клапани на парно
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
клапани на парно
някой може ли да ми каже как да разбера дали клапаните на парното ми работят, давах им директно напрежение, но никакъв звук или щракване нямаше, а не можех и да проверя дали са затворили, седят ми постоянно отворени така съм я взел.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: клапани на парно
metatron написа:някой може ли да ми каже как да разбера дали клапаните на парното ми работят, давах им директно напрежение, но никакъв звук или щракване нямаше, а не можех и да проверя дали са затворили, седят ми постоянно отворени така съм я взел.
Ако ти духа постоянно топло значи не работят-би трябвало да чукат при напрежение.Виж във важни теми.

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Така и не ми стана ясно ако тези клапани не са в ред колата може ли да прегрее. В какъв кръг се въртят и защо при мене едната врътка бачка, а другата ни приема ни предава?Това от клапаните ли е? Аз понеже моите съм ги изолирал поради притеснение че не са в ред и не се отваря техния кръг и сега парно нямам но държа да си го оправя и ще се радвам някой подробно и разбираемо за мене да ми обясни.
Питам тука за да не пускам нова тема, нека ако някой е наясно сподели с мене.
Питам тука за да не пускам нова тема, нека ако някой е наясно сподели с мене.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
drmirchev написа:Така и не ми стана ясно ако тези клапани не са в ред колата може ли да прегрее. В какъв кръг се въртят и защо при мене едната врътка бачка, а другата ни приема ни предава?Това от клапаните ли е? Аз понеже моите съм ги изолирал поради притеснение че не са в ред и не се отваря техния кръг и сега парно нямам но държа да си го оправя и ще се радвам някой подробно и разбираемо за мене да ми обясни.
Питам тука за да не пускам нова тема, нека ако някой е наясно сподели с мене.
Вече ти казах ,че във Важни теми има тема за ремонт на клапаните.Ако искаш да смениш целият блок на клапаните купуваш и сменяш.Колата няма да прегрее в противен случай през лятото когато не пускаш отоплението колата би трябвало да прегрява непрекъснато.Е 34 има двузоново регулиране на отоплението.Успех
Добре де тоя кръг дето трябва да мине през клапаните, ако не са в ред като е затворен постоянно не пречи ли на доброто охлаждане.Не е ли като си пуснеш парното единия клапан да се отваря(този към радиатора) а този дето държи кръга отворен да се затваря???
Извинявайте че така питам ама в темата пише за ремонта а не за работата на клапаните.Забелязах че като минава свободно течноста през тоя кръг колата загрява доста бавно, явно те държат до едно време и после пускат, като загрее, за да може да стане по бързо.Ако греша поправете ме.!!!
Извинявайте че така питам ама в темата пише за ремонта а не за работата на клапаните.Забелязах че като минава свободно течноста през тоя кръг колата загрява доста бавно, явно те държат до едно време и после пускат, като загрее, за да може да стане по бързо.Ако греша поправете ме.!!!
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
drmirchev написа:Добре де тоя кръг дето трябва да мине през клапаните, ако не са в ред като е затворен постоянно не пречи ли на доброто охлаждане.Не е ли като си пуснеш парното единия клапан да се отваря(този към радиатора) а този дето държи кръга отворен да се затваря???
Извинявайте че така питам ама в темата пише за ремонта а не за работата на клапаните.Забелязах че като минава свободно течноста през тоя кръг колата загрява доста бавно, явно те държат до едно време и после пускат, като загрее, за да може да стане по бързо.Ако греша поправете ме.!!!
колега тея клапани са за парното, когато им се подаде 12 волта затварят и не позволяват на топлата вода да отиде до радиаторчетата на парното, ако няма 12 волта подадени или са прецакани уплътненията те седят отворени и духа топло дори ако си нагласил климата на студено... ако са клеясали в затворено положение просто ги отвори и ги раздвижи и няма да ти загрява нищо...
П.С. Нищо не задържат за загряване и кръгове... това го прави термостата

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
drmirchev написа:Добре де тоя кръг дето трябва да мине през клапаните, ако не са в ред като е затворен постоянно не пречи ли на доброто охлаждане.Не е ли като си пуснеш парното единия клапан да се отваря(този към радиатора) а този дето държи кръга отворен да се затваря???
Извинявайте че така питам ама в темата пише за ремонта а не за работата на клапаните.Забелязах че като минава свободно течноста през тоя кръг колата загрява доста бавно, явно те държат до едно време и после пускат, като загрее, за да може да стане по бързо.Ако греша поправете ме.!!!
Колегата ти каза вече ,че няма никакъв кръг-логично е когато антифриза минава през още един радиатор да загрее по-бавно.Нали затова се препоръчва през зимата клапаните да се затворени за да достигне двигателя по-бързо работната си температура.
при мен си седят отворени и не ни приемат ни предават кат им пусна 12 v, ша ги тресна с 220 да видят те как е да дуа постоянно топло. Иначе наистина има темичка за ремонта им, разгледах я, но няма да е сега момента да се занимавам с тях, че леко ми е отворен мотора клони към сегменти и евентуално лагерчета
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани