Малко бавен обдухан скрап...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Малко бавен обдухан скрап...

Мнение от BMW///M-ma6inata » 07 Ное 2004, 23:32

http://www.itlab.fi/firges/Cars_page/cars_page.htm

:twisted:Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Block: 2.7litre
Brains: Hestec with direct ignition
Clutch: 228mm 4-paddle sinter (Ojennus)
Pistons: Wiseco wrought aluminium
Air filter: K&N 100mm
Con rods: Salonen H-profile steel
Injectors: MSD 1000cc/min
Fly wheel: Lighten
Camshaft: Crane Cams
Axle shaft: M3
Fuel pump: 2*"Big" Bosch
Wastegate: 2*Eskilstuna
Intercooler: Valkeakosken jддhdytinhuolto
Crankshaft: Secret
Watercooler: Pasific racing team F1
Exhaust pipe: 2*3,5" begining and 4,0" end (Valtonen Motorsport)
Transmission: M3
Turbocharger: Holset 65mm/72mm
BlowOff valve: None
Clutch assembly: M3
Exhaust manifold: Snakepit with 80cm pipes (Valtonen Motorsport)
Compression ratio: 7,8:1
Fuel pressure regulator: FSE

Shocks: ---
Springs: ---
Lowering: 40mm
Stressbar: Homemade (front)

Rear: M3
Front: M3

Rear: 7,0"/16" wheels and 235/55/16" Avon tyres
Front: 7,0"/16" wheels and 235/55/16" Avon tyres

Seats: Momo
Gauges: Original gauges plus Autometer boost gage
Paddles: Original
Windows: Rear windows tinted with 5% SunGuard
Steering wheel: Leather
Gear shift light: Homemade

Torque: 680Nm (1,8bar)
Efficiency: 504hp (1,8bar)
Top speed: 270km/h
0-100km/h: approx. 4,5sec
100-200km/h: Not tested
1/4 Mile time: 12,4sec / 206km/h (with ~400hp) at Alastaro

Dynosheet: Available later
Weight: 1280kg

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 08 Ное 2004, 9:52

Кво е туй брееее :++

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 8.02.2004
Местоположение: Mайна сити

Мнение от ISATIS » 08 Ное 2004, 10:53

Това е поредното "бавно БМВ" , приятелю :DDD :DDD :DDD :DDD :D

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 08 Ное 2004, 15:34

много ми харесва как е направено. простичко и някои го е мислил определено...

единствения проблем е .. че аз 2 бара през пластмасова тръба (това синьото) не бих надувал.. и да а хванат при турбото със скоба със болт- неам думи. ма това са дребни работи...

както казах- много ми харесва как е измислено.
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 08 Ное 2004, 16:00

Мдам не е лошо БМВ-нцето :D ......ама не вярвам да не сте разгледали целия сайт на Firges, не за друго ма има едно Опелче там дето им е топ сбирката и от 2 литра вади 600 коня т.е повечко от това 2.7 литрово БМВ-нце, при положение че пак е на същия т.е 1.8 бара надув :D

ето линкчето за любопитните :lol:

http://www.itlab.fi/firges/Cars_page/corsa_pasma/corsa.htm

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 08 Ное 2004, 16:03

alx написа:.....единствения проблем е .. че аз 2 бара през пластмасова тръба (това синьото) не бих надувал.. и да а хванат при турбото със скоба със болт- неам думи. ма това са дребни работи..

Абе мене това синьото ми прилича на силиконов маркуч бе :) така че не требе да е проблем, виж за скобата съм съгласен аз на тяхно място бих сложил две такива скоби, както съм направил на моята си кола примерно на всяка връзка маркуч тръба, макар че аз съм мноооооого много далече от двата бара надув де :D


Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от MASTERA » 08 Ное 2004, 16:04

о6те една супер кола с марката BMW
Последна промяна MASTERA на 08 Ное 2004, 16:34, променена общо 1 път

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 08 Ное 2004, 16:12

TURBO Maniak написа:Мдам не е лошо БМВ-нцето :D ......ама не вярвам да не сте разгледали целия сайт на Firges, не за друго ма има едно Опелче там дето им е топ сбирката и от 2 литра вади 600 коня т.е повечко от това 2.7 литрово БМВ-нце, при положение че пак е на същия т.е 1.8 бара надув :D



аз четох ма не видях къде казват че е 2 литра. пише че е "secret" :) а "secreт" ми звучи като раздуван на диаметър и на ход и само те си знаят още какво има във попарата ;) но хедъра им е готин- къс и без мноо остри завой...

да не говориме че тез коне на предно... забрави да го изстреляш както трябва...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 08 Ное 2004, 16:16

MASTERA написа:етото о6те една супер кола с марката BMW


Kaто няма какво да кажеш защо просто не си мълчиш ве пич :!:

П.С. Колкото и да ме обвинявате в флудърство .. толко зле кат тоя не съм бил никога :!: Сори за ОТ :!:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar


Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от MASTERA » 08 Ное 2004, 16:34

rtzankov написа:
MASTERA написа:етото о6те една супер кола с марката BMW


Kaто няма какво да кажеш защо просто не си мълчиш ве пич :!:

П.С. Колкото и да ме обвинявате в флудърство .. толко зле кат тоя не съм бил никога :!: Сори за ОТ :!:
немога да разбера за какво се заяжда6 аз исках да похвала колата а ти иска6 да си мъл4а. за6то???

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 08 Ное 2004, 16:37

:OT: ЗАЩОТО НА ВСЯКА ТЕМА СЕ ЧУВСТВАШ ДЛЪЖЕН ДА СЕ РАЗПИШЕШ А НАЙ-ЛОШОТО Е ЧЕ НИКОГА НЯМА КАКВО ДА КАЖЕШ И ЗАТОВА СИ ТРАЙ :banghead: :banghead: :banghead:
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 08 Ное 2004, 18:20

Опелче там дето им е топ сбирката и от 2 литра вади 600 коня

да прав си но все пак забележи биелите на това опелче от какво са ;)

Con rods: BMW's (secret)

другото което ми направи впечатление е че буталата са алуминиеви :shock: ...или аз нещо не съм разбрал
Pistons: Mahle wrought aluminium

а ей това как става ми е много интересно...какво се случва като се затвори дросела при надув 1.4 да не говорим при 1.8 бара :help: :help:
BlowOff valve: None
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 08 Ное 2004, 18:53

wroght aluminum=forged aluminum.. така че няма мистерия.. ковани са си буталата.. mahle почнаха от 2-3 години да правят супер-екзотични бутала за много високи компресии и съответните темп. на челата... само че цените са им извънземни... турбо двигателя на ф1 на бмв (през 88ма) беше със махле бутала- 1400 коня от по-малко от 2 литра...

това че няма блоу-оф е индикация че при надув като отпусне газта, се връща сгъстения въздух през друга тръба и се налива обратно пред турбината така че да не я спира...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 08 Ное 2004, 20:41

Joreto написа:да прав си но все пак забележи биелите на това опелче от какво са ;)

Con rods: BMW's (secret)

другото което ми направи впечатление е че буталата са алуминиеви :shock: ...или аз нещо не съм разбрал
Pistons: Mahle wrought aluminium

Хехехеххехехе биелките не са баварски те......може би са били, но вече им разказана играта, както и на Мале буталата и в момента колата е с това на снимката долу. Буталата са Акралит(Англия) а биелите сам виждаш че не са на БМВ :D

Изображение

П.С мотора наистина е 2 литра, коляновия вал е оригиналния само дето е knife edge-нат и балансиран след това :lol: Буталата са 0.5мм само по големи и така обема е леко над 2 литра но под 2.1 литра ;). Тази кола както и "фирмата" която я прави ги знам доста отдавна така че скрито покрито при тез батки няма :D . Верно е че тез коне не могат да ги сложат прилично на пътя, ама все пак тях малко ги интересува това де, все пак нищо не пречи да намалят надува и да направят магарето 450 коня примерно и с един приличен слик работите лесно ще си дойдат по местата :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 08 Ное 2004, 21:40

Дааа явно инфото в тяхния сайт е малко старо :roll: .......ма тез са избрали хубави биелки :D
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook