Е21 vs E30
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
икарус,браточка смили се над нас,корема ме боли от смях 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
K27 написа:А москвич 8-мак със скоростите при волана, а? а? а?
Трета влиза на милиметри, ако не си тренирал дорде ти омалее ръката, няма шанс да я включиш в движение.
Спираш от 1-2 километря, от спирачките и с двата крака да скочиш връз педала, ефекта се осеща чак след 100 метра...
Кат видиш баир - прас! десния педал до долу и се молиш да не настигнеш някой позакъсал, от няма да можеш да го изпревариш, ами ще тряя да качваш после баира на 1-2-1-2...
Ставаш разноглед, от едното око ти е в множеството точни аналогови уреди, а другото в огледалото за обратно виждане (единственото огледало) да гледаш за течове по пътя... пътя напред го поглеждаш от време на време, колко да се убедиш, че се движиш... а, да, и ако не мирише на бензин в купето, значи си го закъсал ако до 50-100 метра не видиш бензинджийница...
И кат ти се случи да ти откаже динамото точно през нощта на междуселско-градски път, гасиш фаровете, та да пазиш акумулатора за свещите и караш на лунна светлина... романтика! Де видиш осева линия я обкрачваш и се чувстваш уверено, кат във Ф1 булид на излизане от боксът...
Зимата е най-убаво... тогава каляваш волята, става кат руска стомана в тайгата.
Ма иначе си е хулиган! А и не много бройки са произведени от него, кат се съди колко дефицитни бяха, чакаше се по 5-6 години да купиш, поръчкови бяха, с вноска... лимитед, рийш ли...
Ма иначе си е хулиган, особено кат се откачи тръбата от средното гърне след някоя дупка, яла глей ко стаа!




Иначе по темата - естествено че Е21


One passion,one car,one life...
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Кое му е мекото на Е30-сковото купе ?
На Plague преди 5 години двойния стоп с Л жектроник-а ,изгнил 84-ти набор ,горкия като валеше дъжд биеше бойкот от дъжда защото водата му влизаше в направо в компютъра какво ли не видя докато не отиде там на "Владайската река" ама всички врати му се отваряха и затваряха както трябва, всички луфтове си му бяха екстра ,вярно беше изядено от мишките
ма си беше кораво докрая
М20 бил едик'ъв си ,загрявал,кривил глави а ние със сашо на 30+ градуса обиколихме половин София в движението с перка с едно витло , течаща водна помпа и течащ радиатор и тая кола й беше всьо равнО
Ами брат ми като удари червеното комби в скалите ,кофти удар а купето му няма нищо и междудругото вече близо 3-та година седи изложено на дъждовете ,снега,слънцето и какво ли не и дори там дето му е паднала боята няма ръжда
Ами това ,където наскоро двамата с него с е30-ската взехме един бордюр от дрифт със задната джанта и цялата кола и от последвалия камшик се качи и плъзна по надлъжната си ос поне 15 метра и усетихме 3 последователни удъра от по-високи бордюри в редицата по магарето и пода ,ама такива трясъци на твърдо ,че човек да си помисли ,че купето се е разшвайцвало наистина и накрая лек удар в бронята отстрани и най-накрая дори на реглаж се останови ,че няма отклонения от последния път ,това за какво говори
Това за мекото Е30-сково купе буквално звучи несериозно
Аз даже си мисля ,че с хидравличен крик може да се повдигне колата отстрани ,като крика се опре на отворена врата и накрая тая врата ще се затвори
Е стига колата да няма ръжда
Георги Пенчев

На Plague преди 5 години двойния стоп с Л жектроник-а ,изгнил 84-ти набор ,горкия като валеше дъжд биеше бойкот от дъжда защото водата му влизаше в направо в компютъра какво ли не видя докато не отиде там на "Владайската река" ама всички врати му се отваряха и затваряха както трябва, всички луфтове си му бяха екстра ,вярно беше изядено от мишките


М20 бил едик'ъв си ,загрявал,кривил глави а ние със сашо на 30+ градуса обиколихме половин София в движението с перка с едно витло , течаща водна помпа и течащ радиатор и тая кола й беше всьо равнО

Ами брат ми като удари червеното комби в скалите ,кофти удар а купето му няма нищо и междудругото вече близо 3-та година седи изложено на дъждовете ,снега,слънцето и какво ли не и дори там дето му е паднала боята няма ръжда

Ами това ,където наскоро двамата с него с е30-ската взехме един бордюр от дрифт със задната джанта и цялата кола и от последвалия камшик се качи и плъзна по надлъжната си ос поне 15 метра и усетихме 3 последователни удъра от по-високи бордюри в редицата по магарето и пода ,ама такива трясъци на твърдо ,че човек да си помисли ,че купето се е разшвайцвало наистина и накрая лек удар в бронята отстрани и най-накрая дори на реглаж се останови ,че няма отклонения от последния път ,това за какво говори

Това за мекото Е30-сково купе буквално звучи несериозно



Георги Пенчев
- K27
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Върджин Папрат Бийч
Penchev написа:...
Чиче, да не бъркаш Е30 с Т34? От той си е легендарен кат здравина и огнева мощ и тва за вратата е вярно, ма неговите се отварят нагоре.
П.С. Да добавя за москвича и за волята... всяка вечер се източва водата от двигателя (има две пробки, една по-ниска за блока и една по-висока за радиатора или беше обратното, не помня вече), а на сутринта палиш бойлера и се молиш да тръгне гореща вода... после пълниш една кофа и половина и почваш да сипваш дорде прелее... ако си забраил пробките отвореним правиш втори курс... са ви е лесно със синия антифриз, а с червения ви е още по-лесно... кайш, хулиган ше го праим...
Волята тряя да е железна, от от време на време треа и да го черпиш, иначе се дърви и не ще да мъцне...
Най-убавата част е с гумите... кат спукаш гума, веднага ставаш герой от анимационен филм... тва са щанги (дълга и къса, рийш ли), па демонтаж, па вадене на вътрешна гума, па студени лепенки, па топли лепенки, па обратно вътрешната гума, па после помпай до насиране на полу-клек, и мериш ли, мериш налягането, рийш ли...
Хулиганин, кайш, на пътя, яла да видиш ко е хулиганин! Кат се почне няма спиране, тва повер, тва задно, тва сипване на вода от блатото през десния ми чорап за филтър, тва ръчна слънце и четири барабана отвред те спират... ко ше ми говорите за хулигани? Я да ми дойдеше некой, га съм на пътя под йоско, да види за къв хулиган стаа дума... га ти изтръпнат ръцете и краката и га речеш да станеш, па само пръднеш, тогава разбираш кои са хулиганите на пътя...
Я подай ми, мила мамо, тенджурката с боба...
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
BAYRON написа:Атракцията на събора са истински тунингованите машини, а далеч по-лесно е да направиш това с е30 или с е36 от колкото да изсипеш една кофа с пари в е21
така е бате, ама на събора никой не гледа "баба яга" всеки гледа наточеното е36 купенце с пластмасовите си колектори... а като види е21 вика ... брееее





най- много се дразня на някои "ентусиасти" които не знаят къде са им накладките и за какво служат, да ме питат :"хубуу де ти нямаш ли пари за по-нова кола... що не си купиш нещо по-ново" еми... две е34ки имам и кво от тва.. да зарежа старата школа

P.S.забравих да добавя - който смята че е21 е изгнила - нека посети www.ryjda.com



- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Всяка тема като затъпее (тая от зародиш е шитава) чакам,....щото знам че ще се появиш и се насирам от смяхK27 написа:А москвич 8-мак със скоростите при волана, а? а? а?
Трета влиза на милиметри, ако не си тренирал дорде ти омалее ръката, няма шанс да я включиш в движение.
Спираш от 1-2 километря, от спирачките и с двата крака да скочиш връз педала, ефекта се осеща чак след 100 метра...
Кат видиш баир - прас! десния педал до долу и се молиш да не настигнеш някой позакъсал, от няма да можеш да го изпревариш, ами ще тряя да качваш после баира на 1-2-1-2...
Ставаш разноглед, от едното око ти е в множеството точни аналогови уреди, а другото в огледалото за обратно виждане (единственото огледало) да гледаш за течове по пътя... пътя напред го поглеждаш от време на време, колко да се убедиш, че се движиш... а, да, и ако не мирише на бензин в купето, значи си го закъсал ако до 50-100 метра не видиш бензинджийница...
И кат ти се случи да ти откаже динамото точно през нощта на междуселско-градски път, гасиш фаровете, та да пазиш акумулатора за свещите и караш на лунна светлина... романтика! Де видиш осева линия я обкрачваш и се чувстваш уверено, кат във Ф1 булид на излизане от боксът...
Зимата е най-убаво... тогава каляваш волята, става кат руска стомана в тайгата.
Ма иначе си е хулиган! А и не много бройки са произведени от него, кат се съди колко дефицитни бяха, чакаше се по 5-6 години да купиш, поръчкови бяха, с вноска... лимитед, рийш ли...
Ма иначе си е хулиган, особено кат се откачи тръбата от средното гърне след някоя дупка, яла глей ко стаа!
.................... Чиче, да не бъркаш Е30 с Т34? От той си е легендарен кат здравина и огнева мощ и тва за вратата е вярно, ма неговите се отварят нагоре.
П.С. Да добавя за москвича и за волята... всяка вечер се източва водата от двигателя (има две пробки, една по-ниска за блока и една по-висока за радиатора или беше обратното, не помня вече), а на сутринта палиш бойлера и се молиш да тръгне гореща вода... после пълниш една кофа и половина и почваш да сипваш дорде прелее... ако си забраил пробките отвореним правиш втори курс... са ви е лесно със синия антифриз, а с червения ви е още по-лесно... кайш, хулиган ше го праим...
Волята тряя да е железна, от от време на време треа и да го черпиш, иначе се дърви и не ще да мъцне...
Най-убавата част е с гумите... кат спукаш гума, веднага ставаш герой от анимационен филм... тва са щанги (дълга и къса, рийш ли), па демонтаж, па вадене на вътрешна гума, па студени лепенки, па топли лепенки, па обратно вътрешната гума, па после помпай до насиране на полу-клек, и мериш ли, мериш налягането, рийш ли...
Хулиганин, кайш, на пътя, яла да видиш ко е хулиганин! Кат се почне няма спиране, тва повер, тва задно, тва сипване на вода от блатото през десния ми чорап за филтър, тва ръчна слънце и четири барабана отвред те спират... ко ше ми говорите за хулигани? Я да ми дойдеше некой, га съм на пътя под йоско, да види за къв хулиган стаа дума... га ти изтръпнат ръцете и краката и га речеш да станеш, па само пръднеш, тогава разбираш кои са хулиганите на пътя...



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Тук не мога да се съглася с теб. Усещанията и с е30 и с е21 са доста сходни. Особенно на пръв прочит. Не съм карал толкова много е30-ка за да хвана "големите" разликиTurbo_Ted написа:... щото една 316ка на е21 е много повече от доста по-нови модели, като усещане на самата кола и т.н.. неща, които е30 не може да даде... е21 е модела![]()
![]()
![]()

- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Gecallica написа:Тук не мога да се съглася с теб. Усещанията и с е30 и с е21 са доста сходни. Особенно на пръв прочит. Не съм карал толкова много е30-ка за да хвана "големите" разликиTurbo_Ted написа:... щото една 316ка на е21 е много повече от доста по-нови модели, като усещане на самата кола и т.н.. неща, които е30 не може да даде... е21 е модела![]()
![]()
![]()
въпрос на усещане е според мен, дори и в таблото имат разлика, всичко по е21 е аналогово - километража си има колебанията при определена скорост и т.н..


Turbo_Ted написа:BAYRON написа:![]()
най- много се дразня на някои "ентусиасти" които не знаят къде са им накладките и за какво служат, да ме питат :"хубуу де ти нямаш ли пари за по-нова кола... що не си купиш нещо по-ново" еми... две е34ки имам и кво от тва.. да зарежа старата школада да , е21 е начин на живот... изобщо акулите като цяло...
Даам то щото е34ките са на има-няма 20годинки, а пък е36 има вече по на 17...Баси новите коли,рийш ли!




One passion,one car,one life...
- speedmaster
- "Баба Яга" Склад
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 22.10.2003
- Местоположение: софия
Penchev написа:Кое му е мекото на Е30-сковото купе ?
ма куре ти Е21 виждал ли си !?
имам предвид на какво е способно като купе !?
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Impasse написа:Turbo_Ted написа:BAYRON написа:![]()
най- много се дразня на някои "ентусиасти" които не знаят къде са им накладките и за какво служат, да ме питат :"хубуу де ти нямаш ли пари за по-нова кола... що не си купиш нещо по-ново" еми... две е34ки имам и кво от тва.. да зарежа старата школада да , е21 е начин на живот... изобщо акулите като цяло...
Даам то щото е34ките са на има-няма 20годинки, а пък е36 има вече по на 17...Баси новите коли,рийш ли!![]()
![]()
![]()
айде без лични нападки моля


- devastator
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
Бат Денко ти нещо си се превъзбудил от тези епични КаЕр мотори,разбирам че си много на ясно с количките с предно и че много ги караш ,ама действителноста е доста по-различна от тази която ти се опитваш да изкривиш.А тя е че от както рацерството в нащо село съществува е21-ничка победа не е виждала.Обратното също е в сила.Кога и къде видя 323-ка и 325-ца стокови да падат от хипотетичните ти малки бегачки визирам ГТИ и ГСИ.От бързите ГСИ визирам най-бързите,които ти по-добре от мен уж знаеш.:Плевенското ГСИ,Лилавото на Монио и там разните му Мариани и тн. бекове.Да ти кажа ли че никоя от твойте малки бегачки не можа да бие моята 320-ска,бивша Недиова,сегашна Колио Скрапера.Същото важи и за многото е30-ски 323 и 325,който доминираха на Първенец над твойте ГСаики.Хич нищо да не знае човек си струва да погледне в драг сайтовете и ще разбере ,че твойте любими АЙ-ки не са толкова бързи колкото на тебе ти се иска
Много е смешно човек да чете за случки с коптори който познава,как дигали некви нелепи Ве-Макси на уранче с една дузина човека.Скоро толкова весели неща за автомобили който едвам си седят на тъничките гумички взети втора употреба от сервиз на Деу Матис не бях чел



Много е смешно човек да чете за случки с коптори който познава,как дигали некви нелепи Ве-Макси на уранче с една дузина човека.Скоро толкова весели неща за автомобили който едвам си седят на тъничките гумички взети втора употреба от сервиз на Деу Матис не бях чел


Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Така я са пуснете тая тема в Е30 подфорума да видим в 2-та форума кой на какво мнение е "за мекото" Е30-ково купе
Ако 21-цата отнесе 2 пътни знака челно и (като Е30-ката) не спука радиатор и отдолу всичко е здраво го признавам!!!Не мислете че хората с Е30-ките на са се качвали и на Е21
Нищо лично към никой!!!



Нищо лично към никой!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
devastator написа:Бат Денко ............................
Много е смешно човек да чете за случки с коптори който познава,как дигали некви нелепи Ве-Макси на уранче с една дузина човека.Скоро толкова весели неща за автомобили който едвам си седят на тъничките гумички взети втора употреба от сервиз на Деу Матис не бях чел![]()
Кой коптори "ПОЗНАВАШ" ти ве бате тая кола ама наистина КОЛА ти си видял от нея последните издихания. Само за твое инфо щи кажем че е в семеиството от 11 месец на 92 лето на миналия век. Изучи 3-ма кандидат шофери и претърпя 4 ПТП-та лично мое дело. Получи се УРАНЧОВАТА уредба чак у 2004 лето. Ама ти явно познаваш нея и всичко друго за тва коментваи си на воля как си по добър от АЛПИНА ама у Е36 подфорума там ще ти вярват. ПОЗНАВАЛ бил


Колко Е21 или Е30 си притежавал за повече от 2 години да не говорим за 15г.

И да ти споменем че гумите с който е погребах са купувани чисто нови както и ти си купи "такива" на Е36-то.

Хаиде с мир тука У ТОЯ ПОДФОРУМ е ясно вече че място намаш ОЛДСКУЛАРЕ МАНЯК почвай ся да си ПЛЮЕШ само как ти си се научил и си знаеш по дефолт.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани