Е21 vs E30

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 28 Сеп 2008, 21:43

K27 написа:А москвич 8-мак със скоростите при волана, а? а? а?
.........................
:shock:

:bowdown: :bowdown: за осмака само забрави да споменеш, че като вкараш задна всъщност не гледаш на зад, а следиш лоста на не се изключи и да те перне през ръцете...../лични преживявания/
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 28 Сеп 2008, 22:13

икарус,браточка смили се над нас,корема ме боли от смях :mhihi:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 28 Сеп 2008, 23:01

K27 написа:А москвич 8-мак със скоростите при волана, а? а? а?
Трета влиза на милиметри, ако не си тренирал дорде ти омалее ръката, няма шанс да я включиш в движение.
Спираш от 1-2 километря, от спирачките и с двата крака да скочиш връз педала, ефекта се осеща чак след 100 метра...
Кат видиш баир - прас! десния педал до долу и се молиш да не настигнеш някой позакъсал, от няма да можеш да го изпревариш, ами ще тряя да качваш после баира на 1-2-1-2...
Ставаш разноглед, от едното око ти е в множеството точни аналогови уреди, а другото в огледалото за обратно виждане (единственото огледало) да гледаш за течове по пътя... пътя напред го поглеждаш от време на време, колко да се убедиш, че се движиш... а, да, и ако не мирише на бензин в купето, значи си го закъсал ако до 50-100 метра не видиш бензинджийница...
И кат ти се случи да ти откаже динамото точно през нощта на междуселско-градски път, гасиш фаровете, та да пазиш акумулатора за свещите и караш на лунна светлина... романтика! Де видиш осева линия я обкрачваш и се чувстваш уверено, кат във Ф1 булид на излизане от боксът...
Зимата е най-убаво... тогава каляваш волята, става кат руска стомана в тайгата.
Ма иначе си е хулиган! А и не много бройки са произведени от него, кат се съди колко дефицитни бяха, чакаше се по 5-6 години да купиш, поръчкови бяха, с вноска... лимитед, рийш ли...
Ма иначе си е хулиган, особено кат се откачи тръбата от средното гърне след някоя дупка, яла глей ко стаа!
:shock:

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :yes: Много добре написано!
Иначе по темата - естествено че Е21 :idea: Има линия, има возия, има вървене и най-вече история. Колкото до Е30 - пълно дърво, става единствено за хамалски изпълнения ;)
One passion,one car,one life...

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 29 Сеп 2008, 0:05

Кое му е мекото на Е30-сковото купе ? :shock:
На Plague преди 5 години двойния стоп с Л жектроник-а ,изгнил 84-ти набор ,горкия като валеше дъжд биеше бойкот от дъжда защото водата му влизаше в направо в компютъра какво ли не видя докато не отиде там на "Владайската река" ама всички врати му се отваряха и затваряха както трябва, всички луфтове си му бяха екстра ,вярно беше изядено от мишките :mhihi: ма си беше кораво докрая :roll:
М20 бил едик'ъв си ,загрявал,кривил глави а ние със сашо на 30+ градуса обиколихме половин София в движението с перка с едно витло , течаща водна помпа и течащ радиатор и тая кола й беше всьо равнО :shock:
Ами брат ми като удари червеното комби в скалите ,кофти удар а купето му няма нищо и междудругото вече близо 3-та година седи изложено на дъждовете ,снега,слънцето и какво ли не и дори там дето му е паднала боята няма ръжда :shock:

Ами това ,където наскоро двамата с него с е30-ската взехме един бордюр от дрифт със задната джанта и цялата кола и от последвалия камшик се качи и плъзна по надлъжната си ос поне 15 метра и усетихме 3 последователни удъра от по-високи бордюри в редицата по магарето и пода ,ама такива трясъци на твърдо ,че човек да си помисли ,че купето се е разшвайцвало наистина и накрая лек удар в бронята отстрани и най-накрая дори на реглаж се останови ,че няма отклонения от последния път ,това за какво говори :?:

Това за мекото Е30-сково купе буквално звучи несериозно :!: Аз даже си мисля ,че с хидравличен крик може да се повдигне колата отстрани ,като крика се опре на отворена врата и накрая тая врата ще се затвори :twisted: Е стига колата да няма ръжда :)


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Върджин Папрат Бийч

Мнение от K27 » 29 Сеп 2008, 0:33

Penchev написа:...

Чиче, да не бъркаш Е30 с Т34? От той си е легендарен кат здравина и огнева мощ и тва за вратата е вярно, ма неговите се отварят нагоре.
П.С. Да добавя за москвича и за волята... всяка вечер се източва водата от двигателя (има две пробки, една по-ниска за блока и една по-висока за радиатора или беше обратното, не помня вече), а на сутринта палиш бойлера и се молиш да тръгне гореща вода... после пълниш една кофа и половина и почваш да сипваш дорде прелее... ако си забраил пробките отвореним правиш втори курс... са ви е лесно със синия антифриз, а с червения ви е още по-лесно... кайш, хулиган ше го праим...
Волята тряя да е железна, от от време на време треа и да го черпиш, иначе се дърви и не ще да мъцне...
Най-убавата част е с гумите... кат спукаш гума, веднага ставаш герой от анимационен филм... тва са щанги (дълга и къса, рийш ли), па демонтаж, па вадене на вътрешна гума, па студени лепенки, па топли лепенки, па обратно вътрешната гума, па после помпай до насиране на полу-клек, и мериш ли, мериш налягането, рийш ли...
Хулиганин, кайш, на пътя, яла да видиш ко е хулиганин! Кат се почне няма спиране, тва повер, тва задно, тва сипване на вода от блатото през десния ми чорап за филтър, тва ръчна слънце и четири барабана отвред те спират... ко ше ми говорите за хулигани? Я да ми дойдеше некой, га съм на пътя под йоско, да види за къв хулиган стаа дума... га ти изтръпнат ръцете и краката и га речеш да станеш, па само пръднеш, тогава разбираш кои са хулиганите на пътя...
Я подай ми, мила мамо, тенджурката с боба...

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 29 Сеп 2008, 0:37

BAYRON написа:Атракцията на събора са истински тунингованите машини, а далеч по-лесно е да направиш това с е30 или с е36 от колкото да изсипеш една кофа с пари в е21

така е бате, ама на събора никой не гледа "баба яга" всеки гледа наточеното е36 купенце с пластмасовите си колектори... а като види е21 вика ... брееее :shock: тая антика кво я тормозят... нали знаеш... хората се радват на лъскавото, а не на стойностното :evil: нямам нищо против начотените е36, дори и аз бих се качил на 320ка с М паркет, но не бих си продал акулата, щото една 316ка на е21 е много повече от доста по-нови модели, като усещане на самата кола и т.н.. неща, които е30 не може да даде... е21 е модела :bowdown: :bowdown: :bowdown:
най- много се дразня на някои "ентусиасти" които не знаят къде са им накладките и за какво служат, да ме питат :"хубуу де ти нямаш ли пари за по-нова кола... що не си купиш нещо по-ново" еми... две е34ки имам и кво от тва.. да зарежа старата школа :twisted: да да , е21 е начин на живот... изобщо акулите като цяло... да не забравяме че е21 е малкия брат на е24, което е флагман на БМВ Клуб България...
P.S.забравих да добавя - който смята че е21 е изгнила - нека посети www.ryjda.com :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 29 Сеп 2008, 1:30

K27 написа:А москвич 8-мак със скоростите при волана, а? а? а?
Трета влиза на милиметри, ако не си тренирал дорде ти омалее ръката, няма шанс да я включиш в движение.
Спираш от 1-2 километря, от спирачките и с двата крака да скочиш връз педала, ефекта се осеща чак след 100 метра...
Кат видиш баир - прас! десния педал до долу и се молиш да не настигнеш някой позакъсал, от няма да можеш да го изпревариш, ами ще тряя да качваш после баира на 1-2-1-2...
Ставаш разноглед, от едното око ти е в множеството точни аналогови уреди, а другото в огледалото за обратно виждане (единственото огледало) да гледаш за течове по пътя... пътя напред го поглеждаш от време на време, колко да се убедиш, че се движиш... а, да, и ако не мирише на бензин в купето, значи си го закъсал ако до 50-100 метра не видиш бензинджийница...
И кат ти се случи да ти откаже динамото точно през нощта на междуселско-градски път, гасиш фаровете, та да пазиш акумулатора за свещите и караш на лунна светлина... романтика! Де видиш осева линия я обкрачваш и се чувстваш уверено, кат във Ф1 булид на излизане от боксът...
Зимата е най-убаво... тогава каляваш волята, става кат руска стомана в тайгата.
Ма иначе си е хулиган! А и не много бройки са произведени от него, кат се съди колко дефицитни бяха, чакаше се по 5-6 години да купиш, поръчкови бяха, с вноска... лимитед, рийш ли...
Ма иначе си е хулиган, особено кат се откачи тръбата от средното гърне след някоя дупка, яла глей ко стаа!
:shock: .................... Чиче, да не бъркаш Е30 с Т34? От той си е легендарен кат здравина и огнева мощ и тва за вратата е вярно, ма неговите се отварят нагоре.
П.С. Да добавя за москвича и за волята... всяка вечер се източва водата от двигателя (има две пробки, една по-ниска за блока и една по-висока за радиатора или беше обратното, не помня вече), а на сутринта палиш бойлера и се молиш да тръгне гореща вода... после пълниш една кофа и половина и почваш да сипваш дорде прелее... ако си забраил пробките отвореним правиш втори курс... са ви е лесно със синия антифриз, а с червения ви е още по-лесно... кайш, хулиган ше го праим...
Волята тряя да е железна, от от време на време треа и да го черпиш, иначе се дърви и не ще да мъцне...
Най-убавата част е с гумите... кат спукаш гума, веднага ставаш герой от анимационен филм... тва са щанги (дълга и къса, рийш ли), па демонтаж, па вадене на вътрешна гума, па студени лепенки, па топли лепенки, па обратно вътрешната гума, па после помпай до насиране на полу-клек, и мериш ли, мериш налягането, рийш ли...
Хулиганин, кайш, на пътя, яла да видиш ко е хулиганин! Кат се почне няма спиране, тва повер, тва задно, тва сипване на вода от блатото през десния ми чорап за филтър, тва ръчна слънце и четири барабана отвред те спират... ко ше ми говорите за хулигани? Я да ми дойдеше некой, га съм на пътя под йоско, да види за къв хулиган стаа дума... га ти изтръпнат ръцете и краката и га речеш да станеш, па само пръднеш, тогава разбираш кои са хулиганите на пътя...
Всяка тема като затъпее (тая от зародиш е шитава) чакам,....щото знам че ще се появиш и се насирам от смях :mhihi: :help: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Мнение от Gecallica » 29 Сеп 2008, 9:41

Turbo_Ted написа:... щото една 316ка на е21 е много повече от доста по-нови модели, като усещане на самата кола и т.н.. неща, които е30 не може да даде... е21 е модела :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Тук не мога да се съглася с теб. Усещанията и с е30 и с е21 са доста сходни. Особенно на пръв прочит. Не съм карал толкова много е30-ка за да хвана "големите" разлики :mhihi:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 29 Сеп 2008, 12:05

Gecallica написа:
Turbo_Ted написа:... щото една 316ка на е21 е много повече от доста по-нови модели, като усещане на самата кола и т.н.. неща, които е30 не може да даде... е21 е модела :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Тук не мога да се съглася с теб. Усещанията и с е30 и с е21 са доста сходни. Особенно на пръв прочит. Не съм карал толкова много е30-ка за да хвана "големите" разлики :mhihi:

въпрос на усещане е според мен, дори и в таблото имат разлика, всичко по е21 е аналогово - километража си има колебанията при определена скорост и т.н.. :) както казах - всичко е въпрос на виждане и усещане спрямо личностни критерии ;)
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 29 Сеп 2008, 16:25

Turbo_Ted написа:
BAYRON написа::bowdown:
най- много се дразня на някои "ентусиасти" които не знаят къде са им накладките и за какво служат, да ме питат :"хубуу де ти нямаш ли пари за по-нова кола... що не си купиш нещо по-ново" еми... две е34ки имам и кво от тва.. да зарежа старата школа :twisted: да да , е21 е начин на живот... изобщо акулите като цяло...

Даам то щото е34ките са на има-няма 20годинки, а пък е36 има вече по на 17...Баси новите коли,рийш ли! ;) :mhihi: :mhihi: :mhihi:
One passion,one car,one life...

"Баба Яга" Склад
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 22.10.2003
Местоположение: софия

Мнение от speedmaster » 29 Сеп 2008, 17:42

Penchev написа:Кое му е мекото на Е30-сковото купе ?



ма куре ти Е21 виждал ли си !?

имам предвид на какво е способно като купе !?
:) Изображение

"отиваме там,където гледаме-просто така сме устроени"

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 29 Сеп 2008, 21:43

Impasse написа:
Turbo_Ted написа:
BAYRON написа::bowdown:
най- много се дразня на някои "ентусиасти" които не знаят къде са им накладките и за какво служат, да ме питат :"хубуу де ти нямаш ли пари за по-нова кола... що не си купиш нещо по-ново" еми... две е34ки имам и кво от тва.. да зарежа старата школа :twisted: да да , е21 е начин на живот... изобщо акулите като цяло...

Даам то щото е34ките са на има-няма 20годинки, а пък е36 има вече по на 17...Баси новите коли,рийш ли! ;) :mhihi: :mhihi: :mhihi:

айде без лични нападки моля ;) и моите не са по на 20, така че ... :winky:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 29 Сеп 2008, 22:21

Бат Денко ти нещо си се превъзбудил от тези епични КаЕр мотори,разбирам че си много на ясно с количките с предно и че много ги караш ,ама действителноста е доста по-различна от тази която ти се опитваш да изкривиш.А тя е че от както рацерството в нащо село съществува е21-ничка победа не е виждала.Обратното също е в сила.Кога и къде видя 323-ка и 325-ца стокови да падат от хипотетичните ти малки бегачки визирам ГТИ и ГСИ.От бързите ГСИ визирам най-бързите,които ти по-добре от мен уж знаеш.:Плевенското ГСИ,Лилавото на Монио и там разните му Мариани и тн. бекове.Да ти кажа ли че никоя от твойте малки бегачки не можа да бие моята 320-ска,бивша Недиова,сегашна Колио Скрапера.Същото важи и за многото е30-ски 323 и 325,който доминираха на Първенец над твойте ГСаики.Хич нищо да не знае човек си струва да погледне в драг сайтовете и ще разбере ,че твойте любими АЙ-ки не са толкова бързи колкото на тебе ти се иска :mhihi: :mhihi:
Много е смешно човек да чете за случки с коптори който познава,как дигали некви нелепи Ве-Макси на уранче с една дузина човека.Скоро толкова весели неща за автомобили който едвам си седят на тъничките гумички взети втора употреба от сервиз на Деу Матис не бях чел :mhihi: :mhihi:
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 29 Сеп 2008, 23:06

Така я са пуснете тая тема в Е30 подфорума да видим в 2-та форума кой на какво мнение е "за мекото" Е30-ково купе :mhihi: :mhihi: :mhihi: Ако 21-цата отнесе 2 пътни знака челно и (като Е30-ката) не спука радиатор и отдолу всичко е здраво го признавам!!!Не мислете че хората с Е30-ките на са се качвали и на Е21

Нищо лично към никой!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от Любака » 29 Сеп 2008, 23:43

devastator написа:Бат Денко ............................
Много е смешно човек да чете за случки с коптори който познава,как дигали некви нелепи Ве-Макси на уранче с една дузина човека.Скоро толкова весели неща за автомобили който едвам си седят на тъничките гумички взети втора употреба от сервиз на Деу Матис не бях чел :mhihi: :mhihi:

Кой коптори "ПОЗНАВАШ" ти ве бате тая кола ама наистина КОЛА ти си видял от нея последните издихания. Само за твое инфо щи кажем че е в семеиството от 11 месец на 92 лето на миналия век. Изучи 3-ма кандидат шофери и претърпя 4 ПТП-та лично мое дело. Получи се УРАНЧОВАТА уредба чак у 2004 лето. Ама ти явно познаваш нея и всичко друго за тва коментваи си на воля как си по добър от АЛПИНА ама у Е36 подфорума там ще ти вярват. ПОЗНАВАЛ бил :mhihi: :mhihi: Аре нема нужда.
Колко Е21 или Е30 си притежавал за повече от 2 години да не говорим за 15г. :?:
И да ти споменем че гумите с който е погребах са купувани чисто нови както и ти си купи "такива" на Е36-то. :winky:
Хаиде с мир тука У ТОЯ ПОДФОРУМ е ясно вече че място намаш ОЛДСКУЛАРЕ МАНЯК почвай ся да си ПЛЮЕШ само как ти си се научил и си знаеш по дефолт.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook