Скромен кит за 300+ PS
Модератор: bum_bum
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
1.4 - това вече е друго
Много сериозен пауър за такъв обем. И все пак, разбирам че идва късно бууста, ама много рано издъхва - особено както е 1.4, сигурно може да го завъртиш поне до към 8000 без проблем.

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
не сте ме разбрали.. ще обясня...
ако сте го направили това просто за да кажете че от 1.4 сте изкарали 300 коня- браво. може да не четете надолу и си взимам думите назад и всички сме весели и щастливи. успех.
... но ако сте го направили за драг- четете...
със тез форми криви на коне/въртящ момент все едно ще е дали имаш 300 или 600 коня- все ще даваш горе долу едни времена на 400 метра... само терминалната скорост ще е различна (аааа? тоз кви ги пише бееее- чети, чети...)
казах че кривата е болна- във смисъл че не ми харесва като форма и изглежда че тунинга просто е "лепнат". има голяма разлика между "лепнат" и "сметнат" тунинг. това не е обида- просто мнение. знам че така острани е много лесно да коментирам ма на форум- толкоз.
каква ми е идеята?
със този буст (без значение във случая колко помпаш), може да се направи много по-приятелска крива на конете и въртящия момент и тез 300 коня да се сложат по-качествено на асфалта... дори и със 1.4 моторче. и вместо да си 13.0-13.5, да си средата на 12.х или дори 11.9 (ако си под тон). да- 300 коня са достатъчни за 11.9 за кола под тон- просто конете не са най-важни а това как ги постигаш.
какво имам в предвид (нещата по-долу са свързани, ма ша ги напиша във случаен ред).
къв ми е проблема? че кривата на конете е много стръмна отпред и умира рано отзад. и че този 1.4 мотор си прави конете на 5500 оборота.
проблеми със стръмна крива отпред -
тия 100 коня дето ги правиш от 4500 до 5500- забрави да ги сложиш на асфалта- особено ако си със предно и количката е лека.
няма въртящ момент - какво- ша тръгваш на 5000 оборота? ми нали ша са пързаляш до края на 2та...
кривата отзад:
след 5500 оборота тоз двигател е безсмислен. ако беше 5 литра, да е ок- ма не е...
начи кво излезе? всичката му сила на това моторче е от 4500 до 5500- при положение че от двете страни няма никой. аз лично не бих карал кола със такъв характер.
а като информация- такава крива отпред, на 1.5 мотор трябва да дава 400+ коня отзад...
ма да се върна на темата- какво бих променил аз?
за ниските:
1. или бих качил компресията и помпал по-малко навсякъде, или бих смъкнал една идея компресията и помпал доста повече от по-ниско. въпроса е малко да се надуят цифрите отдолу. ако не стаа със помпане- ша пръскам 20-30 коня азот от 2500 нагоре... ефекта ще е като за 75 коня.
2. бих променил а/р-а на турбото да се развърта при по-ниски обороти и кривите да са по-дебели и не толкова стръмни. на драго сърце бих жертвал 30 коня отгоре за 60нм отдолу. проблема е че ако е малко турбото отгоре ще стане още по-зле.
за отгоре: тука е по-сложно щото са много неща...
не знам бууста и а/f какъв е във оборотите- та има 4 варианта:
1.1. турбото е малко и няма дебит за след 5500 оборота. решението е ясно.
1.2 турбото е достатъчно, но двигателя има много компресия и аванса не може да се издърпа напред достатъчно. центровката връщате ли я спрямо надува? знаете ли си центровката спрямо надува? има ли тоз сензори за детонации?
1.3 няма дебит (глави, изходяща генерция). типично е за фабрични мотори които просто са надути. както и кау мисля че това е най-вероятното...
1.4 няма гориво- тука е по-сложно щото не съм го виждал/чувал та не знам. ако някои ми прати a/f сместа и надува във оборотите, мога да коментирам. знаете ли си налягането на горивото във оборотите?
та така.. със 2 думи- малко моторче със надув трябва да си прави макс. конете поне на около 7000 оборота като до 5500 трябва да си е направило 2/3 от конете. идеята на пиковите двигатели е да имаш поне 2000 оборота диапазон във които да си правиш конете (достатъчни за пада като сменяш предавките) и достатъчно високо че да са смислени числата.
та така...
ако сте го направили това просто за да кажете че от 1.4 сте изкарали 300 коня- браво. може да не четете надолу и си взимам думите назад и всички сме весели и щастливи. успех.
... но ако сте го направили за драг- четете...
със тез форми криви на коне/въртящ момент все едно ще е дали имаш 300 или 600 коня- все ще даваш горе долу едни времена на 400 метра... само терминалната скорост ще е различна (аааа? тоз кви ги пише бееее- чети, чети...)
казах че кривата е болна- във смисъл че не ми харесва като форма и изглежда че тунинга просто е "лепнат". има голяма разлика между "лепнат" и "сметнат" тунинг. това не е обида- просто мнение. знам че така острани е много лесно да коментирам ма на форум- толкоз.
каква ми е идеята?
със този буст (без значение във случая колко помпаш), може да се направи много по-приятелска крива на конете и въртящия момент и тез 300 коня да се сложат по-качествено на асфалта... дори и със 1.4 моторче. и вместо да си 13.0-13.5, да си средата на 12.х или дори 11.9 (ако си под тон). да- 300 коня са достатъчни за 11.9 за кола под тон- просто конете не са най-важни а това как ги постигаш.
какво имам в предвид (нещата по-долу са свързани, ма ша ги напиша във случаен ред).
къв ми е проблема? че кривата на конете е много стръмна отпред и умира рано отзад. и че този 1.4 мотор си прави конете на 5500 оборота.
проблеми със стръмна крива отпред -
тия 100 коня дето ги правиш от 4500 до 5500- забрави да ги сложиш на асфалта- особено ако си със предно и количката е лека.
няма въртящ момент - какво- ша тръгваш на 5000 оборота? ми нали ша са пързаляш до края на 2та...
кривата отзад:
след 5500 оборота тоз двигател е безсмислен. ако беше 5 литра, да е ок- ма не е...
начи кво излезе? всичката му сила на това моторче е от 4500 до 5500- при положение че от двете страни няма никой. аз лично не бих карал кола със такъв характер.
а като информация- такава крива отпред, на 1.5 мотор трябва да дава 400+ коня отзад...
ма да се върна на темата- какво бих променил аз?
за ниските:
1. или бих качил компресията и помпал по-малко навсякъде, или бих смъкнал една идея компресията и помпал доста повече от по-ниско. въпроса е малко да се надуят цифрите отдолу. ако не стаа със помпане- ша пръскам 20-30 коня азот от 2500 нагоре... ефекта ще е като за 75 коня.
2. бих променил а/р-а на турбото да се развърта при по-ниски обороти и кривите да са по-дебели и не толкова стръмни. на драго сърце бих жертвал 30 коня отгоре за 60нм отдолу. проблема е че ако е малко турбото отгоре ще стане още по-зле.
за отгоре: тука е по-сложно щото са много неща...
не знам бууста и а/f какъв е във оборотите- та има 4 варианта:
1.1. турбото е малко и няма дебит за след 5500 оборота. решението е ясно.
1.2 турбото е достатъчно, но двигателя има много компресия и аванса не може да се издърпа напред достатъчно. центровката връщате ли я спрямо надува? знаете ли си центровката спрямо надува? има ли тоз сензори за детонации?
1.3 няма дебит (глави, изходяща генерция). типично е за фабрични мотори които просто са надути. както и кау мисля че това е най-вероятното...
1.4 няма гориво- тука е по-сложно щото не съм го виждал/чувал та не знам. ако някои ми прати a/f сместа и надува във оборотите, мога да коментирам. знаете ли си налягането на горивото във оборотите?
та така.. със 2 думи- малко моторче със надув трябва да си прави макс. конете поне на около 7000 оборота като до 5500 трябва да си е направило 2/3 от конете. идеята на пиковите двигатели е да имаш поне 2000 оборота диапазон във които да си правиш конете (достатъчни за пада като сменяш предавките) и достатъчно високо че да са смислени числата.
та така...
Последна промяна alx на 29 Окт 2004, 18:30, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
alx написа:а, са прочетох. не било малко турбото. начи- малко ша го разсмивате на ниските ако мотора носи...
мда ама 6том не е малко турбото за6то толкова рано издъхва....

колектори? глава, портове? валове..


голямо турбо на малък двигател трябва да надува макс близо де ред лайна ... си мисля аз..


" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
alx написа:...
някои споделиха , че рабираш от ДВГ повече отколкото повечето хора тука , така че ти предлагам да вдигнеш на някое пунто с 1.4 Т мотор литровата мощност до към 200 коня без да сменяш оригиналната елекроника и след това да пуснеш графика от диното да я разгледаме тука

Ако се справиш , евала , ако ли не - може би ще имаш стимул да опиташ отново



Tsunami 300+ Drag Team
Tsunami 75+ Drag Team
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Има една закачка по американските форуми... Въпрос: какво е общото между 600 коня Супра и 1000 коня Супра? Отговор: и двете дават 12 сек на 1/4 миля
Ако си разбрал - разбрал, не се опитваме да ти смачкаме самочувствието или нещо такова. Напротив, радваме се че някой прави сериозен тунинг в българските условия. Знам, че е предизвикателство да изкараш повече от 200 коня от този двг, пък камо ли 400. Но в края на краищата въпроса опира до това дали ти искаш да имаш бърза кола или кола с Х коня?
Мисля че ако нямаш да добавиш нищо съществено относно "хардуера", тази тема се изчерпа - но това е за модераторите да решават.

Ако си разбрал - разбрал, не се опитваме да ти смачкаме самочувствието или нещо такова. Напротив, радваме се че някой прави сериозен тунинг в българските условия. Знам, че е предизвикателство да изкараш повече от 200 коня от този двг, пък камо ли 400. Но в края на краищата въпроса опира до това дали ти искаш да имаш бърза кола или кола с Х коня?

Мисля че ако нямаш да добавиш нищо съществено относно "хардуера", тази тема се изчерпа - но това е за модераторите да решават.
kay написа:Има една закачка по американските форуми... Въпрос: какво е общото между 600 коня Супра и 1000 коня Супра? Отговор: и двете дават 12 сек на 1/4 миля
Ако си разбрал - разбрал, не се опитваме да ти смачкаме самочувствието или нещо такова. Напротив, радваме се че някой прави сериозен тунинг в българските условия. Знам, че е предизвикателство да изкараш повече от 200 коня от този двг, пък камо ли 400. Но в края на краищата въпроса опира до това дали ти искаш да имаш бърза кола или кола с Х коня?
Мисля че ако нямаш да добавиш нищо съществено относно "хардуера", тази тема се изчерпа - но това е за модераторите да решават.
мнението ми беше насочено към alx




за хардуера сам се досещай , а и си знам че колата ми е достатъчно бърза



Tsunami 300+ Drag Team
Tsunami 75+ Drag Team
жоре не четеш какво пиша...
моето мнение беше точно във контекста на кау- за това как и къде я правиш тази мощност а не за абсолютната и стойност. и размислите ми бяха на тема как да ги сложиш тез коне на асфалта... а не да се пързаляш до края на 3та... задавал ли си си въпроса що не зацепваш до средата на 400те метра? не е заради много коне- а заради начина по които идват.
хората със предно и със 600 коня вече са зацепили на средата на 2ра и дърпат.. и то със най-обикновени драг радиалс. и хондички със 1.5 250 коня (от нормален двигател!) правят 11.7. за това ми е мисълта
а за правенето на въртящ момент във ниските със това малко моторче- писал съм ти във предишния си пост. нещата са невъзможни докато не ги направиш
успех и ни дръж в течение със проекта
моето мнение беше точно във контекста на кау- за това как и къде я правиш тази мощност а не за абсолютната и стойност. и размислите ми бяха на тема как да ги сложиш тез коне на асфалта... а не да се пързаляш до края на 3та... задавал ли си си въпроса що не зацепваш до средата на 400те метра? не е заради много коне- а заради начина по които идват.
хората със предно и със 600 коня вече са зацепили на средата на 2ра и дърпат.. и то със най-обикновени драг радиалс. и хондички със 1.5 250 коня (от нормален двигател!) правят 11.7. за това ми е мисълта

а за правенето на въртящ момент във ниските със това малко моторче- писал съм ти във предишния си пост. нещата са невъзможни докато не ги направиш

успех и ни дръж в течение със проекта

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
не бих си сложил нищо.. при хората от Тцунами Тунинг.. (без лоши чуства, но само негативни отзиви за работата там).
не знам кой какво говори но истината е , че до момента най-бързите коли на божурище както миналата така и тази година са на Цунами. Аз доколкото знам причината да се подпали не е в кит-а на Цунами а просто в стар маркуч за бензин който се е спукал

Interesno kakvi butala i bieli sa ti slojili? Neshto po okachvaneto pipano li e?
Ako moje da kajesh neshto poveche za jelezata v motora.
Inache tia krivi ot dyno-to ne izglejdat dobre kakto kaza po-gore alx.
В тунинг форума Жорко е писал , че всичко е фабрично ако това е вярно направо съм впечатлен от здравината на този двигател

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Joreto написа:.......В тунинг форума Жорко е писал , че всичко е фабрично ако това е вярно направо съм впечатлен от здравината на този двигател.
А аз нямам реално обяснение как този мотор в момента издържа


Да - колата наистина е направена хубаво - верно е, че двигателят ще се износи няколко пъти по-бързо - но кой маниак си купува кола, за да вози с 40км/ч баба си на село?
Жорко, наблюдавах те внимателно на гонките - искам да кажа, че хора като теб и целия екип на "Цунами тунинг" работите професионално и правите истински автомобили. Защото най-добрите тунери са способни да направят от нищо (не че пунтото е боклук, ама все пак не е БМВ) нещо - характеристиките го доказват, а и видях какви коли би на "Божурище"...
Жорко, наблюдавах те внимателно на гонките - искам да кажа, че хора като теб и целия екип на "Цунами тунинг" работите професионално и правите истински автомобили. Защото най-добрите тунери са способни да направят от нищо (не че пунтото е боклук, ама все пак не е БМВ) нещо - характеристиките го доказват, а и видях какви коли би на "Божурище"...
едно ли4но мнение ....
Ако на таzи кола и другите тунинговани от Цунами тунинг ... се слага само желеzа по двигателя на тея хора трябва да им се zабрани да правят тунинг вАобще.
Тунинг не се прави само на двигателя ... сменя се ВСИ4КО/най ве4е ока4ване, спира4ки ... па ако щете и тръбите в купето може да се сложат/ .. особено ако се прави такъв сериоzен тунинг. Вси4ко е в интерес на клиента и е zе негова беzопастност.
Като не ти се дават толкова пари .... zа такъв тунинг просто няма да го имаш .. и т.н. Само погледнете "zаводка кола" която има 300 коня и въпросната кола с 300 коня ... ми тя сигурно ще има 2 пъти по големи спира4ни дискове бе.
както Joreto е каzал ... спукан стар мърку4 ... ми какво прави тоя мърку4 в кола която е иzляzла от "сериоzна тунинг фирма" .. а zамислете се колко е сериоzна. Ми я си представете 4е се скъса "стар" спира4ен мърку4 ... на кола която спира от 400м с 150 км/4, м?
Просто тунинга в бг няма да е сериоzен докато не по4не да се прави като хората. И най ве4е хората желаещи да имат тунинг в колите си не раzберат каква е самата идея на нещото наре4ено тунинг.
п.с. Peshev я ми про4ети поста и после пак го кажи това същото ... "правят сериоzен тунинг" ... какво му е сериоzното. Сложено е едно турбо с /пре/голямо налягане и много ясно 4е ще има коне. Ама на4ина по който ги имаш тея коне ... иzобщо не е най добрия. Про4ети постовете на АЛХ колко неща има да се иzкусуряват.
тея криви от дино то ... ми аz правя по хубави на НФСЪнд.2
айде и умната... и следващия път по добре.
п.с.2. не съм слагал тирета щото не го zнам къде ми е на клавиатурата
DD
Ако на таzи кола и другите тунинговани от Цунами тунинг ... се слага само желеzа по двигателя на тея хора трябва да им се zабрани да правят тунинг вАобще.
Тунинг не се прави само на двигателя ... сменя се ВСИ4КО/най ве4е ока4ване, спира4ки ... па ако щете и тръбите в купето може да се сложат/ .. особено ако се прави такъв сериоzен тунинг. Вси4ко е в интерес на клиента и е zе негова беzопастност.
Като не ти се дават толкова пари .... zа такъв тунинг просто няма да го имаш .. и т.н. Само погледнете "zаводка кола" която има 300 коня и въпросната кола с 300 коня ... ми тя сигурно ще има 2 пъти по големи спира4ни дискове бе.
както Joreto е каzал ... спукан стар мърку4 ... ми какво прави тоя мърку4 в кола която е иzляzла от "сериоzна тунинг фирма" .. а zамислете се колко е сериоzна. Ми я си представете 4е се скъса "стар" спира4ен мърку4 ... на кола която спира от 400м с 150 км/4, м?
Просто тунинга в бг няма да е сериоzен докато не по4не да се прави като хората. И най ве4е хората желаещи да имат тунинг в колите си не раzберат каква е самата идея на нещото наре4ено тунинг.
п.с. Peshev я ми про4ети поста и после пак го кажи това същото ... "правят сериоzен тунинг" ... какво му е сериоzното. Сложено е едно турбо с /пре/голямо налягане и много ясно 4е ще има коне. Ама на4ина по който ги имаш тея коне ... иzобщо не е най добрия. Про4ети постовете на АЛХ колко неща има да се иzкусуряват.
тея криви от дино то ... ми аz правя по хубави на НФСЪнд.2

айде и умната... и следващия път по добре.
п.с.2. не съм слагал тирета щото не го zнам къде ми е на клавиатурата

Любов има само в чата, в сапунените сериали и розовите книжки, всичко друго опира до пари и секс!
- Street__Killer
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15.11.2004
Сложиха ми този кит в ЦунамиТунинг
DD
DD
DD
ма то е лесно
плащаш и слагат а после караш
хвалиш се на ляво и дясно ( то няма лошо де)
ама моито мнение е направи си колата сам и тогава се хвали
личен пример ти давам TURBO MANIAKA
Сам си прави вектрата и виш 280
евала TURBO MANIAK



ма то е лесно
плащаш и слагат а после караш
хвалиш се на ляво и дясно ( то няма лошо де)
ама моито мнение е направи си колата сам и тогава се хвали
личен пример ти давам TURBO MANIAKA
Сам си прави вектрата и виш 280

евала TURBO MANIAK
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани