Странен проблем (със стрелката на резервоара)!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
66 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
asasin18 написа:Това е най-доброто решение
Не е най-доброто, но става като за временно

Като се знам какъв съм, ще сменя освен поплавъците и бензиновата помпа, защото съм на принципа "Така и така е отворено, да сменям наред" и пак ще изляза от джобовете една хилядарка.После, като кажа на някой, че удоволствието да ми показва наличността на резервоара ми е струвало 1 бондак, приятелите ще ме скъсат от бъзик

Та някой ако има някакъв читав начин за "Направи си сам", ще го изслушам с отворени уши

P.S Това директно минава към детски болести!
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Ако проблема е в поплавъка на малкия борд в 14-меню трябва да ти покаже грешка от типа С7????? . На тестера ще ти каже кой поплавък ти е левия или десния. Сваляш го почистваш го и си готов.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
NetWar написа:Искам да ви кажа че моята четириколка се оправи , сега показва перфектно - до следващия път
Мисля, че идеята на форума не е да стреляме някакви изречения напосоки, а да си помагаме с подробна и изчерпателна информация доколкото можем.
badsharki написа:Мисля, че идеята на форума не е да стреляме някакви изречения напосоки, а да си помагаме с подробна и изчерпателна информация доколкото можем.NetWar написа:Искам да ви кажа че моята четириколка се оправи , сега показва перфектно - до следващия път
Четириколката на колегата се е оправила, сега е време да започнем да отправяме благодарствени молитви за неведомия път по който това е станало...


Програмист се разхожда в планината. Огледал заобикалящата го природа и си казал:
- Каква яка графика!
- Каква яка графика!
Здр
пичове какво стана оправихте ли си проблема със стрелката на бензиномера???? никой не споделя къде, как, какво е било!!!!!
питам защото и при мен се появи този проблем
и отидох в Дару а там ме взривиха
с решението - ново табло
1500лв. и излизам аз навън да мисля и слушам един колега с Х5 2002 г сменил таблото с чисто ново и пак същия проблем сега му бяха сменили поплавъците и двата и пак същото
искаше да ги взриви пича и беше прав
затова давайте друго решение 
питам защото и при мен се появи този проблем






- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Странното е че при мене само веднъж се прояви тоя проблем и засега вече 2 месеца всичко е наред. Тогава като се получи, просто напълних до горе резервоара и ..... знам ли, някой поплавък може да е спекъл и да се е раздвижил след това.
- Денислав Шишев
- DS Motorsport
-
- Мнения: 578
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 M3 & E90 LCI
- Детайли за колата: 04' E46 M3 Coupe, 6 speed manual transmission, titansilver metallic, Full options, full Magnaflow exhaust system, K&N intake
Колеги и при мен се случаше този проблем от време на време!
Само,че моята беше 530д и понякога имах по пълен резервоар и като я огася и после запаля и светваше лампата
имаше и случаи когато ще светва лампата и изведнаж се вдигаше стрелката!
Но моя проблем така и не го разреших!

Само,че моята беше 530д и понякога имах по пълен резервоар и като я огася и после запаля и светваше лампата

Но моя проблем така и не го разреших!


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Интересното е, че при мен винаги ми дава грешка във Car Soft - Dashboard Cluster, което в превод означава грешка в таблото с уредите
За сега не съм открил логично обяснение, а и докато не открия няма да се захващам с експерименти.
Продължавам да търся решения на проблема и когато го открия ТОЧНО, ще пиша

За сега не съм открил логично обяснение, а и докато не открия няма да се захващам с експерименти.
Продължавам да търся решения на проблема и когато го открия ТОЧНО, ще пиша

- simke78
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E63 650
- Мечтае да кара: BMW М6
Явно е често срещан проблем.защото и при мен е така.Не съм пробвал да напълня резервоара и ще го направя да видя дали ще се оправи.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Аз продължавам да търся решение.До сега попадам само на догадки, които в повечето случаи са леко смешни.Например в тази тема са стигнали до извода, че този проблем се получава при използване на горивата на Shell http://www.bmwclubmalaysia.com/forums/s ... php?t=9580
М/у другото и аз ползвам Shell
Тук вторият пост обяснява как да се провери през борд компютър, дали поплавъците не дават грешки: http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... oblem.html и съветът е смяна на поплавък.Как е отключва конозлата за скритите менюта има писано подробно в нашия форум.Аз няма борд и не мога да го тествам,Който има, може да опита.Ако има проблем с английския, ще му го преведа
Странно за такъв масов проблем да няма информация!?Четох доста мнения, където са сменени таблото и поплавъците, но проблемът остава
Продължавам да търся, а ако някой знае решение, да не го стиска за себе си, ами да помага


Тук вторият пост обяснява как да се провери през борд компютър, дали поплавъците не дават грешки: http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... oblem.html и съветът е смяна на поплавък.Как е отключва конозлата за скритите менюта има писано подробно в нашия форум.Аз няма борд и не мога да го тествам,Който има, може да опита.Ако има проблем с английския, ще му го преведа

Странно за такъв масов проблем да няма информация!?Четох доста мнения, където са сменени таблото и поплавъците, но проблемът остава

Продължавам да търся, а ако някой знае решение, да не го стиска за себе си, ами да помага

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
mad_prasley, погледнах вторият линк, но се обърках из постовете какво трябва да се провери в менютата. Кажи в едно изречение какво трябва да се направи и ще проверя. Част от пикселите са ми изгорели, но да се надяваме, че ще успея да прочета грешката.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Всъщност прочетох го и разбрах какво трябва да се прави, и малко по късно ще проверя. Но въпреки това, ти ако си с малкия борд не се знае дали при тебе е това проблема и може да се засече само на диагностика.
..................
Такааа.......видях записаните грешки в меню #14 на таблото и две от тях бяха D7 и C7, което май значи, че и двата поплавака са дали фира.
.................
Да добавя, снощи открих в един руски форум, където коментираха същия проблем, по специялно записаните грешки на поплавъците. Там един казваше, че тези грешки ги има почти всяка Е39-ка (може би и при други серии да го има проблема, но там се коментираше Е39). Най-интересното което каза е, че проблема понякога не е в поплавъците а в самият резорвоар, който с времето (понеже е пластмасов) променя формата си и се деформира така да се каже, което води до това поплавъците да паднат повече от допустмото и от там се записва грешка и се започва с неверните показания. Така, че не знам дали е прав, и дали има логика в това, но може би има връзка с това, че този масов проблем който на вид е нещо просто, всъщност трудно му се намира решение.
..................
Такааа.......видях записаните грешки в меню #14 на таблото и две от тях бяха D7 и C7, което май значи, че и двата поплавака са дали фира.

.................
Да добавя, снощи открих в един руски форум, където коментираха същия проблем, по специялно записаните грешки на поплавъците. Там един казваше, че тези грешки ги има почти всяка Е39-ка (може би и при други серии да го има проблема, но там се коментираше Е39). Най-интересното което каза е, че проблема понякога не е в поплавъците а в самият резорвоар, който с времето (понеже е пластмасов) променя формата си и се деформира така да се каже, което води до това поплавъците да паднат повече от допустмото и от там се записва грешка и се започва с неверните показания. Така, че не знам дали е прав, и дали има логика в това, но може би има връзка с това, че този масов проблем който на вид е нещо просто, всъщност трудно му се намира решение.
zdr
колеги може би е просто някакъв фабричен дефект
все пак резервоара не си променя формата току така за 4-5г. все пак и не е правен от кофички за кисело мляко
то ако е така аз с моята която е почти на 10г трябва всеки момент да го очаквам да се разпадне
но пред очите ми човек си е сменил таблото и поплаваците и пак имаше този проблем
явно е доста сложничък за решение 





66 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани