Малко бавен обдухан скрап...
Модератор: bum_bum
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Малко бавен обдухан скрап...
http://www.itlab.fi/firges/Cars_page/cars_page.htm

Block: 2.7litre
Brains: Hestec with direct ignition
Clutch: 228mm 4-paddle sinter (Ojennus)
Pistons: Wiseco wrought aluminium
Air filter: K&N 100mm
Con rods: Salonen H-profile steel
Injectors: MSD 1000cc/min
Fly wheel: Lighten
Camshaft: Crane Cams
Axle shaft: M3
Fuel pump: 2*"Big" Bosch
Wastegate: 2*Eskilstuna
Intercooler: Valkeakosken jддhdytinhuolto
Crankshaft: Secret
Watercooler: Pasific racing team F1
Exhaust pipe: 2*3,5" begining and 4,0" end (Valtonen Motorsport)
Transmission: M3
Turbocharger: Holset 65mm/72mm
BlowOff valve: None
Clutch assembly: M3
Exhaust manifold: Snakepit with 80cm pipes (Valtonen Motorsport)
Compression ratio: 7,8:1
Fuel pressure regulator: FSE
Shocks: ---
Springs: ---
Lowering: 40mm
Stressbar: Homemade (front)
Rear: M3
Front: M3
Rear: 7,0"/16" wheels and 235/55/16" Avon tyres
Front: 7,0"/16" wheels and 235/55/16" Avon tyres
Seats: Momo
Gauges: Original gauges plus Autometer boost gage
Paddles: Original
Windows: Rear windows tinted with 5% SunGuard
Steering wheel: Leather
Gear shift light: Homemade
Torque: 680Nm (1,8bar)
Efficiency: 504hp (1,8bar)
Top speed: 270km/h
0-100km/h: approx. 4,5sec
100-200km/h: Not tested
1/4 Mile time: 12,4sec / 206km/h (with ~400hp) at Alastaro
Dynosheet: Available later
Weight: 1280kg







Block: 2.7litre
Brains: Hestec with direct ignition
Clutch: 228mm 4-paddle sinter (Ojennus)
Pistons: Wiseco wrought aluminium
Air filter: K&N 100mm
Con rods: Salonen H-profile steel
Injectors: MSD 1000cc/min
Fly wheel: Lighten
Camshaft: Crane Cams
Axle shaft: M3
Fuel pump: 2*"Big" Bosch
Wastegate: 2*Eskilstuna
Intercooler: Valkeakosken jддhdytinhuolto
Crankshaft: Secret
Watercooler: Pasific racing team F1
Exhaust pipe: 2*3,5" begining and 4,0" end (Valtonen Motorsport)
Transmission: M3
Turbocharger: Holset 65mm/72mm
BlowOff valve: None
Clutch assembly: M3
Exhaust manifold: Snakepit with 80cm pipes (Valtonen Motorsport)
Compression ratio: 7,8:1
Fuel pressure regulator: FSE
Shocks: ---
Springs: ---
Lowering: 40mm
Stressbar: Homemade (front)
Rear: M3
Front: M3
Rear: 7,0"/16" wheels and 235/55/16" Avon tyres
Front: 7,0"/16" wheels and 235/55/16" Avon tyres
Seats: Momo
Gauges: Original gauges plus Autometer boost gage
Paddles: Original
Windows: Rear windows tinted with 5% SunGuard
Steering wheel: Leather
Gear shift light: Homemade
Torque: 680Nm (1,8bar)
Efficiency: 504hp (1,8bar)
Top speed: 270km/h
0-100km/h: approx. 4,5sec
100-200km/h: Not tested
1/4 Mile time: 12,4sec / 206km/h (with ~400hp) at Alastaro
Dynosheet: Available later
Weight: 1280kg
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
много ми харесва как е направено. простичко и някои го е мислил определено...
единствения проблем е .. че аз 2 бара през пластмасова тръба (това синьото) не бих надувал.. и да а хванат при турбото със скоба със болт- неам думи. ма това са дребни работи...
както казах- много ми харесва как е измислено.
единствения проблем е .. че аз 2 бара през пластмасова тръба (това синьото) не бих надувал.. и да а хванат при турбото със скоба със болт- неам думи. ма това са дребни работи...
както казах- много ми харесва как е измислено.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Мдам не е лошо БМВ-нцето
......ама не вярвам да не сте разгледали целия сайт на Firges, не за друго ма има едно Опелче там дето им е топ сбирката и от 2 литра вади 600 коня т.е повечко от това 2.7 литрово БМВ-нце, при положение че пак е на същия т.е 1.8 бара надув
ето линкчето за любопитните
http://www.itlab.fi/firges/Cars_page/corsa_pasma/corsa.htm



ето линкчето за любопитните

http://www.itlab.fi/firges/Cars_page/corsa_pasma/corsa.htm

alx написа:.....единствения проблем е .. че аз 2 бара през пластмасова тръба (това синьото) не бих надувал.. и да а хванат при турбото със скоба със болт- неам думи. ма това са дребни работи..
Абе мене това синьото ми прилича на силиконов маркуч бе


о6те една супер кола с марката BMW
Последна промяна MASTERA на 08 Ное 2004, 16:34, променена общо 1 път
TURBO Maniak написа:Мдам не е лошо БМВ-нцето......ама не вярвам да не сте разгледали целия сайт на Firges, не за друго ма има едно Опелче там дето им е топ сбирката и от 2 литра вади 600 коня т.е повечко от това 2.7 литрово БМВ-нце, при положение че пак е на същия т.е 1.8 бара надув
![]()
аз четох ма не видях къде казват че е 2 литра. пише че е "secret"


да не говориме че тез коне на предно... забрави да го изстреляш както трябва...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
MASTERA написа:етото о6те една супер кола с марката BMW
Kaто няма какво да кажеш защо просто не си мълчиш ве пич

П.С. Колкото и да ме обвинявате в флудърство .. толко зле кат тоя не съм бил никога




R.I.P Landikar
немога да разбера за какво се заяжда6 аз исках да похвала колата а ти иска6 да си мъл4а. за6то???rtzankov написа:MASTERA написа:етото о6те една супер кола с марката BMW
Kaто няма какво да кажеш защо просто не си мълчиш ве пич
П.С. Колкото и да ме обвинявате в флудърство .. толко зле кат тоя не съм бил никогаСори за ОТ
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража





http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
Опелче там дето им е топ сбирката и от 2 литра вади 600 коня
да прав си но все пак забележи биелите на това опелче от какво са

Con rods: BMW's (secret)
другото което ми направи впечатление е че буталата са алуминиеви

Pistons: Mahle wrought aluminium
а ей това как става ми е много интересно...какво се случва като се затвори дросела при надув 1.4 да не говорим при 1.8 бара


BlowOff valve: None
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
wroght aluminum=forged aluminum.. така че няма мистерия.. ковани са си буталата.. mahle почнаха от 2-3 години да правят супер-екзотични бутала за много високи компресии и съответните темп. на челата... само че цените са им извънземни... турбо двигателя на ф1 на бмв (през 88ма) беше със махле бутала- 1400 коня от по-малко от 2 литра...
това че няма блоу-оф е индикация че при надув като отпусне газта, се връща сгъстения въздух през друга тръба и се налива обратно пред турбината така че да не я спира...
това че няма блоу-оф е индикация че при надув като отпусне газта, се връща сгъстения въздух през друга тръба и се налива обратно пред турбината така че да не я спира...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Joreto написа:да прав си но все пак забележи биелите на това опелче от какво са![]()
Con rods: BMW's (secret)
другото което ми направи впечатление е че буталата са алуминиеви...или аз нещо не съм разбрал
Pistons: Mahle wrought aluminium
Хехехеххехехе биелките не са баварски те......може би са били, но вече им разказана играта, както и на Мале буталата и в момента колата е с това на снимката долу. Буталата са Акралит(Англия) а биелите сам виждаш че не са на БМВ


П.С мотора наистина е 2 литра, коляновия вал е оригиналния само дето е knife edge-нат и балансиран след това




29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани