Студен старт тдс
Модератор: Технически модератори
60 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BAI_DOBRI написа:Колеги голям проблем стана -не мога да отворя кутията,в която се намира компа (управкението на мотора ECU-то и т.н) има 4 болтчета вчера съм счупил 3 отвертки и все още не мога да развия нито едно болтче. Някакви предложения да имате?
Вземи си хубава звезда с по-дълго рамо-аз един път успях чак с около 30 см отверка.Има и гедорета с бит звезда-слагаш всички рамена от комплекта.Само да не разбиеш главите на винтовете,че тогава ще започне приключението.Може и да ги понапръскаш с нещо.
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Успях да развия капака. Замериха ми релето работи си, но по странното,е че след замерването се оказа когато лампата за свещите угасне,релето ве още подгрява и 3-4 сек след като угасне лампата прави "цък" врътвам и паля
какъв ли е вече проблема? Ако го сменя дали ще се оправи? Гледах че ново е около 150лв та си мисля да взема едно 2-ра ръка и да пробвам с него




- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BAI_DOBRI написа:Успях да развия капака. Замериха ми релето работи си, но по странното,е че след замерването се оказа когато лампата за свещите угасне,релето ве още подгрява и 3-4 сек след като угасне лампата прави "цък" врътвам и палякакъв ли е вече проблема? Ако го сменя дали ще се оправи? Гледах че ново е около 150лв та си мисля да взема едно 2-ра ръка и да пробвам с него
![]()
Няма проблем-лампата свети около 8сек., като изгасне, релето продължава да подгрява до 15 сек.Затова ако искаш да завъртиш след по-дълго подгряване ,не въртиш веднага след изгасване на лампата ,а изчакваш още няколо секунди.


- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
zvetiko написа:BAI_DOBRI написа:Успях да развия капака. Замериха ми релето работи си, но по странното,е че след замерването се оказа когато лампата за свещите угасне,релето ве още подгрява и 3-4 сек след като угасне лампата прави "цък" врътвам и палякакъв ли е вече проблема? Ако го сменя дали ще се оправи? Гледах че ново е около 150лв та си мисля да взема едно 2-ра ръка и да пробвам с него
![]()
Няма проблем-лампата свети около 8сек., като изгасне, релето продължава да подгрява до 15 сек.Затова ако искаш да завъртиш след по-дълго подгряване ,не въртиш веднага след изгасване на лампата ,а изчакваш още няколо секунди.Но мисля,че проблема не ти е в релето-виж какво ти бях писал по-горе.
Пробвах всичко което ми написа, напреженията са наред (акумулатора ми е 95Ah на 6 месеца ) аз иначе и хванах чалъма и просто изчаквам след като изгасне лампата, но би било по-добре да се оправи. Все пак си мисля да взема едно друго реле за проба. А и от вчера съм с нов термостат BEHR направо се родих






- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
BAI_DOBRI написа:zvetiko написа:BAI_DOBRI написа:Успях да развия капака. Замериха ми релето работи си, но по странното,е че след замерването се оказа когато лампата за свещите угасне,релето ве още подгрява и 3-4 сек след като угасне лампата прави "цък" врътвам и палякакъв ли е вече проблема? Ако го сменя дали ще се оправи? Гледах че ново е около 150лв та си мисля да взема едно 2-ра ръка и да пробвам с него
![]()
Няма проблем-лампата свети около 8сек., като изгасне, релето продължава да подгрява до 15 сек.Затова ако искаш да завъртиш след по-дълго подгряване ,не въртиш веднага след изгасване на лампата ,а изчакваш още няколо секунди.Но мисля,че проблема не ти е в релето-виж какво ти бях писал по-горе.
Пробвах всичко което ми написа, напреженията са наред (акумулатора ми е 95Ah на 6 месеца ) аз иначе и хванах чалъма и просто изчаквам след като изгасне лампата, но би било по-добре да се оправи. Все пак си мисля да взема едно друго реле за проба. А и от вчера съм с нов термостат BEHR направо се родих![]()
![]()
оказа се че тая кола имала доста добро парно
![]()
![]()
Може да те свари ако се отплеснеш

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BAI_DOBRI написа:zvetiko написа:BAI_DOBRI написа:Успях да развия капака. Замериха ми релето работи си, но по странното,е че след замерването се оказа когато лампата за свещите угасне,релето ве още подгрява и 3-4 сек след като угасне лампата прави "цък" врътвам и палякакъв ли е вече проблема? Ако го сменя дали ще се оправи? Гледах че ново е около 150лв та си мисля да взема едно 2-ра ръка и да пробвам с него
![]()
Няма проблем-лампата свети около 8сек., като изгасне, релето продължава да подгрява до 15 сек.Затова ако искаш да завъртиш след по-дълго подгряване ,не въртиш веднага след изгасване на лампата ,а изчакваш още няколо секунди.Но мисля,че проблема не ти е в релето-виж какво ти бях писал по-горе.
Пробвах всичко което ми написа, напреженията са наред (акумулатора ми е 95Ah на 6 месеца ) аз иначе и хванах чалъма и просто изчаквам след като изгасне лампата, но би било по-добре да се оправи. Все пак си мисля да взема едно друго реле за проба. А и от вчера съм с нов термостат BEHR направо се родих![]()
![]()
оказа се че тая кола имала доста добро парно
![]()
![]()
А с възушните мехурчета след горивният филтър,преди да запалиш сутрин какво е положението-може да си мислиш ,че подгряваш,а същевременно подкачваш нафта .
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
zvetiko написа:BAI_DOBRI написа:zvetiko написа:BAI_DOBRI написа:Успях да развия капака. Замериха ми релето работи си, но по странното,е че след замерването се оказа когато лампата за свещите угасне,релето ве още подгрява и 3-4 сек след като угасне лампата прави "цък" врътвам и палякакъв ли е вече проблема? Ако го сменя дали ще се оправи? Гледах че ново е около 150лв та си мисля да взема едно 2-ра ръка и да пробвам с него
![]()
Няма проблем-лампата свети около 8сек., като изгасне, релето продължава да подгрява до 15 сек.Затова ако искаш да завъртиш след по-дълго подгряване ,не въртиш веднага след изгасване на лампата ,а изчакваш още няколо секунди.Но мисля,че проблема не ти е в релето-виж какво ти бях писал по-горе.
Пробвах всичко което ми написа, напреженията са наред (акумулатора ми е 95Ah на 6 месеца ) аз иначе и хванах чалъма и просто изчаквам след като изгасне лампата, но би било по-добре да се оправи. Все пак си мисля да взема едно друго реле за проба. А и от вчера съм с нов термостат BEHR направо се родих![]()
![]()
оказа се че тая кола имала доста добро парно
![]()
![]()
А с възушните мехурчета след горивният филтър,преди да запалиш сутрин какво е положението-може да си мислиш ,че подгряваш,а същевременно подкачваш нафта .
И аз си мисля това ама мъркучето което е сле филтъра не е прозрачно и немо да видя какво става
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
Мдаа, който не гледа, така ще да е. При монтирането на колектора бива затиснат кабела на умната дюза, вследствие на което бива добре пресован и практически прекъснат. Откъдето и светва лампата за дюзите
Таа, някой доработвал ли е умната дюза чрез донаждане на кабела, отварянето и снаждането му наново и т.н. Вижда ми се, че има нещо като пластмасова капачка на дюзата, захваната с мнооого дребни еврейски звезди, маха ли се тя, за да бъде свързан кабела наново?!

Таа, някой доработвал ли е умната дюза чрез донаждане на кабела, отварянето и снаждането му наново и т.н. Вижда ми се, че има нещо като пластмасова капачка на дюзата, захваната с мнооого дребни еврейски звезди, маха ли се тя, за да бъде свързан кабела наново?!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Моля да бъда извинен, че се намесвам в темата, без да съм търсил информация по въпроса с търсачката, но смятам, че ще помогнете
При мен старта също не е много добър, но е еднакъв при студен и топъл мотор - пали по един и същи начин - въртя по 3 до 5 секунди, понякога изкашля веднъж и после запали - иначе върви хубаво и държи обороти. Искам да започна от горивния филтър - къде се намира той ? При смяната трябва ли да се прави нещо по-специфично, за да не остане въздух ?

При мен старта също не е много добър, но е еднакъв при студен и топъл мотор - пали по един и същи начин - въртя по 3 до 5 секунди, понякога изкашля веднъж и после запали - иначе върви хубаво и държи обороти. Искам да започна от горивния филтър - къде се намира той ? При смяната трябва ли да се прави нещо по-специфично, за да не остане въздух ?
BMW only!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
amd написа:Моля да бъда извинен, че се намесвам в темата, без да съм търсил информация по въпроса с търсачката, но смятам, че ще помогнете
При мен старта също не е много добър, но е еднакъв при студен и топъл мотор - пали по един и същи начин - въртя по 3 до 5 секунди, понякога изкашля веднъж и после запали - иначе върви хубаво и държи обороти. Искам да започна от горивния филтър - къде се намира той ? При смяната трябва ли да се прави нещо по-специфично, за да не остане въздух ?
Намира се на очевидно място и прилича на горивен филтър .


- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
AceMF написа:AceMF написа:...
Някой нещо за тоя кабелили да приготвям .5к за нова дюза?!
Пробвай да го запоиш кво се чудиш толкова ако стане стане макар не виждам причина да не стане хавата.Само бележи кабелите да не ги размениш

- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
Ми то и аз това мислех да правя, ама не е ли по-добре да отворя, където се връзва в дюзата, и там да го вържа наново, както си трябва вместо да донаждам.
.
Колега, колкото по-малко надки, има толкова по-добре. Задължително гледай да запоиш кабелчетата, ама гледай да не им размениш местата. Ако случайно ги размениш трябва да знаеш, че и разменени като дадеш на контакт лампата с дюзата ще изгасне, но като запалиш ще светне. Ако са правилно свързани при контакт лампата ще светне, след 1-2 сек. ще изгасне и като запалиш няма да ти светне. Изолирай после добре и си готов.
60 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани