Странен проблем (със стрелката на резервоара)!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 17 Сеп 2008, 20:35

asasin18 написа:Това е най-доброто решение :winky:

Не е най-доброто, но става като за временно :mhihi:
Като се знам какъв съм, ще сменя освен поплавъците и бензиновата помпа, защото съм на принципа "Така и така е отворено, да сменям наред" и пак ще изляза от джобовете една хилядарка.После, като кажа на някой, че удоволствието да ми показва наличността на резервоара ми е струвало 1 бондак, приятелите ще ме скъсат от бъзик :mhihi:

Та някой ако има някакъв читав начин за "Направи си сам", ще го изслушам с отворени уши :winky:

P.S Това директно минава към детски болести!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 24 Сеп 2008, 9:12

Ако проблема е в поплавъка на малкия борд в 14-меню трябва да ти покаже грешка от типа С7????? . На тестера ще ти каже кой поплавък ти е левия или десния. Сваляш го почистваш го и си готов.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 24 Сеп 2008, 13:49

Искам да ви кажа че моята четириколка се оправи , сега показва перфектно - до следващия път
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 24 Сеп 2008, 14:14

NetWar написа:Искам да ви кажа че моята четириколка се оправи , сега показва перфектно - до следващия път


Мисля, че идеята на форума не е да стреляме някакви изречения напосоки, а да си помагаме с подробна и изчерпателна информация доколкото можем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 10.08.2008
Местоположение: София

Мнение от boby29 » 27 Сеп 2008, 17:57

badsharki написа:
NetWar написа:Искам да ви кажа че моята четириколка се оправи , сега показва перфектно - до следващия път
Мисля, че идеята на форума не е да стреляме някакви изречения напосоки, а да си помагаме с подробна и изчерпателна информация доколкото можем.

Четириколката на колегата се е оправила, сега е време да започнем да отправяме благодарствени молитви за неведомия път по който това е станало... :mhihi: :yes:
Програмист се разхожда в планината. Огледал заобикалящата го природа и си казал:
- Каква яка графика!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 24.05.2008
Местоположение: София

Здр

Мнение от Emilio » 07 Окт 2008, 15:55

пичове какво стана оправихте ли си проблема със стрелката на бензиномера???? никой не споделя къде, как, какво е било!!!!!
питам защото и при мен се появи този проблем :confused: и отидох в Дару а там ме взривиха :evil: с решението - ново табло :shock: 1500лв. и излизам аз навън да мисля и слушам един колега с Х5 2002 г сменил таблото с чисто ново и пак същия проблем сега му бяха сменили поплавъците и двата и пак същото :shock: искаше да ги взриви пича и беше прав :mhihi: затова давайте друго решение :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 28.05.2006
Пол: Мъж

Мнение от liani » 07 Окт 2008, 16:58

Колеги проверете за студени спойки в платката на таблото, там където бензиномера контактува с платката на таблото.
Преди време имах същия проблем с Е34 и излезна, че има студени спойки при пластините в които влиза бензиномера.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 07 Окт 2008, 21:24

Странното е че при мене само веднъж се прояви тоя проблем и засега вече 2 месеца всичко е наред. Тогава като се получи, просто напълних до горе резервоара и ..... знам ли, някой поплавък може да е спекъл и да се е раздвижил след това.

DS Motorsport
Аватар
Мнения: 578
Регистриран на: 14.06.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 M3 & E90 LCI
Детайли за колата: 04' E46 M3 Coupe, 6 speed manual transmission, titansilver metallic, Full options, full Magnaflow exhaust system, K&N intake

Мнение от Денислав Шишев » 07 Окт 2008, 23:05

Колеги и при мен се случаше този проблем от време на време! :mhihi:
Само,че моята беше 530д и понякога имах по пълен резервоар и като я огася и после запаля и светваше лампата :mhihi: имаше и случаи когато ще светва лампата и изведнаж се вдигаше стрелката!
Но моя проблем така и не го разреших! :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 07 Окт 2008, 23:25

Интересното е, че при мен винаги ми дава грешка във Car Soft - Dashboard Cluster, което в превод означава грешка в таблото с уредите :roll:

За сега не съм открил логично обяснение, а и докато не открия няма да се захващам с експерименти.
Продължавам да търся решения на проблема и когато го открия ТОЧНО, ще пиша ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E63 650
Мечтае да кара: BMW М6

Мнение от simke78 » 10 Окт 2008, 7:42

Явно е често срещан проблем.защото и при мен е така.Не съм пробвал да напълня резервоара и ще го направя да видя дали ще се оправи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 10 Окт 2008, 8:43

Аз продължавам да търся решение.До сега попадам само на догадки, които в повечето случаи са леко смешни.Например в тази тема са стигнали до извода, че този проблем се получава при използване на горивата на Shell http://www.bmwclubmalaysia.com/forums/s ... php?t=9580 :mhihi: М/у другото и аз ползвам Shell :D
Тук вторият пост обяснява как да се провери през борд компютър, дали поплавъците не дават грешки: http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... oblem.html и съветът е смяна на поплавък.Как е отключва конозлата за скритите менюта има писано подробно в нашия форум.Аз няма борд и не мога да го тествам,Който има, може да опита.Ако има проблем с английския, ще му го преведа ;)

Странно за такъв масов проблем да няма информация!?Четох доста мнения, където са сменени таблото и поплавъците, но проблемът остава :roll:

Продължавам да търся, а ако някой знае решение, да не го стиска за себе си, ами да помага :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 10 Окт 2008, 12:10

mad_prasley, погледнах вторият линк, но се обърках из постовете какво трябва да се провери в менютата. Кажи в едно изречение какво трябва да се направи и ще проверя. Част от пикселите са ми изгорели, но да се надяваме, че ще успея да прочета грешката.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 10 Окт 2008, 12:35

Всъщност прочетох го и разбрах какво трябва да се прави, и малко по късно ще проверя. Но въпреки това, ти ако си с малкия борд не се знае дали при тебе е това проблема и може да се засече само на диагностика.

..................

Такааа.......видях записаните грешки в меню #14 на таблото и две от тях бяха D7 и C7, което май значи, че и двата поплавака са дали фира. :roll:

.................

Да добавя, снощи открих в един руски форум, където коментираха същия проблем, по специялно записаните грешки на поплавъците. Там един казваше, че тези грешки ги има почти всяка Е39-ка (може би и при други серии да го има проблема, но там се коментираше Е39). Най-интересното което каза е, че проблема понякога не е в поплавъците а в самият резорвоар, който с времето (понеже е пластмасов) променя формата си и се деформира така да се каже, което води до това поплавъците да паднат повече от допустмото и от там се записва грешка и се започва с неверните показания. Така, че не знам дали е прав, и дали има логика в това, но може би има връзка с това, че този масов проблем който на вид е нещо просто, всъщност трудно му се намира решение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 24.05.2008
Местоположение: София

zdr

Мнение от Emilio » 11 Окт 2008, 15:55

колеги може би е просто някакъв фабричен дефект :shock: все пак резервоара не си променя формата току така за 4-5г. все пак и не е правен от кофички за кисело мляко :mhihi: то ако е така аз с моята която е почти на 10г трябва всеки момент да го очаквам да се разпадне :mhihi: но пред очите ми човек си е сменил таблото и поплаваците и пак имаше този проблем :shock: явно е доста сложничък за решение :help:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook