Студен старт тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 21 Сеп 2008, 18:44

BAI_DOBRI написа:Колеги голям проблем стана -не мога да отворя кутията,в която се намира компа (управкението на мотора ECU-то и т.н) има 4 болтчета вчера съм счупил 3 отвертки и все още не мога да развия нито едно болтче. Някакви предложения да имате? :help:


Вземи си хубава звезда с по-дълго рамо-аз един път успях чак с около 30 см отверка.Има и гедорета с бит звезда-слагаш всички рамена от комплекта.Само да не разбиеш главите на винтовете,че тогава ще започне приключението.Може и да ги понапръскаш с нещо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 28 Сеп 2008, 9:07

Успях да развия капака. Замериха ми релето работи си, но по странното,е че след замерването се оказа когато лампата за свещите угасне,релето ве още подгрява и 3-4 сек след като угасне лампата прави "цък" врътвам и паля :help: какъв ли е вече проблема? Ако го сменя дали ще се оправи? Гледах че ново е около 150лв та си мисля да взема едно 2-ра ръка и да пробвам с него :?: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Сеп 2008, 9:25

BAI_DOBRI написа:Успях да развия капака. Замериха ми релето работи си, но по странното,е че след замерването се оказа когато лампата за свещите угасне,релето ве още подгрява и 3-4 сек след като угасне лампата прави "цък" врътвам и паля :help: какъв ли е вече проблема? Ако го сменя дали ще се оправи? Гледах че ново е около 150лв та си мисля да взема едно 2-ра ръка и да пробвам с него :?: :help:


Няма проблем-лампата свети около 8сек., като изгасне, релето продължава да подгрява до 15 сек.Затова ако искаш да завъртиш след по-дълго подгряване ,не въртиш веднага след изгасване на лампата ,а изчакваш още няколо секунди. ;) Но мисля,че проблема не ти е в релето-виж какво ти бях писал по-горе. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 28 Сеп 2008, 9:31

zvetiko написа:
BAI_DOBRI написа:Успях да развия капака. Замериха ми релето работи си, но по странното,е че след замерването се оказа когато лампата за свещите угасне,релето ве още подгрява и 3-4 сек след като угасне лампата прави "цък" врътвам и паля :help: какъв ли е вече проблема? Ако го сменя дали ще се оправи? Гледах че ново е около 150лв та си мисля да взема едно 2-ра ръка и да пробвам с него :?: :help:


Няма проблем-лампата свети около 8сек., като изгасне, релето продължава да подгрява до 15 сек.Затова ако искаш да завъртиш след по-дълго подгряване ,не въртиш веднага след изгасване на лампата ,а изчакваш още няколо секунди. ;) Но мисля,че проблема не ти е в релето-виж какво ти бях писал по-горе. ;)

Пробвах всичко което ми написа, напреженията са наред (акумулатора ми е 95Ah на 6 месеца ) аз иначе и хванах чалъма и просто изчаквам след като изгасне лампата, но би било по-добре да се оправи. Все пак си мисля да взема едно друго реле за проба. А и от вчера съм с нов термостат BEHR направо се родих :D :D :D оказа се че тая кола имала доста добро парно :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 28 Сеп 2008, 16:41

BAI_DOBRI написа:
zvetiko написа:
BAI_DOBRI написа:Успях да развия капака. Замериха ми релето работи си, но по странното,е че след замерването се оказа когато лампата за свещите угасне,релето ве още подгрява и 3-4 сек след като угасне лампата прави "цък" врътвам и паля :help: какъв ли е вече проблема? Ако го сменя дали ще се оправи? Гледах че ново е около 150лв та си мисля да взема едно 2-ра ръка и да пробвам с него :?: :help:


Няма проблем-лампата свети около 8сек., като изгасне, релето продължава да подгрява до 15 сек.Затова ако искаш да завъртиш след по-дълго подгряване ,не въртиш веднага след изгасване на лампата ,а изчакваш още няколо секунди. ;) Но мисля,че проблема не ти е в релето-виж какво ти бях писал по-горе. ;)

Пробвах всичко което ми написа, напреженията са наред (акумулатора ми е 95Ah на 6 месеца ) аз иначе и хванах чалъма и просто изчаквам след като изгасне лампата, но би било по-добре да се оправи. Все пак си мисля да взема едно друго реле за проба. А и от вчера съм с нов термостат BEHR направо се родих :D :D :D оказа се че тая кола имала доста добро парно :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Може да те свари ако се отплеснеш :winky:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Сеп 2008, 18:46

BAI_DOBRI написа:
zvetiko написа:
BAI_DOBRI написа:Успях да развия капака. Замериха ми релето работи си, но по странното,е че след замерването се оказа когато лампата за свещите угасне,релето ве още подгрява и 3-4 сек след като угасне лампата прави "цък" врътвам и паля :help: какъв ли е вече проблема? Ако го сменя дали ще се оправи? Гледах че ново е около 150лв та си мисля да взема едно 2-ра ръка и да пробвам с него :?: :help:


Няма проблем-лампата свети около 8сек., като изгасне, релето продължава да подгрява до 15 сек.Затова ако искаш да завъртиш след по-дълго подгряване ,не въртиш веднага след изгасване на лампата ,а изчакваш още няколо секунди. ;) Но мисля,че проблема не ти е в релето-виж какво ти бях писал по-горе. ;)

Пробвах всичко което ми написа, напреженията са наред (акумулатора ми е 95Ah на 6 месеца ) аз иначе и хванах чалъма и просто изчаквам след като изгасне лампата, но би било по-добре да се оправи. Все пак си мисля да взема едно друго реле за проба. А и от вчера съм с нов термостат BEHR направо се родих :D :D :D оказа се че тая кола имала доста добро парно :mhihi: :mhihi: :mhihi:


А с възушните мехурчета след горивният филтър,преди да запалиш сутрин какво е положението-може да си мислиш ,че подгряваш,а същевременно подкачваш нафта .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 28 Сеп 2008, 20:33

zvetiko написа:
BAI_DOBRI написа:
zvetiko написа:
BAI_DOBRI написа:Успях да развия капака. Замериха ми релето работи си, но по странното,е че след замерването се оказа когато лампата за свещите угасне,релето ве още подгрява и 3-4 сек след като угасне лампата прави "цък" врътвам и паля :help: какъв ли е вече проблема? Ако го сменя дали ще се оправи? Гледах че ново е около 150лв та си мисля да взема едно 2-ра ръка и да пробвам с него :?: :help:


Няма проблем-лампата свети около 8сек., като изгасне, релето продължава да подгрява до 15 сек.Затова ако искаш да завъртиш след по-дълго подгряване ,не въртиш веднага след изгасване на лампата ,а изчакваш още няколо секунди. ;) Но мисля,че проблема не ти е в релето-виж какво ти бях писал по-горе. ;)

Пробвах всичко което ми написа, напреженията са наред (акумулатора ми е 95Ah на 6 месеца ) аз иначе и хванах чалъма и просто изчаквам след като изгасне лампата, но би било по-добре да се оправи. Все пак си мисля да взема едно друго реле за проба. А и от вчера съм с нов термостат BEHR направо се родих :D :D :D оказа се че тая кола имала доста добро парно :mhihi: :mhihi: :mhihi:


А с възушните мехурчета след горивният филтър,преди да запалиш сутрин какво е положението-може да си мислиш ,че подгряваш,а същевременно подкачваш нафта .

И аз си мисля това ама мъркучето което е сле филтъра не е прозрачно и немо да видя какво става

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Сеп 2008, 7:43

Тогава сложи един възвратен клапан преди филтъра и виж какво ще стане-рано или късно ще потрябва. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 94' 525тдс
Мечтае да кара: совалка

Мнение от AceMF » 04 Окт 2008, 16:51

Мдаа, който не гледа, така ще да е. При монтирането на колектора бива затиснат кабела на умната дюза, вследствие на което бива добре пресован и практически прекъснат. Откъдето и светва лампата за дюзите :help:
Таа, някой доработвал ли е умната дюза чрез донаждане на кабела, отварянето и снаждането му наново и т.н. Вижда ми се, че има нещо като пластмасова капачка на дюзата, захваната с мнооого дребни еврейски звезди, маха ли се тя, за да бъде свързан кабела наново?!

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 04 Окт 2008, 17:38

Моля да бъда извинен, че се намесвам в темата, без да съм търсил информация по въпроса с търсачката, но смятам, че ще помогнете :)
При мен старта също не е много добър, но е еднакъв при студен и топъл мотор - пали по един и същи начин - въртя по 3 до 5 секунди, понякога изкашля веднъж и после запали - иначе върви хубаво и държи обороти. Искам да започна от горивния филтър - къде се намира той ? При смяната трябва ли да се прави нещо по-специфично, за да не остане въздух ?
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 04 Окт 2008, 18:31

amd написа:Моля да бъда извинен, че се намесвам в темата, без да съм търсил информация по въпроса с търсачката, но смятам, че ще помогнете :)
При мен старта също не е много добър, но е еднакъв при студен и топъл мотор - пали по един и същи начин - въртя по 3 до 5 секунди, понякога изкашля веднъж и после запали - иначе върви хубаво и държи обороти. Искам да започна от горивния филтър - къде се намира той ? При смяната трябва ли да се прави нещо по-специфично, за да не остане въздух ?


Намира се на очевидно място и прилича на горивен филтър . :mhihi: Трябва новият да го напълниш с гориво,преди да го сложиш.;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 94' 525тдс
Мечтае да кара: совалка

Мнение от AceMF » 06 Окт 2008, 12:19

AceMF написа:...

Някой нещо за тоя кабел :help: или да приготвям .5к за нова дюза?!


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 06 Окт 2008, 13:40

AceMF написа:
AceMF написа:...

Някой нещо за тоя кабел :help: или да приготвям .5к за нова дюза?!

Пробвай да го запоиш кво се чудиш толкова ако стане стане макар не виждам причина да не стане хавата.Само бележи кабелите да не ги размениш :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 94' 525тдс
Мечтае да кара: совалка

Мнение от AceMF » 06 Окт 2008, 14:28

Ми то и аз това мислех да правя, ама не е ли по-добре да отворя, където се връзва в дюзата, и там да го вържа наново, както си трябва вместо да донаждам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 06 Окт 2008, 16:39

Колега, колкото по-малко надки, има толкова по-добре. Задължително гледай да запоиш кабелчетата, ама гледай да не им размениш местата. Ако случайно ги размениш трябва да знаеш, че и разменени като дадеш на контакт лампата с дюзата ще изгасне, но като запалиш ще светне. Ако са правилно свързани при контакт лампата ще светне, след 1-2 сек. ще изгасне и като запалиш няма да ти светне. Изолирай после добре и си готов.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook