Дайте съвет за шпер

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Атомната столица.
Пол: Мъж
Кара: внимателно.
Мечтае да кара: сАмоЛеТ

Дайте съвет за шпер

Мнение от Димитър Димитров » 09 Окт 2008, 17:53

Здравейте колеги, искам да се консултирам с вас по един въпрос които здраво ме гложди от известно време та въпроса ми е следният: Аз карам 318ти / компакт/ и имам за цел да го пипна малко та да бъде конкорентно способно на 400м - ви стартове / засега се държи добре но може и по-добре :mhihi: / за целта вече му сложих ниски пружини / лилавите от форума- супер са/ в събота съм при Лъчо за чип и остава главния проблем - а именно ШПЕР не съм точно ориентиран какъв шпер ще ми е от полза и разбира се да може да се монтира на компакта. Ще съм благодарен да ми разясните какъв трябва да си закупя с какво предавателно число от какъв модел BMW и какъв ще е ефекта. Предварително благодаря и на събора ша почерпа :D П.П Бих приел и някоя оферта :mhihi:

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 09 Окт 2008, 19:09

същото число като твоя ама шпер да е ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 09 Окт 2008, 20:24

Като за начало ще е хубаво до прочетеш тази тема :
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=27762
Колата няма да стане по бърза с шпера просто ще тръгва малко по добре въпреки че и без шпер на равното и двете ми гуми въртят.

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 09 Окт 2008, 21:05

archie написа:Като за начало ще е хубаво до прочетеш тази тема :
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=27762
Колата няма да стане по бърза с шпера просто ще тръгва малко по добре въпреки че и без шпер на равното и двете ми гуми въртят.

и като се има предвид колко е мъртва не и трябва шпер щото тя няма повер да боксува на старта кой знае колко ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Атомната столица.
Пол: Мъж
Кара: внимателно.
Мечтае да кара: сАмоЛеТ

Мнение от Димитър Димитров » 09 Окт 2008, 21:41

Благодаря колеги
Последна промяна Димитър Димитров на 10 Окт 2008, 15:59, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Атомната столица.
Пол: Мъж
Кара: внимателно.
Мечтае да кара: сАмоЛеТ

Мнение от Димитър Димитров » 09 Окт 2008, 21:46

:D има надежда
Последна промяна Димитър Димитров на 10 Окт 2008, 16:01, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 09 Окт 2008, 22:47

Аз сложих на мойта, търси от е30 324тд тя е със число 3.45 каквото и е заводското, но за напред ще сложа 3.91. Трябва да си вземеш само фланците от твоя диф и да ги сложиш на шпера защото онези са изнесени със няколко мм или см. и полуоските не могат да се сложат. Иначе да засложава си шпера все едно друга кола караш, остави ги другите какви тъпотий говорят, 1. Имаш по хубав старт. 2-ро гумите се износват равномерно, 3. винаги когато ти поднесе можеш да си я засечеш защото заключва дифа, а не като отворения я заключи я не. И 4-твърдо можеш да си я връткаш :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Мнение от Жоро 320и » 10 Окт 2008, 8:46

ditko1 написа:Аз сложих на мойта, търси от е30 324тд тя е със число 3.45 каквото и е заводското, но за напред ще сложа 3.91. Трябва да си вземеш само фланците от твоя диф и да ги сложиш на шпера защото онези са изнесени със няколко мм или см. и полуоските не могат да се сложат. Иначе да засложава си шпера все едно друга кола караш, остави ги другите какви тъпотий говорят, 1. Имаш по хубав старт. 2-ро гумите се износват равномерно, 3. винаги когато ти поднесе можеш да си я засечеш защото заключва дифа, а не като отворения я заключи я не. И 4-твърдо можеш да си я връткаш :)



Tи зашо искаш да слагаш шпер 3.91, няма ли много да скъсиш скоростите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 10 Окт 2008, 10:11

Херо написа:
archie написа:Като за начало ще е хубаво до прочетеш тази тема :
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=27762
Колата няма да стане по бърза с шпера просто ще тръгва малко по добре въпреки че и без шпер на равното и двете ми гуми въртят.
КОЛЕГА АЗ СЪМ МАШИНЕН ИНЖЕНЕР МОГА ДА ТИ ИЗНЕСА ЛЕКЦИЯ ЗА СЪЕДИНИТЕЛИ И ЗА ДИФЕРЦИЯЛИ НО ВЪПРОСА МИ Е ЗА СЪВМЕСТИМОСТТА НА РАЗЛИЧНИТЕ МОДЕЛИ И ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ МАЛКИ И ГОЛЕМИ ПРАСЕТА

С този си пост не съм целял да се заяждам а да ти помогна и в тази тема не пише само какво представлява шпера има и писано по твоя въпрос до колкото си спомням ,ако питаш мен си сложи какъвто ти си избереш диф зависи как я усещаш колата ако в момента са ти добре скоростите като дължина не сменяй предварителното число ами си вземи едно шперче 3.45 ,ако пък усещаш да са ти дълги сложи един диф S3.91 и колата ще стане по палава но на 5-та на 190++ ще удря прекъсвач ако караш колата на дълъг път не е приятно постоянно да е във високи обороти но за 400м е идеално ,аз в момента карам 25-цата с 3.15 шпер но ми идва малко дълъг като я парзалям и мисля да мина на 3.45 но пак е компромис 3.91 е истината за моя мотор но аз карам колата и на дълъг път и нестава да сложа 3.91.
ditko1 написа:Аз сложих на мойта, търси от е30 324тд тя е със число 3.45 каквото и е заводското, но за напред ще сложа 3.91. Трябва да си вземеш само фланците от твоя диф и да ги сложиш на шпера защото онези са изнесени със няколко мм или см. и полуоските не могат да се сложат. Иначе да засложава си шпера все едно друга кола караш, остави ги другите какви тъпотий говорят, 1. Имаш по хубав старт. 2-ро гумите се износват равномерно, 3. винаги когато ти поднесе можеш да си я засечеш защото заключва дифа, а не като отворения я заключи я не. И 4-твърдо можеш да си я връткаш :)

Какви тъпотии колега човека попита за 400м и аз му отговорих за старта как е и аз съм карал с отворен диф и с шпер знам как е и че шпера е една доста добра инвестиция второ мнение няма!Имам едно въпросче ти с какво масалце караш шпера си?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 10 Окт 2008, 14:02

Хероин пиши с малки букви. Аз не знам да има голямо или малко прасе за Е36, един размер е онли, ама може и да греша. Колко е предавателното число на твоя отворения в момента?! Гледам 3.45 в реалоем-а. Пружини, че си сложил е хубаво, ама в завоя. За старт е добре отзад да са по-мекички, че кат тръгваш, леко да ляга назад, та по тоя начин да увеличиш натиска, а от там и сцеплението. Може и самите задни гуми да поспадаш за стартовете. Олекотявал ли си нещо по купето? Седалки, мокети, резервна гума, крик, музика? С кви джанти и гуми си отпред и отзад?! Перформанс генерация неква, при положение, че имаш чип?! Според мен теглото играе по важна роля от колко диф-а, ама си е хубаво да има шпер...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 10 Окт 2008, 14:31

а аз защо си мисля че на компакта дифа е различен от 3.45 :roll:
може и да бъркам но съм останал с впечатлението че е различно число :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Атомната столица.
Пол: Мъж
Кара: внимателно.
Мечтае да кара: сАмоЛеТ

Мнение от Димитър Димитров » 10 Окт 2008, 16:07

archie определено ще ми е полезно това което пишеш, би ли казал на събора ти с какъв диф. беше имам много добри впечатления от твоята кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 540
Регистриран на: 6.01.2005
Местоположение: гр.София ж.к.Надежда-4
Пол: Мъж
Кара: Старо BMW
Мечтае да кара: Ново BMW

Мнение от bimbolet » 10 Окт 2008, 17:06

sabi1984 написа:а аз защо си мисля че на компакта дифа е различен от 3.45 :roll:
може и да бъркам но съм останал с впечатлението че е различно число :confused:
....3.38 ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 11 Окт 2008, 0:55

archie не писах към теб :) а към друг пост, иначе сложих му масло по каталог на мотул. на 1.6 е 3.38 на 318ти е 3.45 за м42 мотор. И дифовете от е36 не стват за компакт.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 11 Окт 2008, 3:40

Херо написа:archie определено ще ми е полезно това което пишеш, би ли казал на събора ти с какъв диф. беше имам много добри впечатления от твоята кола

Радвам се че ти е харесала колата, на събора беше с 2.0 мотор и без шпер :) с обикновен 3.45 беше (заводския)
ditko1 написа:archie не писах към теб :) а към друг пост, иначе сложих му масло по каталог на мотул. на 1.6 е 3.38 на 318ти е 3.45 за м42 мотор. И дифовете от е36 не стват за компакт.

:yes:
Последна промяна archie на 11 Окт 2008, 3:42, променена общо 1 път

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook