Свири тъпия ремък

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 24.04.2006

Мнение от clikk » 21 Дек 2006, 20:43

последно при мен се оказа ремък, а е чисто нов Бош :twisted: :twisted: :twisted: като го свалиха в дару и донесоха новия (19лв. БМВ) разликата е огромна: бошовския е като гумен и за 2-3 месеца се беше разтегнал и навил :twisted: сложиха новия и...изненада, всичко е наред. Май вече само оригинални части ще купувам, хем им свалиха цените, хем като не ги сменям по два пъти ми излизат по-евтино :mhihi:
Успех на всички с ремъците.
а сега, де?

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 22 Дек 2006, 0:36

То се чудя и аз май да си сменя моя с оригинален щото той моя е нов ама като купих колата и го смених още в сервиза на автокъщата където се продаваше че трябваше да пътувам да я регистрирам и тогава нали си нямах на идея майстора взе някакав от магазин на Козлодуй :( Работи си де ама като я паля за пръв път сутрин малко поприсвирва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 22 Дек 2006, 9:33

Като гледам май и аз вървя към смяна с друг чисто нов ремък. :roll:
А какъв е твоя ремък колега за (19лв. БМВ) :roll:
Може би е по-различен от моя,
щот моя го гледам в ДАРУ :arrow: 73.14 лв
:confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 24.04.2006

Мнение от clikk » 22 Дек 2006, 10:06

:shock: :shock: ми де да знам, стандартен ремък БМВ, от дару с фактура?............а, моя май е клиновиден, твоя ако е от плоските може би е по-скъп, но при всички положения вземи го от дару, щото аз си скъсах нервите докато разбера, че все пак е ремък: баси БМВ - то чуваше от три преки, че вие :mhihi:
а сега, де?

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 22 Дек 2006, 10:16

Опа верно.
Твоя трябва да е клиновиден.
Моя е пистов и е..ти и разликата в цената. :evil:
И аз съм така от 3-4 дни, концерт на Щурците :shock:
Мерси колега. :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 10 Сеп 2008, 22:44

А колеги всичкото свирене се оправи с оригинален ремък така ли да разбзбирам, да ва попитам като е студена колата трагва ли да гасне и да пресвирва или само пресвирва?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 11 Сеп 2008, 9:56

carmanf1 написа:А аз си мислех, че не се обтяга допълнително.
Нали за това е обтяжното амортисьорче.
Не върши ли то тази работа?
Или има възможност да се обтегне допълнително?
От алтернатора например..... :roll:

Това обтяжно амортисьорче не е достатъчно за оптимално натягане на ремъка. Самите ролки са два вида. Когато е монтиран алтернатор, който може да измества положението си, т.е. да натяга и отпуска ремъка, горната ролка е обикновена, статична. При другия тип алтернатори, които се захващат неподвижно, горната ролка е с малко по-голям диаметър и е с монтирана втулка, разположена ексцентрично на ролката. По този начин ролката може да измества положението си, респективно да обтяга и да отпуска ремъка. Иначе функцията на обтяжното амортисьорче е при бързо развъртане и намаляване на оборотите на двигателя да обира луфта, създаден от центробежните сили.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 808
Регистриран на: 18.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от [Georgi] » 11 Сеп 2008, 20:55

:OT: Да ви имах проблемите... На мен ми се разсвири компресора :roll:
Като се оплаках ми олекна малко...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 29.07.2008
Местоположение: гр.Ямбол

Мнение от uli4nika » 13 Сеп 2008, 16:28

здравеите колеги и аз имах сащия проблем,работя в магазин за авточасти и си взех наи доброто ремак gates,ролки ruville, смених ги и като се почна едно скарцане полудях направо,като намокря ремъка и спира и след малко пак се започва симфонията. накрая си слойих стария ремък и вече повече от година си карам с него, а досега никои не се уплакал от gates всички клиенти са доволни и казват че е наи доброто. :mhihi:

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 13 Сеп 2008, 16:33

намажи го с грес :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 13 Сеп 2008, 22:07

то убаво сменяте ремъци ама по някое време сменете и някоя ролка, че всяко бмв тука уникално и потдържано от манияк па на края като се продаде и новия собственик тряба да даде 1000лв само за консумативи, които по принцип си се сменят, но не са барани от 5 години :mhihi: някои неща се сменят профилактично, а не щото почва да свири и трака ;)
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 15 Сеп 2008, 2:54

при мене свиреше нещо ама моя е за смяна одавна, а и кората е missing. на запален двигател с мокър парцал го хванах ремъка докато се върти и парцала стана черен целия и ремъка спря да свири.
явно като се понацапа и става така.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София
Кара: 99' Е39 520i M52B20TU

Мнение от thunderl » 06 Окт 2008, 12:16

Момчета и аз вече 6 месеца имам тоя проблем. Сменявах ролки, ремък какво ли не...Лятото малко беше млъкнал - обаждаше се за кратко, обаче сега като застудя пак - просто не се търпи - по 5-10 минути свири, събуждам квартала.

По-неприятното е, че усещам някакъв товар - като запаля и колата е студена, ако не и дам малко газчица като се разсвири, просто гасне. Изобщо - усещам как двигателя "буксува" около едни и същи обороти (1200) и под тях и над тях няма ядове...и съм почти 100% убеден, че всичко е свързано и с пищенето.

Аз си го обяснявам с нещо, което му спича смазката от студа... Даже ми направи впечатление, че когато колата стои на място и въртя волана наляво-надясно сякаш пищенето се увеличава "в такт" - гледах ваничката на хидравликата, не е като да няма масло.

Ако някой има представа какво може да е или може да ми препоръча съвестен майстор, който успее да го оправи ще го черпя нещо.

П.П. Къде да гледам за тая кора, имам ли я, нямам ли я...че мойта е италианка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 06 Окт 2008, 18:14

И при мене свири, ама мисля че е от ролките. Обаче като си поръчах нов ремък и ролки (ориг.BMW - точно 190кинта) и :roll: спря да свири. Е....ти та.....ка!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Мнение от bmw 318 is » 06 Окт 2008, 21:23

намажи го с грес muhihihihi
_______________ направо ме разцепи бре колега :mhihi: :mhihi: абе братле вземи си натегни малко тоз ремък кво толкоз те мързи :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook