знаещите е силно подготвен, затуй вторият въпрос не е за X лева, ами за чест и слава на отговорилият
Внимание въпрос:
Е30 318i с М10В18 само с K-Jetronic ли са или има и с L-Jetronic
и ако да, от кои са по-добри отзивите?

Внимание въпрос:
Е30 318i с М10В18 само с K-Jetronic ли са или има и с L-Jetronic
и ако да, от кои са по-добри отзивите?
И една констатация:
Както повечето си знаеме, убиецът на ладите - Москвич 412 е оборудван със руско копие на М10В15.
Легендите твърдят, че на първите такива мотори дори на капака на клапаните се е мъдрела емблемата на БМВ и въпросните първи мотори са били всъшност от закупена, разглобена и пренесена в СССР производствена линия за М10В16 и въртели гуми от секви положения и т.н и т.н.
Но след като им отдадохме дължимата почит, нека оставим легендите и се върнем към фактите.
И внимание, са идва изненадата:
Руското творение е цялото от алуминий - и блока и главата - нещо рядко срещано по онова време,
докато наскоро с удивление научих (от секвите там руски сайтове - надявам се са достоверни), че М10 са с чугунен блок.
Шах с пешката
!
Излишно е да казвам, че това малко ме разстрои.
Както повечето си знаеме, убиецът на ладите - Москвич 412 е оборудван със руско копие на М10В15.
Легендите твърдят, че на първите такива мотори дори на капака на клапаните се е мъдрела емблемата на БМВ и въпросните първи мотори са били всъшност от закупена, разглобена и пренесена в СССР производствена линия за М10В16 и въртели гуми от секви положения и т.н и т.н.
Но след като им отдадохме дължимата почит, нека оставим легендите и се върнем към фактите.
И внимание, са идва изненадата:
Руското творение е цялото от алуминий - и блока и главата - нещо рядко срещано по онова време,
докато наскоро с удивление научих (от секвите там руски сайтове - надявам се са достоверни), че М10 са с чугунен блок.
Шах с пешката

Излишно е да казвам, че това малко ме разстрои.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Има и с L-Jetronic след 09.1983.Да чугун са блоковете.Няма М10В18 троен стоп освен ако Спиро от Червен Бряг не го е сменил.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Щом пичовете от Мюншен не са го направили от алумин начи е нямало нужда щото чугунките са изкъртвали кво им падне
по всички видове състезания по целия свят....

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
И аз не мисля че чугуна има някакъв проблем като здравина и на'м кво още, само дето е бая по-тежичък и прави така бленуваното разпределение 50:50 на тежестта по-трудно достижимо.
В тази връзка - не съм проверявал, ама съм готов да се обзаложа, че всичко що е М-power е с алуминиев блок.
А за М10, М20, М30 и М4х - причината вероятно е най-прозаичната - алуминият е бил и си остава сравнително скъп метал. Пък една масова кола няма смисъл да я оскъпяваш излишно.
А братушките (поне едно време) не щадяха човешките и природните ресурси (и двата вида ги имат в големи количества)
Като стана въпрос за "така бленуваното 50:50", се присетих за статия, в която се обясяваше, че за коли със задно за предпочитане е 40:60 (отпред по леки), защото при завой и/или спиране, тогава когато най-вече ти трябва управляемост и баланс има пренос на тежест към предницата и 50:50 се превръща в >50:<50. И това е една от причините mid- и rear-engined cars като Ферари и Порше да имат higher cornering speed limits. Но пък лошото при тях било, че изпуснеш ли задницата, немож я укроти лесно.
Много се отклоних от първоначалната тема, но на който му се чете, тука има доста добри материали:
http://autozine.kyul.net/technical_scho ... _index.htm
В тази връзка - не съм проверявал, ама съм готов да се обзаложа, че всичко що е М-power е с алуминиев блок.
А за М10, М20, М30 и М4х - причината вероятно е най-прозаичната - алуминият е бил и си остава сравнително скъп метал. Пък една масова кола няма смисъл да я оскъпяваш излишно.
А братушките (поне едно време) не щадяха човешките и природните ресурси (и двата вида ги имат в големи количества)
Като стана въпрос за "така бленуваното 50:50", се присетих за статия, в която се обясяваше, че за коли със задно за предпочитане е 40:60 (отпред по леки), защото при завой и/или спиране, тогава когато най-вече ти трябва управляемост и баланс има пренос на тежест към предницата и 50:50 се превръща в >50:<50. И това е една от причините mid- и rear-engined cars като Ферари и Порше да имат higher cornering speed limits. Но пък лошото при тях било, че изпуснеш ли задницата, немож я укроти лесно.
Много се отклоних от първоначалната тема, но на който му се чете, тука има доста добри материали:
http://autozine.kyul.net/technical_scho ... _index.htm
Последна промяна stenly на 11 Ное 2004, 19:55, променена общо 5 пъти
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Той твоя приятел може да е познот гореспоменатия Спиро?
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Давай 50 лева, има 87-88 - 316i именно с въпросния м10б18 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Чакай бе той stenly раздаваше пари аз само юзърствам
Ама пак не вярвам да е заводски 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани